Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2

Hakenut
08.03.2019 |

Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseen🤗Hain itse myös🙂 Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljon📄📄📄

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut kaksiosta asuntotarjousta🌞Hain itse kaksiota👍

Vierailija
22/66 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työsuhde asunto mikä on pieni ja asuinalue häiritsee unettomuuttani, koska kuorma-autot häiritsevät nukkumistani. Eli haluaisin kysyä onko minun mahdollista saada Stadin Asunnoista. Onko Helsinki kaupunki työsuhde onkin heka? Olen tosi masentunut tämän asian suhteen. Mistä voin saada apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Miksi et vaan soita Hekan asiakaspalveluun?

Vierailija
24/66 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?

Vierailija
25/66 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hinnatkin löytää hekan kotisuvulta, riippuu aluesta. 

Vierailija
26/66 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittyikö asiointikansio ”itsestään” teillä, jotka saitte asunnon?

Vierailija
27/66 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/66 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?

Meillä kolmio ja vuokra on 769e.

Vierailija
29/66 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa kovasti.

Vierailija
30/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisivulla lukee, että siitä tule kirje ja viesti puhelimeen, jos sen asunnon saa.

Vierailija
31/66 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päivittyi asiointikansio itsestään (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitään muutoksia viiteen päivään. Tosin syynä oli "hakukohteita lisätty" hekan mukaan, mikä taitaa olla normaalia?

Vierailija
32/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla päivittyi asiointikansio itsestään (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitään muutoksia viiteen päivään. Tosin syynä oli "hakukohteita lisätty" hekan mukaan, mikä taitaa olla normaalia?

Olitko siis itse lisännyt kohteita? Ei kai Heka omin päin lisää kohteita? Oletko saanut ilmoitusta, että olisit saanut asunnon? Kuulostaa sinun kannaltasi lupaavalta! :)

Vierailija
33/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen Herttoniemestä. Peruutin sen Jätkäsaaren hakemuksen, kaipaan enemmän luontoa. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
34/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen Herttoniemestä. Peruutin sen Jätkäsaaren hakemuksen, kaipaan enemmän luontoa. Tsemppiä kaikille!

Oletko siis tuo, jonka asiointikansio oli päivittynyt? Tsemppiä sinullekin!

Vierailija
35/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä mä lisäsin itse ne kohteentoiveet. Sitä ihmettelen, että miten heka voisi tehdä sen jonkun puolesta. 

Vierailija
36/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä mä lisäsin itse ne kohteentoiveet. Sitä ihmettelen, että miten heka voisi tehdä sen jonkun puolesta. 

Ok, silloinhan asiointikansiosi päivittyi tekemiesi muutosten takia. Ei siis "itsestään". Haen takaa sitä, että osa asunnonsaajista kertoo, että heidän asiointikansionsa oli mystisesti päivittynyt, vaikkeivät itse olleet tehneet muutoksia hakemukseensa. Ja sitten muutaman päivän kuluttua heille oli tullut ilmoitus asunnon saamisesta.

Vierailija
37/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ehkä sitten Heka katsoo, että ovat anyway hakennut samalta alueelta ja valitse sieltä jonkun kohteen mikä heillä tarjotaan. Vaikka jos haen 10 eri asuntoa Jätkäsaaresta ja Heka päättää minkä niistä tarjoo ja merkkaa sen järjestelmään. Itseasiassa loogista. Mä heti en ymmärtänyt, että kohtetoiveet ovat ilmestynyt heillä kuka on myös sitten saanneet tarjouksen. 

Vierailija
38/66 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin myös, että asiointikansio päivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitään muutoksia tehnyt moneen viikkoon.

Vierailija
39/66 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin myös, että asiointikansio päivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitään muutoksia tehnyt moneen viikkoon.

Oi vau! Nyt saat kyllä olla toiveikas! Tämä nimittäin tarkoittaa luultavasti sitä, että sinulle tarjotaan asuntoa :)

Vierailija
40/66 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä huomasit, saitko viestin/meilin vai menitkö itse katsomaan kansion tilaa..?