Toimituspääministeri Sipilä heti Riihimäelle vaalitilaisuuteen --mitään häpyä ei siis Juhalla ole
Kun kuvittelee että saman tien voi alkaa huijaamaan kansaa!
Kommentit (14)
Sinäkö et nyt ymmärrä, että tämä oli jo 3 vko sitten sovittu vaalitemppu?
Siis mitäkö mä just luin?
Hallituksen poliittinen ruumis on vielä lämmin ja ukko porhaltaa mainostaan itseään uudestaan pääministeriksi!
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et nyt ymmärrä, että tämä oli jo 3 vko sitten sovittu vaalitemppu?
No olisko muut hallituspuolueet jaksaneet pitää niin kauan salassa?
Sinä et siis ymmärrä, että puolueen puheenjohtajana hänellä on velvollisuus johtaa vaalikampanjaa? Älä sotke asioita.
Nyt vaan ei taida olla yhtä neitseellistä maaperää huijata kansaa kuin 2015.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et siis ymmärrä, että puolueen puheenjohtajana hänellä on velvollisuus johtaa vaalikampanjaa? Älä sotke asioita.
Eli kun Sippe itse päätti että tänään aloitetaan vaalikampanjat, se on muille hallituspuolueille ok?
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri heitti taas maan asiat kaivoon oman etunsa takia.
Mitä tästä et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäkö mä just luin?
Hallituksen poliittinen ruumis on vielä lämmin ja ukko porhaltaa mainostaan itseään uudestaan pääministeriksi!
Juha on saanut vaimoltaan luvan toimia pääministerinä myös 2019-2023!
Äläkä sitä unohda!
Kunpa hän varoittaisi suomalaisia jälleen víhapùheesta, niin lähtisi taas yksi prosentti kannatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt Juha on ehtinyt Hämeenlinnaan jo?
Ukko pisti kovan vaalikiertueen käyntiin, harmi vaan ettei kannatusta enää heru.
Hallitus erosi, katse tulevaan ja saman tien vaalikentille vaalityöhön. Sipilällä on kiire kun perussuomalaiset ja vihreät menee vaaleissa ohi. Vaalitemppu taisi olla.
Jotkut ihmiset eivät vain kykene tuntemaan häpeää. Viimeksi veti vaalikampanjaa, vaikka poika kuoli yllättäen ja nyt heti hallituksen kaatumisen päivänä ollaan työntämässä itseä seuraavallekin kaudelle. En tiedä mitä pitäisi tapahtua, että tämä henkilö lakkaisi puskemasta itseään valtaan.
Kepu pettää aina