Heka Stadin asunnot Kanariankuja 2
Onko muita hakijoita Hekan Kanariankuja 2 kohteeseen🤗Hain itse myös🙂 Hakemuksia kihteeseen oli tullut paljon📄📄📄
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaikille, jotka päivittävät hakemuksensa, asiointikansioon ilmoitukset: Hakemus päivitetty, hakemus voimassa, kohdetoiveita lisätty, seuraavana päivänä? Itse olen ainakin päivittänyt hakemustani, mutta nuo ilmoitukset ovat saattaneet tulla jopa viikon päästä.
Mulle nuo ilmoitukset tulevat samantien. Saan ne tekstiviestinä ja meilinä, olen niin määritellyt siellä netin asiointipalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päivittyi asiointikansio itsestään (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitään muutoksia viiteen päivään. Tosin syynä oli "hakukohteita lisätty" hekan mukaan, mikä taitaa olla normaalia?
Minä huomasin myös, että asiointikansio päivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitään muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Oi vau! Nyt saat kyllä olla toiveikas! Tämä nimittäin tarkoittaa luultavasti sitä, että sinulle tarjotaan asuntoa :)
Sain sähköpostiin viestin, että asiointikansioon on tullut viesti.Muutokset asuntohakemukseen ja niistä tulevat päivitysilmoitukset voivat viedä useamman päivän.Näin sanoivat asiakaspalvelussa.Mitään asuntotarjousta ei ole tullit📲Tsemppiä kaikille hakijoille👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päivittyi asiointikansio itsestään (en ole tosin saanut tarjousta) viime viikolla vaikken ollut tehnyt mitään muutoksia viiteen päivään. Tosin syynä oli "hakukohteita lisätty" hekan mukaan, mikä taitaa olla normaalia?
Minä huomasin myös, että asiointikansio päivittyi viime viikolla, vaikka en ole mitään muutoksia tehnyt moneen viikkoon.
Mistä huomasit, saitko viestin/meilin vai menitkö itse katsomaan kansion tilaa..?
Sain viestin sähköpostiin, että asiointikansio on päivittynyt📲Oli ilmoitus että huoneistoja on lisätty.Muutokset asuntohakemukseen ja päivitykset voivat viedä useamman päivän.Tsemppiä kaikille hakijoille👍👍
Mahtaisiko tuo "kohdetoiveita lisätty" -päivitys tarkoittaa sitä, että huoneistotoivelistaan on tullut uusia valittavia kohteita?
Päivittyi itsestään. Sen jälkeen n. Tunnin sisällä tarjous s postiin ja tekstiviestinä.
haluaisin kysyä ,että kaikki asunnot jotka laitetaan Stadin Vapaat Asunnot sivulle onko ne jo varattuina asiakkaille? Koska huomasin ,että useasti olen laittanut ne listalle hakemukseen mutta en ole vieläkään saanut mitään niistä. Laitoin hakemukseen sienakuja 2 risupadontie 3 kanarikuja2, kapteeni w. Ja vanhoihin asuntoihin valiiti noin yli 50 asuntoa eikä mikään niistä ole osunut kohdalle. Tämän takia haluaisin kysyä onko ne jo valmiiksi varattuja vai miten haku menee ? Aina sai s posti ja viestin että asunnot on lisännyt asiontikasio ja toivosymme että saa se. Muuta en ole saanut eikä viestin tullut muulle. Tosi ikava ja suuru.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin kysyä ,että kaikki asunnot jotka laitetaan Stadin Vapaat Asunnot sivulle onko ne jo varattuina asiakkaille? Koska huomasin ,että useasti olen laittanut ne listalle hakemukseen mutta en ole vieläkään saanut mitään niistä. Laitoin hakemukseen sienakuja 2 risupadontie 3 kanarikuja2, kapteeni w. Ja vanhoihin asuntoihin valiiti noin yli 50 asuntoa eikä mikään niistä ole osunut kohdalle. Tämän takia haluaisin kysyä onko ne jo valmiiksi varattuja vai miten haku menee ? Aina sai s posti ja viestin että asunnot on lisännyt asiontikasio ja toivosymme että saa se. Muuta en ole saanut eikä viestin tullut muulle. Tosi ikava ja suuru.
Silloin kun sivuilla on vapaita asuntoja, on jokin kohdehaku useimmiten käynnissä. Voit siis valita sieltä mieleisen, mutta vasta sen jälkeen yhtiö tekee vielä asukasvalinnan. Nuo vapaat asunnot siis näytetään kaikille hakijoille.
Onnea!
Huvikseen kysyn, oletko "kiireinen" tai "erittäin kiireinen?"
Mutta noin yli 50 vanhoin asunnot ja 4kertaa uudisasuntojen valittuna en ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Huvikseen kysyn, oletko "kiireinen" tai "erittäin kiireinen?"
Olen erittäin kiireellinen näkee hakemukseni.
Ai hitsi ei ole tullut katseltua mitä Hekalla on jaossa pitkää aikaan kun on ihana asunto alla. Mutta lapselle vois tarvita yksiön kohta. Onko vaikea saada?
Meillä päivittyi n.viikoa ennen asuntotarjousta Kanariankujalle asiointikansio itsestään ilman, että olin tehnyt mitään muutoksia ja muuttui kiireellistä erittäin kiireelliseksi. En silloin tajunnut vielä mitä se tarkottaisi vaan ihmettelin vaan, vasta asuntotarjouksen saatua tajusin, että eivät varmaan anna asuntoja kuin erittäin kiireellisille ja teki meistä sellaset yhtäkkiä, vaikka ei kyllä täytetä ehtoja.
Nyt olemme asunnon ottaneet vastaan, mutta onglema tilanteena nyt, että se arvoitu valmitumis aika 1.6. Ja nykyinen hekan alueyhtiö sanoo, että edellisen asunnon luovutuspäivä voi olla vain 31.5. tai 30.6., mutta ei mitään siltä väliltä eli kai sitä pitää maksaa kahden asunnon vuokra kesäkuulta? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä päivittyi n.viikoa ennen asuntotarjousta Kanariankujalle asiointikansio itsestään ilman, että olin tehnyt mitään muutoksia ja muuttui kiireellistä erittäin kiireelliseksi. En silloin tajunnut vielä mitä se tarkottaisi vaan ihmettelin vaan, vasta asuntotarjouksen saatua tajusin, että eivät varmaan anna asuntoja kuin erittäin kiireellisille ja teki meistä sellaset yhtäkkiä, vaikka ei kyllä täytetä ehtoja.
Nyt olemme asunnon ottaneet vastaan, mutta onglema tilanteena nyt, että se arvoitu valmitumis aika 1.6. Ja nykyinen hekan alueyhtiö sanoo, että edellisen asunnon luovutuspäivä voi olla vain 31.5. tai 30.6., mutta ei mitään siltä väliltä eli kai sitä pitää maksaa kahden asunnon vuokra kesäkuulta? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Me saatiin myös tarjous ja tila oli muuttunut juuri ennen tarjousta kiireellisestä huonoimpaan luokkaan eli asunnon tarpeessa. Ei siis tosiaan tarjota vain erittäin kiireellisille. Me ei olla vielä allekirjoitettu sopimusta, mutta varmaan otetaan asunto.
Ollaan myös vaihtajia ja täytyy näköjään itsekin kysyä tuota päällekkäisten vuokrien tilannetta omasta alueyhtiöstä... Ei yhtään kiva, jos joutuu useampaa vuokraa maksamaan.
Asunnonvaihtaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me saatiin myös tarjous ja tila oli muuttunut juuri ennen tarjousta kiireellisestä huonoimpaan luokkaan eli asunnon tarpeessa. Ei siis tosiaan tarjota vain erittäin kiireellisille. Me ei olla vielä allekirjoitettu sopimusta, mutta varmaan otetaan asunto.
Ollaan myös vaihtajia ja täytyy näköjään itsekin kysyä tuota päällekkäisten vuokrien tilannetta omasta alueyhtiöstä... Ei yhtään kiva, jos joutuu useampaa vuokraa maksamaan.
Heka sivuilla tietty sanotaan, että 1/3 asunnoista on varattu vaihtaajille, eli ei tarvi edes olla kiirellinen. Se ei koskee niitä, ketkä hae eka kertaa.
Minulla myös päivittynyt kohdetoiveita lisätty vaikka en ole itse päivittänyt mitään. Viesti tuli tästä.
Tuttavilla onnistui vanhan vuokrasopparin päättäminen kuun puoliväliin, kun uudiskohde valmistui kuun alussa. Tieto muutosta oli tiedossa pari kk ennen valmistumista, joten vaikuttikohan asiaan..
Meillä taas, kun muutettiin vanhasta kämpästä olemassaolevaan kohteeseen, ei alueyhtiö antanut muuta vaihtoehtoa, kuin maksaa kahden asunnon vuokraa 1 kk päällekkäin..
Moikka! onko täällä muitakin perheitä muuttamassa alle taaperoikäisen lapsen kanssa kohteeseen?
Te joilla kansio päivittynyt niin onko tullut joku lisätieto millainen päivitys vai vaan että päivittynyt eikä mitään muutoksia historiassa?
Tuleeko kaikille, jotka päivittävät hakemuksensa, asiointikansioon ilmoitukset: Hakemus päivitetty, hakemus voimassa, kohdetoiveita lisätty, seuraavana päivänä? Itse olen ainakin päivittänyt hakemustani, mutta nuo ilmoitukset ovat saattaneet tulla jopa viikon päästä.