Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2
Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseen🤗Hain itse myös🙂 Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljon📄📄📄
Kommentit (66)
Minulla on työsuhde asunto mikä on pieni ja asuinalue häiritsee unettomuuttani, koska kuorma-autot häiritsevät nukkumistani. Eli haluaisin kysyä onko minun mahdollista saada Stadin Asunnoista. Onko Helsinki kaupunki työsuhde onkin heka? Olen tosi masentunut tämän asian suhteen. Mistä voin saada apua?
Hei!
Miksi et vaan soita Hekan asiakaspalveluun?
Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?
Ne hinnatkin löytää hekan kotisuvulta, riippuu aluesta.
Päivittyikö asiointikansio ”itsestään” teillä, jotka saitte asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?
Meillä kolmio ja vuokra on 769e.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kotisivulla lukee, että siitä tule kirje ja viesti puhelimeen, jos sen asunnon saa.
Minulla päivittyi asiointikansio itsestään (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitään muutoksia viiteen päivään. Tosin syynä oli "hakukohteita lisätty" hekan mukaan, mikä taitaa olla normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla päivittyi asiointikansio itsestään (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitään muutoksia viiteen päivään. Tosin syynä oli "hakukohteita lisätty" hekan mukaan, mikä taitaa olla normaalia?
Olitko siis itse lisännyt kohteita? Ei kai Heka omin päin lisää kohteita? Oletko saanut ilmoitusta, että olisit saanut asunnon? Kuulostaa sinun kannaltasi lupaavalta! :)
Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen Herttoniemestä. Peruutin sen Jätkäsaaren hakemuksen, kaipaan enemmän luontoa. Tsemppiä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen Herttoniemestä. Peruutin sen Jätkäsaaren hakemuksen, kaipaan enemmän luontoa. Tsemppiä kaikille!
Oletko siis tuo, jonka asiointikansio oli päivittynyt? Tsemppiä sinullekin!
Ei, kyllä mä lisäsin itse ne kohteentoiveet. Sitä ihmettelen, että miten heka voisi tehdä sen jonkun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä mä lisäsin itse ne kohteentoiveet. Sitä ihmettelen, että miten heka voisi tehdä sen jonkun puolesta.
Ok, silloinhan asiointikansiosi päivittyi tekemiesi muutosten takia. Ei siis "itsestään". Haen takaa sitä, että osa asunnonsaajista kertoo, että heidän asiointikansionsa oli mystisesti päivittynyt, vaikkeivät itse olleet tehneet muutoksia hakemukseensa. Ja sitten muutaman päivän kuluttua heille oli tullut ilmoitus asunnon saamisesta.
Ok. Ehkä sitten Heka katsoo, että ovat anyway hakennut samalta alueelta ja valitse sieltä jonkun kohteen mikä heillä tarjotaan. Vaikka jos haen 10 eri asuntoa Jätkäsaaresta ja Heka päättää minkä niistä tarjoo ja merkkaa sen järjestelmään. Itseasiassa loogista. Mä heti en ymmärtänyt, että kohtetoiveet ovat ilmestynyt heillä kuka on myös sitten saanneet tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin myös, että asiointikansio päivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitään muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin myös, että asiointikansio päivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitään muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Oi vau! Nyt saat kyllä olla toiveikas! Tämä nimittäin tarkoittaa luultavasti sitä, että sinulle tarjotaan asuntoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä huomasit, saitko viestin/meilin vai menitkö itse katsomaan kansion tilaa..?
Onko kukaan saanut kaksiosta asuntotarjousta🌞Hain itse kaksiota👍