Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2
Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseenđ€Hain itse myösđ Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljonđđđ
Kommentit (66)
Minulla on työsuhde asunto mikÀ on pieni ja asuinalue hÀiritsee unettomuuttani, koska kuorma-autot hÀiritsevÀt nukkumistani. Eli haluaisin kysyÀ onko minun mahdollista saada Stadin Asunnoista. Onko Helsinki kaupunki työsuhde onkin heka? Olen tosi masentunut tÀmÀn asian suhteen. MistÀ voin saada apua?
Hei!
Miksi et vaan soita Hekan asiakaspalveluun?
Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?
Ne hinnatkin löytÀÀ hekan kotisuvulta, riippuu aluesta.
PĂ€ivittyikö asiointikansio âitsestÀÀnâ teillĂ€, jotka saitte asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksatte vuokraa Hekan asunnoista, esim. kaksiosta?
MeillÀ kolmio ja vuokra on 769e.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ kiinnostaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kotisivulla lukee, ettÀ siitÀ tule kirje ja viesti puhelimeen, jos sen asunnon saa.
Minulla pÀivittyi asiointikansio itsestÀÀn (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitÀÀn muutoksia viiteen pÀivÀÀn. Tosin syynÀ oli "hakukohteita lisÀtty" hekan mukaan, mikÀ taitaa olla normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Minulla pÀivittyi asiointikansio itsestÀÀn (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitÀÀn muutoksia viiteen pÀivÀÀn. Tosin syynÀ oli "hakukohteita lisÀtty" hekan mukaan, mikÀ taitaa olla normaalia?
Olitko siis itse lisÀnnyt kohteita? Ei kai Heka omin pÀin lisÀÀ kohteita? Oletko saanut ilmoitusta, ettÀ olisit saanut asunnon? Kuulostaa sinun kannaltasi lupaavalta! :)
Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen HerttoniemestÀ. Peruutin sen JÀtkÀsaaren hakemuksen, kaipaan enemmÀn luontoa. TsemppiÀ kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Muutin mieleni ja hain eilen HerttoniemestÀ. Peruutin sen JÀtkÀsaaren hakemuksen, kaipaan enemmÀn luontoa. TsemppiÀ kaikille!
Oletko siis tuo, jonka asiointikansio oli pÀivittynyt? TsemppiÀ sinullekin!
Ei, kyllÀ mÀ lisÀsin itse ne kohteentoiveet. SitÀ ihmettelen, ettÀ miten heka voisi tehdÀ sen jonkun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllÀ mÀ lisÀsin itse ne kohteentoiveet. SitÀ ihmettelen, ettÀ miten heka voisi tehdÀ sen jonkun puolesta.
Ok, silloinhan asiointikansiosi pÀivittyi tekemiesi muutosten takia. Ei siis "itsestÀÀn". Haen takaa sitÀ, ettÀ osa asunnonsaajista kertoo, ettÀ heidÀn asiointikansionsa oli mystisesti pÀivittynyt, vaikkeivÀt itse olleet tehneet muutoksia hakemukseensa. Ja sitten muutaman pÀivÀn kuluttua heille oli tullut ilmoitus asunnon saamisesta.
Ok. EhkÀ sitten Heka katsoo, ettÀ ovat anyway hakennut samalta alueelta ja valitse sieltÀ jonkun kohteen mikÀ heillÀ tarjotaan. Vaikka jos haen 10 eri asuntoa JÀtkÀsaaresta ja Heka pÀÀttÀÀ minkÀ niistÀ tarjoo ja merkkaa sen jÀrjestelmÀÀn. Itseasiassa loogista. MÀ heti en ymmÀrtÀnyt, ettÀ kohtetoiveet ovat ilmestynyt heillÀ kuka on myös sitten saanneet tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ huomasin myös, ettÀ asiointikansio pÀivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitÀÀn muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ huomasin myös, ettÀ asiointikansio pÀivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitÀÀn muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Oi vau! Nyt saat kyllÀ olla toiveikas! TÀmÀ nimittÀin tarkoittaa luultavasti sitÀ, ettÀ sinulle tarjotaan asuntoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ huomasit, saitko viestin/meilin vai menitkö itse katsomaan kansion tilaa..?
Onko kukaan saanut kaksiosta asuntotarjoustađHain itse kaksiotađ