Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kahvilla miespuolisen kollegan kanssa yli 9 h - olenko sinisilmäinen?

Vierailija
08.03.2019 |

Tyttöystävä oli sopinut menevänsä kahville suhteellisen uuden kollegansa kanssa ja kertoi, että heillä synkkasi hyvin ja ilta venyi niin, että menivät kahvin jälkeen vielä yksille. Tuli kotiin puolenyön jälkeen, ulkoasussa eikä käytöksessä sinänsä mitään poikkeavaa ja laitteli kyllä viestiä illan aikana ihan normaalisti. Jotenkin jäin kuitenkin miettimään, onko yli 9h kahvittelu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa .. normaalia? En näe itseäni kahvittelemassa kollegan kanssa tuommoista aikaa. Olenko nyt vain hemmetin sinisilmäinen??

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä ketään miehiä, joilla ihan on tyttöystävä? Olisi niiltäkin kiva kuulla mielipidettä. Kiitos naisille naisperspektiivistä.

ap

Vierailija
22/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa on taas fiksuja kommentteja 🙄

Mikset kysy, tai sano et huolestuit vähäsen kun meni niin kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin laudalla olisi, vastauksista päätellen..

Vierailija
24/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSLAP=jätäselehmäansaitsetparempaa

Vierailija
25/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei ole sinun, on vain sinun vuoro".

Sinun vuorosi alkaa olla ohi.

Käyttäydy sen mukaisesti.

Ala harkita exit reittiäsi jo.

Se on edessä.

Vierailija
26/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä erikoiselta, varsinkin kun kyseessä on vain työkaveri. En minä jaksaisi työkaverini kanssa yhdeksää tuntia palloilla.

Vierailija
27/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on ihan peruskäytöstä naisystävältäsi, eli istua puhumassa monta tuntia uuden tai vanhan tuttavuuden kanssa, en näe ongelmaa.

Jos tämä on uutta käytöstä ja tulee ilmi vain tämän kollegan kanssa, epäilisin siinä olevan tai siihen tulevan jotain muuta.

Vierailija
28/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pääsetkö seuraavalla kerralla katsomaan parittelua?

Vierailija
29/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan täällä ketään miehiä, joilla ihan on tyttöystävä? Olisi niiltäkin kiva kuulla mielipidettä. Kiitos naisille naisperspektiivistä.

ap

On täällä, mutta valitettavasti ei ole 9 tunnin kahvitteluista kokemusta. Kyllä toi tyttöystävä on työkaverin/työkaverien kanssa kahvilla käynyt, mutta se on tapahtunut työajalla lounastauolla ja kestänyt sen 15-30 minuuttia. Tuo 9 tunnin setti tuntuu todella oudolta. En usko että katselisin, tosin ei voi vielä tietää.

Vierailija
30/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tyttöystäväsi on sinua pettämässä, mutta työtoveri saattaa kyllä kuvitella liikoja (aika yleistä miehillä)

Vierailija
31/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kysyminen on virhe. Kysy suoraan oliko hauskaa mitä teitte ja kyselet mitä tämä työkaveri muuta harrastaa ja muita taustoja, ole tyytyväinen että hänellä oli hauskaa jos mitään ei ilmene mikä vahvistaisi mitään epäilyttävää. Juttu on pelkästään sinun tekemästäsi vaivihkaisesta selvittelystä kiinni jos epäilyttää eikä arvailusta sekä luuloista tai palstan typeristä vastauksista. 

Vierailija
32/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin itse viikonlopun kahvittelun merkeissä työkaverin kanssa.

Juttua piisasi niin, että kun  perjantaina töiden jälkeen lähdettiin linjalle ja alettiin keskustelemaan oikein kunnolla, yhtäkkiä huomasin, että oli sunnuntain ja maanantain välinen aamuyö klo. 4.00.

Kömmin siitä sitten kotosalle ukkoa moikkaamaan, oli keittiössä silmät punaisina valvomisesta ja itkemisestä.

Rauhoittui sitten melko nopeasti kun kerroin, että työkaverin kanssa jutellessa aika kuluin kun siivillä, enkä ole huomannut puhelimen akun loppumistaakaan keskustelun tuoksinassa.

Ensi viikonloppuna uusi sessio toisen työkaverin kanssa.

Vierailija
33/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo hei ns. päiväkahveilta kuulostaa.

Jos mitään ei ole tapahtunut niin elämänkokemukseni mukaan se mies ainakin on toivonut, että tapahtuisi. Miehillä ja naisilla on näistä usein aika erilainen näkemys, ei biologiaa korvaa mikään nykyajan ylioptiminen sukupuolettoman kaveuuden ideologia.

Vierailija
34/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tämä kuulostaa hieman oudolta. Itse naisena en ihan vaan normi-iltana voisi kuvitella viettäväni kollegan kanssa 9 h (muutaman naiskollegan saanu aikaa vietettyä max 5 h). Nyt kun ei ollu mitkään pikkujoulut tai vuosijuhlat.  Tietty, voihan tämä mies olla homo ja tyttöystäväsi fag hag. Se selittäisi paljon.  Tällaisia konstellaatiota oon nähny, ja no en mä ihan 9 tunnista tiedä mutta useasta kummiskin. Tiiän yhen miehen joka on  kaveriensa vaimojen kaa kahvilla ja yksillä, saattaa juttua riittää pidemmäksikin aikaa. Kyseessä on kuitenkin 99 % varmuudella "vaaraton mies" - tällaisia on ja muistan hyvin että vanhempieni tuttavapiirissäkin oli sellaisa.  Eli jokin aikamiespoika, mammanpoika,naimaton joka pelkää naisia sisimmässään/on kaapissa tms. Oikeasti. Lapsena jopa sen tunnisti, että vaikka se setä tuli kylään ja iskä ei ollu himassa, niin ei mitään outoja viboja että mitäköhän puuhaavat...

Vierailija
35/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin itse viikonlopun kahvittelun merkeissä työkaverin kanssa.

Juttua piisasi niin, että kun  perjantaina töiden jälkeen lähdettiin linjalle ja alettiin keskustelemaan oikein kunnolla, yhtäkkiä huomasin, että oli sunnuntain ja maanantain välinen aamuyö klo. 4.00.

Kömmin siitä sitten kotosalle ukkoa moikkaamaan, oli keittiössä silmät punaisina valvomisesta ja itkemisestä.

Rauhoittui sitten melko nopeasti kun kerroin, että työkaverin kanssa jutellessa aika kuluin kun siivillä, enkä ole huomannut puhelimen akun loppumistaakaan keskustelun tuoksinassa.

Ensi viikonloppuna uusi sessio toisen työkaverin kanssa.

Tää oli hauska! Ei se ukkos tollasta kauaa katsele, mutta se varmaan sulla onkin tarkoituksena. Siis jos tämä tapahtuisi muualla kuin porvoossa.

Vierailija
36/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, vaikea av-laisten sanoa. Voisin kkuvitella itse löutäväni jostain unelmien työpaikasta kyllä niin mahtavia sielunsiskoja ja -veljiä, että mielelläni kyllä lähtisin viettämään iltaa heidän kanssaan. En kyllä koskaan ole lähtenyt mieskollegan kanssa kahdestaan, mutta jos lähtisin, niin lähtisin sellaisen kanssa, johon en ole pätkääkään ihastunut. Ja jos huomaisin ihastuvani niin pyrisin välttelemään hänen seuraansa kunnes ihastuminen laimenee pois ja voin olla tekemisissä taas puhtaan toverillisesti ja ammatillisesti. Jos tyttöystäväsi on kuin minä ja rakastaa sinua, niin voinet luottaa häneen. Että hän on sen verran terävä, ettei lähde ottamaan riskiä loukkaamisestasi, jopa sydämesi särkemisestä ja monen asian menettämisestä ilman varmuutta, että saa muuta kuin kerran nolata itsensä. Jos taas noin ei teidän suhteessanne ole, niin voi olla epäilyttävääkin. Älä ole liian mustasukkainen, mutta älä sinisilmäinenkään. Jos asia vaivaa niin ota se puheeksi. Etköhän sillä tavoin saa parempia vastauksia ja tietää missä mennään.

Vierailija
37/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tyttöystäväsi on sinua pettämässä, mutta työtoveri saattaa kyllä kuvitella liikoja (aika yleistä miehillä)

Ääni tälle. Oon itse miesvaltaisessa työpaikassa josta miehenikin löysin. Mies on jälkeenpäin kertonut että siellä useampikin olis koittanut pokata ja kuolaa perään (jota itse en tajua ollenkaan). Olen ystävällinen kaikille sukupuolesta riippumatta, juttelen ja hymyilen paljon ja todella herkästi möläytän jonkun kehun. En välttämättä tosiaan tajua jos joku yrittää pokata tai näe jos joku saa musta käsityksiä.

Oon nyt opetellut olemaan olematta ihan niin ystävällinen miehille kun en halua että kukaan luulee mitään.

Musta kuulostat hienolta ja luottamuksen arvoiselta mieheltä ja teillä on omat sopimiksenne suhteessa.

Puhu naises kanssa kuitenkin että mitäköhän on tarkoitusperät.

Vierailija
38/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis muutenhan tossa ei mitään, mutta 9 tuntia kahvitteluun ja yksillä käymiseen. Ei vaan ihan täsmää. En tarkoita että mitään sopimatonta olisi välttämättä tapahtunut, mutta kyllä mulle tulee mieleen että ovat aivan lätkässä toisiinsa - ei kukaan muuten hengaile puolituntemattoman kanssa noin kauan vaikka oliskin kuinka kiva tyyppi. En tiedä, mutta on outoa. En mä varmana jaksaisi kavereidenkaan kanssa nähdä noin pitkään, mutta jos olisin tosi ihastunut johonkin niin sitten varmaan en haluais lähteä ja voisi mennäkin noin kauan...

Vierailija
39/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että kun kunnolla keskustelemaan aloitetaan, niin siinä ovat aviopuolisot vain tiellä.

Elleivät suostu ryhmäkeskusteluun, jossa voidaan keskustella ristiinrastiin osallistujien kesken.

Jos äijä on introvertti, niin parempi mennä keskustelemaan työkavereiden kanssa kodin ulkopuolelle, vaikka siinä kuluisi koko päivä ja osa yötäkin.

Tietääpähän kerrankin keskustelleensa kunnolla.

Vierailija
40/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun alkaa vakavaan suhteeseen. Onko normaalia? On.. pettäminen on aika normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme