Tyttöystävä kahvilla miespuolisen kollegan kanssa yli 9 h - olenko sinisilmäinen?
Tyttöystävä oli sopinut menevänsä kahville suhteellisen uuden kollegansa kanssa ja kertoi, että heillä synkkasi hyvin ja ilta venyi niin, että menivät kahvin jälkeen vielä yksille. Tuli kotiin puolenyön jälkeen, ulkoasussa eikä käytöksessä sinänsä mitään poikkeavaa ja laitteli kyllä viestiä illan aikana ihan normaalisti. Jotenkin jäin kuitenkin miettimään, onko yli 9h kahvittelu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa .. normaalia? En näe itseäni kahvittelemassa kollegan kanssa tuommoista aikaa. Olenko nyt vain hemmetin sinisilmäinen??
Kommentit (92)
Aika ihme juttu musta. Kahvittelu ok, yksillä käyminen ok. Mutta perättäin niin että aikaa kuluu yli 9h eikä tästä ole sovittu kotona etukäteen? Ihmettelisin. Joku on nyt naivi hölmö - joko ap tai sitten tyttöystävä
Kyllä sitä ehtii sänkypuuhien välissä viestiä laittaa; pitäähän sitä vettäkin juoda kun tulee kerrankin kunnolla "soudettua"..
Yksille varveille menivät kahvin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vatsahaava tulee tyttikselle moisesta kahvin kittaamisesta. Mun maha ei kestäisi.
Et lukenut että olivat juomassa muuta kuin kahvia??? Lue edes aloitus!!
En voi tietää kun et tunne tyttökaveriasi. Itse olen ollut parisen tuntia kahvilla miespuolisten kaverien kanssa. En noin kauaa. Pettämistä tuo ei tarkoita! Jos vaan juttu luistaa. Kavereidesi mielipiteistä en välittäisi.
Jospas se on yökylässä Mato Velttosen kanssa. Mato otti ja oksensi onkaloon ja kävi velttoilemaan
kun ei löytänyt sadetakkiaan?
Tee kuten kaveri: käy armeijakin B-miehenä (Kruununraakkina eli "vammaisena"), ellet joudu eroon naisestasi.
Tosin jos isäs sattuu olemaan ite Suurherra-kapiainen niin rakkaus tekee kipeää
= Aijai sitä huutamista kun B-mies saapuu lomille, siinä ei kollegat tule mieleen :(
Varmasti rakkaus säästyi, mutta perhesuhteet ei. Tyttökin sai tarpeeksi liiasta
hattuilusta bee-mäisyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea uskoa, että kukaan mies jaksaisi viettää aikaa noin paljon naisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Tyttöystäväsi ei ole välttämättä lainkaan kiinnostunut kollegastaan siinä mielessä, ilmeisesti tämä on kuitenkin miellyttävä keskustelukumppani.
Olen samaa mieltä.
Ei ketään miestä kiinnosta viettää 9h jonkun naisen kanssa, ellei mukana jonkinlainen taka-ajatus.
Naiset vaan ei sellaista aina ymmärrä tai sitten eivät välitä. Saattavat jopa pitää tilanteesta, vaikkei itse mitään haluaisikaan.
Kavereiden kanssa on käynyt monesti niin että olen lähtenyt esim. lauantaina jonkun kanssa lounaalle ja selvinnyt kotiin vasta aamuyöstä.. eli sellainen 12-14h menee kevyesti jos on hyvät jutut, ei mitään väliä onko lasissa kahvia vai viiniä. Välillä on vierähtänyt kokonainen viikonloppukin jutellen jonkun kanssa. Hyvien kavereiden, ei rakastajien.
Jos tämä tyyppi nyt sattuu vaan olemaan jonkinlainen sielunsukulainen ja hänet esitellään sinullekin pikimmiten, sitten on mahdollista että hän tyttiksellesi ystävää eikä mitään muuta. Sillä ei ole väliä mitä ko. mies kuvittelee, koska hän ei ole teidän parisuhteessanne eikä tule saamaan haluamaansa jos tyttöystäväsi ei ole häneen ihastunut. Onko tyttöystäväsi tehnyt näin ennenkin, vai onko tämä täysin eka kerta kun kahvilla vierähtää aikaa näin monta tuntia? Jos tämä on hänellä tapana, ei syytä huoleen. Jos ei niin huoleen saattaa olla syytä. Kysele ystävällisesti että mistä he juttelivat noin kauan ja mikä tyyppi tämä oikein on. Pahinta mitä voit tehdä on järjestää kunnon kuulustelu gestapotyyliin ja vielä heittää parit uhkaukset ja määräykset ilmoille, sellainen ajaa tyttöystäväsi miettimään oikein urakalla onko hänen tulevaisuutensa sinun kanssasi lainkaan, vai ehkä jonkun muun, kenties tämän tyypin kanssa. Se ajatusketju ei pääty hyvin sinun kannaltasi, joten vältä.
Säilytä malttisi. Ole ystävällinen ja rauhallinen, mutta utelias.
On hyvä merkki että hän kertoi rehellisesti missä on, eikä valehdellut olevansa kaverillaan (mikä on se yleisin peitetarina). Nyt sinä voit oikeastaan vain pyytää tyttöystävää kutsumaan tämän henkilön teille illanviettoon, niin näet mistä siellä oikein jutellaan. Näet samalla millainen heidän keskinäinen kemiansa on. Ja vielä kirsikkana kakun päällä näytät uudelle miehelle hänen paikkansa (siltä varalta että hän hautoo jotain), kun kutsut hänet teidän yhteiseen kotiinne.
Jatkossa, jos tämä henkilö tulee puheeksi, seuraa miten tyttöystäväsi reagoi. Kun kaveri lähettää viestin, se ei punastuta. Se saattaa naurattaa, nauraminen ei merkitse mitään. Jos tyttis vetäytyy jonnekin omiin oloihinsa tuntikausiksi viestittelemään ja suuttuu kun kysyt asiasta, peli on aika selvä.
Välttelevä ja peittelevä käytös on paha, rentous ja avoimuus hyvä.
Myöskin se miten hän reagoi kun pyydät että hän kutsuu tyypin kylään, jos sanoo että se on hyvä idea, no problems. Jos menee vaikeaksi niin 100% on tunteita pelissä eikä siksi voi esitellä.
Toi on aika tärkeä kohta että suostuuko ja haluaako esitellä sulle tän mahtavan tyypin ja sen mahtavat jutut. Jos se on vaan erinomaista seuraa niin haluaa esitellä sut sille ja haluaa että säkin viihdyt sen kanssa. Jos kyse on jostain muusta, niin kiusaantuu eikä suostu esittelemään.
Kysy tyttöystävältäsi lisätietoja, kerro sitten tänne miten meni?
En itse ottaisi itselleni kumppania, jota kiinnostaa jonkun seura noin paljon enemmän kuin omani.