Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2
Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseenđ€Hain itse myösđ Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljonđđđ
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaikille, jotka pÀivittÀvÀt hakemuksensa, asiointikansioon ilmoitukset: Hakemus pÀivitetty, hakemus voimassa, kohdetoiveita lisÀtty, seuraavana pÀivÀnÀ? Itse olen ainakin pÀivittÀnyt hakemustani, mutta nuo ilmoitukset ovat saattaneet tulla jopa viikon pÀÀstÀ.
Mulle nuo ilmoitukset tulevat samantien. Saan ne tekstiviestinÀ ja meilinÀ, olen niin mÀÀritellyt siellÀ netin asiointipalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pÀivittyi asiointikansio itsestÀÀn (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitÀÀn muutoksia viiteen pÀivÀÀn. Tosin syynÀ oli "hakukohteita lisÀtty" hekan mukaan, mikÀ taitaa olla normaalia?
MinÀ huomasin myös, ettÀ asiointikansio pÀivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitÀÀn muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Oi vau! Nyt saat kyllÀ olla toiveikas! TÀmÀ nimittÀin tarkoittaa luultavasti sitÀ, ettÀ sinulle tarjotaan asuntoa :)
Sain sĂ€hköpostiin viestin, ettĂ€ asiointikansioon on tullut viesti.Muutokset asuntohakemukseen ja niistĂ€ tulevat pĂ€ivitysilmoitukset voivat viedĂ€ useamman pĂ€ivĂ€n.NĂ€in sanoivat asiakaspalvelussa.MitÀÀn asuntotarjousta ei ole tullitđČTsemppiĂ€ kaikille hakijoilleđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pÀivittyi asiointikansio itsestÀÀn (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitÀÀn muutoksia viiteen pÀivÀÀn. Tosin syynÀ oli "hakukohteita lisÀtty" hekan mukaan, mikÀ taitaa olla normaalia?
MinÀ huomasin myös, ettÀ asiointikansio pÀivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitÀÀn muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
MistÀ huomasit, saitko viestin/meilin vai menitkö itse katsomaan kansion tilaa..?
Sain viestin sĂ€hköpostiin, ettĂ€ asiointikansio on pĂ€ivittynytđČOli ilmoitus ettĂ€ huoneistoja on lisĂ€tty.Muutokset asuntohakemukseen ja pĂ€ivitykset voivat viedĂ€ useamman pĂ€ivĂ€n.TsemppiĂ€ kaikille hakijoilleđđ
Mahtaisiko tuo "kohdetoiveita lisÀtty" -pÀivitys tarkoittaa sitÀ, ettÀ huoneistotoivelistaan on tullut uusia valittavia kohteita?
PÀivittyi itsestÀÀn. Sen jÀlkeen n. Tunnin sisÀllÀ tarjous s postiin ja tekstiviestinÀ.
haluaisin kysyÀ ,ettÀ kaikki asunnot jotka laitetaan Stadin Vapaat Asunnot sivulle onko ne jo varattuina asiakkaille? Koska huomasin ,ettÀ useasti olen laittanut ne listalle hakemukseen mutta en ole vielÀkÀÀn saanut mitÀÀn niistÀ. Laitoin hakemukseen sienakuja 2 risupadontie 3 kanarikuja2, kapteeni w. Ja vanhoihin asuntoihin valiiti noin yli 50 asuntoa eikÀ mikÀÀn niistÀ ole osunut kohdalle. TÀmÀn takia haluaisin kysyÀ onko ne jo valmiiksi varattuja vai miten haku menee ? Aina sai s posti ja viestin ettÀ asunnot on lisÀnnyt asiontikasio ja toivosymme ettÀ saa se. Muuta en ole saanut eikÀ viestin tullut muulle. Tosi ikava ja suuru.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin kysyÀ ,ettÀ kaikki asunnot jotka laitetaan Stadin Vapaat Asunnot sivulle onko ne jo varattuina asiakkaille? Koska huomasin ,ettÀ useasti olen laittanut ne listalle hakemukseen mutta en ole vielÀkÀÀn saanut mitÀÀn niistÀ. Laitoin hakemukseen sienakuja 2 risupadontie 3 kanarikuja2, kapteeni w. Ja vanhoihin asuntoihin valiiti noin yli 50 asuntoa eikÀ mikÀÀn niistÀ ole osunut kohdalle. TÀmÀn takia haluaisin kysyÀ onko ne jo valmiiksi varattuja vai miten haku menee ? Aina sai s posti ja viestin ettÀ asunnot on lisÀnnyt asiontikasio ja toivosymme ettÀ saa se. Muuta en ole saanut eikÀ viestin tullut muulle. Tosi ikava ja suuru.
Silloin kun sivuilla on vapaita asuntoja, on jokin kohdehaku useimmiten kÀynnissÀ. Voit siis valita sieltÀ mieleisen, mutta vasta sen jÀlkeen yhtiö tekee vielÀ asukasvalinnan. Nuo vapaat asunnot siis nÀytetÀÀn kaikille hakijoille.
Onnea!
Huvikseen kysyn, oletko "kiireinen" tai "erittÀin kiireinen?"
Mutta noin yli 50 vanhoin asunnot ja 4kertaa uudisasuntojen valittuna en ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Huvikseen kysyn, oletko "kiireinen" tai "erittÀin kiireinen?"
Olen erittÀin kiireellinen nÀkee hakemukseni.
Ai hitsi ei ole tullut katseltua mitÀ Hekalla on jaossa pitkÀÀ aikaan kun on ihana asunto alla. Mutta lapselle vois tarvita yksiön kohta. Onko vaikea saada?
MeillÀ pÀivittyi n.viikoa ennen asuntotarjousta Kanariankujalle asiointikansio itsestÀÀn ilman, ettÀ olin tehnyt mitÀÀn muutoksia ja muuttui kiireellistÀ erittÀin kiireelliseksi. En silloin tajunnut vielÀ mitÀ se tarkottaisi vaan ihmettelin vaan, vasta asuntotarjouksen saatua tajusin, ettÀ eivÀt varmaan anna asuntoja kuin erittÀin kiireellisille ja teki meistÀ sellaset yhtÀkkiÀ, vaikka ei kyllÀ tÀytetÀ ehtoja.
Nyt olemme asunnon ottaneet vastaan, mutta onglema tilanteena nyt, ettÀ se arvoitu valmitumis aika 1.6. Ja nykyinen hekan alueyhtiö sanoo, ettÀ edellisen asunnon luovutuspÀivÀ voi olla vain 31.5. tai 30.6., mutta ei mitÀÀn siltÀ vÀliltÀ eli kai sitÀ pitÀÀ maksaa kahden asunnon vuokra kesÀkuulta? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ pÀivittyi n.viikoa ennen asuntotarjousta Kanariankujalle asiointikansio itsestÀÀn ilman, ettÀ olin tehnyt mitÀÀn muutoksia ja muuttui kiireellistÀ erittÀin kiireelliseksi. En silloin tajunnut vielÀ mitÀ se tarkottaisi vaan ihmettelin vaan, vasta asuntotarjouksen saatua tajusin, ettÀ eivÀt varmaan anna asuntoja kuin erittÀin kiireellisille ja teki meistÀ sellaset yhtÀkkiÀ, vaikka ei kyllÀ tÀytetÀ ehtoja.
Nyt olemme asunnon ottaneet vastaan, mutta onglema tilanteena nyt, ettÀ se arvoitu valmitumis aika 1.6. Ja nykyinen hekan alueyhtiö sanoo, ettÀ edellisen asunnon luovutuspÀivÀ voi olla vain 31.5. tai 30.6., mutta ei mitÀÀn siltÀ vÀliltÀ eli kai sitÀ pitÀÀ maksaa kahden asunnon vuokra kesÀkuulta? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Me saatiin myös tarjous ja tila oli muuttunut juuri ennen tarjousta kiireellisestÀ huonoimpaan luokkaan eli asunnon tarpeessa. Ei siis tosiaan tarjota vain erittÀin kiireellisille. Me ei olla vielÀ allekirjoitettu sopimusta, mutta varmaan otetaan asunto.
Ollaan myös vaihtajia ja tÀytyy nÀköjÀÀn itsekin kysyÀ tuota pÀÀllekkÀisten vuokrien tilannetta omasta alueyhtiöstÀ... Ei yhtÀÀn kiva, jos joutuu useampaa vuokraa maksamaan.
Asunnonvaihtaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin myös tarjous ja tila oli muuttunut juuri ennen tarjousta kiireellisestÀ huonoimpaan luokkaan eli asunnon tarpeessa. Ei siis tosiaan tarjota vain erittÀin kiireellisille. Me ei olla vielÀ allekirjoitettu sopimusta, mutta varmaan otetaan asunto.
Ollaan myös vaihtajia ja tÀytyy nÀköjÀÀn itsekin kysyÀ tuota pÀÀllekkÀisten vuokrien tilannetta omasta alueyhtiöstÀ... Ei yhtÀÀn kiva, jos joutuu useampaa vuokraa maksamaan.
Heka sivuilla tietty sanotaan, ettÀ 1/3 asunnoista on varattu vaihtaajille, eli ei tarvi edes olla kiirellinen. Se ei koskee niitÀ, ketkÀ hae eka kertaa.
Minulla myös pÀivittynyt kohdetoiveita lisÀtty vaikka en ole itse pÀivittÀnyt mitÀÀn. Viesti tuli tÀstÀ.
Tuttavilla onnistui vanhan vuokrasopparin pÀÀttÀminen kuun puolivÀliin, kun uudiskohde valmistui kuun alussa. Tieto muutosta oli tiedossa pari kk ennen valmistumista, joten vaikuttikohan asiaan..
MeillÀ taas, kun muutettiin vanhasta kÀmpÀstÀ olemassaolevaan kohteeseen, ei alueyhtiö antanut muuta vaihtoehtoa, kuin maksaa kahden asunnon vuokraa 1 kk pÀÀllekkÀin..
Moikka! onko tÀÀllÀ muitakin perheitÀ muuttamassa alle taaperoikÀisen lapsen kanssa kohteeseen?
Te joilla kansio pÀivittynyt niin onko tullut joku lisÀtieto millainen pÀivitys vai vaan ettÀ pÀivittynyt eikÀ mitÀÀn muutoksia historiassa?
Onko kukaan saanut kaksioista tarjouksia?
Tuleeko kaikille, jotka pÀivittÀvÀt hakemuksensa, asiointikansioon ilmoitukset: Hakemus pÀivitetty, hakemus voimassa, kohdetoiveita lisÀtty, seuraavana pÀivÀnÀ? Itse olen ainakin pÀivittÀnyt hakemustani, mutta nuo ilmoitukset ovat saattaneet tulla jopa viikon pÀÀstÀ.