Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2

Hakenut
08.03.2019 |

Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseenđŸ€—Hain itse myös🙂 Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljon📄📄📄

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut kaksiosta asuntotarjousta🌞Hain itse kaksiota👍

Vierailija
22/66 |
29.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla on työsuhde asunto mikÀ on pieni ja asuinalue hÀiritsee unettomuuttani, koska kuorma-autot hÀiritsevÀt nukkumistani. Eli haluaisin kysyÀ onko minun mahdollista saada Stadin Asunnoista. Onko Helsinki kaupunki työsuhde onkin heka? Olen tosi masentunut tÀmÀn asian suhteen. MistÀ voin saada apua?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hei!

Miksi et vaan soita Hekan asiakaspalveluun?

Vierailija
24/66 |
29.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?

Vierailija
25/66 |
29.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ne hinnatkin löytÀÀ hekan kotisuvulta, riippuu aluesta. 

Vierailija
26/66 |
30.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PĂ€ivittyikö asiointikansio ”itsestÀÀn” teillĂ€, jotka saitte asunnon?

Vierailija
27/66 |
30.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/66 |
30.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?

MeillÀ kolmio ja vuokra on 769e.

Vierailija
29/66 |
31.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ kiinnostaa kovasti.

Vierailija
30/66 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisivulla lukee, ettÀ siitÀ tule kirje ja viesti puhelimeen, jos sen asunnon saa.

Vierailija
31/66 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulla pÀivittyi asiointikansio itsestÀÀn (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitÀÀn muutoksia viiteen pÀivÀÀn. Tosin syynÀ oli "hakukohteita lisÀtty" hekan mukaan, mikÀ taitaa olla normaalia?

Vierailija
32/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pÀivittyi asiointikansio itsestÀÀn (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitÀÀn muutoksia viiteen pÀivÀÀn. Tosin syynÀ oli "hakukohteita lisÀtty" hekan mukaan, mikÀ taitaa olla normaalia?

Olitko siis itse lisĂ€nnyt kohteita? Ei kai Heka omin pĂ€in lisÀÀ kohteita? Oletko saanut ilmoitusta, ettĂ€ olisit saanut asunnon? Kuulostaa sinun kannaltasi lupaavalta! :)

Vierailija
33/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen HerttoniemestÀ. Peruutin sen JÀtkÀsaaren hakemuksen, kaipaan enemmÀn luontoa. TsemppiÀ kaikille!

Vierailija
34/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen HerttoniemestÀ. Peruutin sen JÀtkÀsaaren hakemuksen, kaipaan enemmÀn luontoa. TsemppiÀ kaikille!

Oletko siis tuo, jonka asiointikansio oli pÀivittynyt? TsemppiÀ sinullekin!

Vierailija
35/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei, kyllĂ€ mĂ€ lisĂ€sin itse ne kohteentoiveet. SitĂ€ ihmettelen, ettĂ€ miten heka voisi tehdĂ€ sen jonkun puolesta. 

Vierailija
36/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllĂ€ mĂ€ lisĂ€sin itse ne kohteentoiveet. SitĂ€ ihmettelen, ettĂ€ miten heka voisi tehdĂ€ sen jonkun puolesta. 

Ok, silloinhan asiointikansiosi pĂ€ivittyi tekemiesi muutosten takia. Ei siis "itsestÀÀn". Haen takaa sitĂ€, ettĂ€ osa asunnonsaajista kertoo, ettĂ€ heidĂ€n asiointikansionsa oli mystisesti pĂ€ivittynyt, vaikkeivĂ€t itse olleet tehneet muutoksia hakemukseensa. Ja sitten muutaman pĂ€ivĂ€n kuluttua heille oli tullut ilmoitus asunnon saamisesta.

Vierailija
37/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ok. EhkĂ€ sitten Heka katsoo, ettĂ€ ovat anyway hakennut samalta alueelta ja valitse sieltĂ€ jonkun kohteen mikĂ€ heillĂ€ tarjotaan. Vaikka jos haen 10 eri asuntoa JĂ€tkĂ€saaresta ja Heka pÀÀttÀÀ minkĂ€ niistĂ€ tarjoo ja merkkaa sen jĂ€rjestelmÀÀn. Itseasiassa loogista. MĂ€ heti en ymmĂ€rtĂ€nyt, ettĂ€ kohtetoiveet ovat ilmestynyt heillĂ€ kuka on myös sitten saanneet tarjouksen. 

Vierailija
38/66 |
02.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ huomasin myös, ettÀ asiointikansio pÀivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitÀÀn muutoksia tehnyt moneen viikkoon.

Vierailija
39/66 |
03.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ huomasin myös, ettÀ asiointikansio pÀivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitÀÀn muutoksia tehnyt moneen viikkoon.

Oi vau! Nyt saat kyllÀ olla toiveikas! TÀmÀ nimittÀin tarkoittaa luultavasti sitÀ, ettÀ sinulle tarjotaan asuntoa :)

Vierailija
40/66 |
03.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀ huomasit, saitko viestin/meilin vai menitkö itse katsomaan kansion tilaa..?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kaksi kuusi