Mies ei toivota hyvää naistenpäivää
Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, eikä mies kertakaan ole huomioinut minua millään tavalla naistenpäivänä. Nyt osti itselleen suklaata ja katselin, että saisinko minäkin ja heitti sen minulle kuin koiralle. Loukkaannuin tästä melko pahoin ja huonautin asiasta. Hän sanoi, että jos kerjään kuin koira saan sellaista kohtelua. Nyt emme ilmeisesti ole edes puheväleissä.
Että hyvää naistenpäivää vain teillekin!
Kommentit (85)
Oletko sanonut suoraan että haluaisit huomiota naistenpäivänä? Miehet eivät ole kovin hyviä olettamaan asioita.
Mitä väliä? Pääasia että antaa munaa joka päivä.
Miten joku voi pahoittaa mielensä täysin keinotekoisen ja turhan päivän huomioimatta jättämisen? Kauppiaille hyvä päivä, mut muille turha.
No mitäs katoit silleen kerjäävästi. Naistenpäivä ei ole mitenkään erityinen.
Nyt on kyllä ongelma numero 1. Tätä todella pahaa ongelmaa ei voi nyt ohittaa millään.
Jätä se sika!
Muistathan häntä miesten päivänä 😂
Naistenpäivä mikä ihme se on, joku venäläinen juhla?
Äiti? Ootko se sinä? Mehän ollaan puhuttu tästä jo monta kertaa aikaisemmin. Se, että jokin päivä on kalenteriin laitettu tapahtumaa, väestöryhmää tai ihan vaan jotain juhlapyhää merkkaamaan ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi nuo päivät huomioida.
Sukupuoli on muutenkin yhteiskunnallinen konstruktio. Järkyttävää miten muita sukupuolia sorretaan!!
Enemmän mua ihmetyttäis tuollainen "osti itelleen suklaata" tilanne.
Hemmetin huonoa käytöstä vaan itekseen herkutella, eikä tarjoo..
Mä pyysin miestä tuomaan mulle kukkia ja toihan se. Sitten vielä esitin iloisesti yllättänyttä " Voi kulta, ei sun olis tarvinnut". Huumoria se on huonokin huumori.
Musta tuo on todella loukkaavaa. Ei se että unohti mutta tuo kohtelu. Tottakai suhteessa täytyy saada sanoa jos joku painaa mieltä, ilman pelkoa moittimisesta.
Miehet on aika daijuja näissä asioissa eikä tosiaan tajua että kumppania voisi huomioida kauniisti edes pari kertaa vuodessa, arkea on suurin osa elämästä muutenkin.
Suosittelen kuitenkin että tästä lähtien et odota miehen hoitavan hommaa vaan lähdet itse ulos. Teet jotain mistä tulee hyvä mieli ja hemmottelet itseäsi. Käyt vaikka kylpylässä tai miniristeilyllä tai menet tyttöjen kanssa bilettää, ei tosta miehestä ole sulle iloa.
Sit kun on miesten päivä, isänpäivä, synttärit jne niin ohitat ihan normaalina arkipäivänä.
Hyvää naistenpäivää! Nyt lähdet heti shoppaamaan ja käyt syömässä mitä haluat. Koetat päästä tänään tuulettumaan ja unohda ukon moukkamaisuus :)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi pahoittaa mielensä täysin keinotekoisen ja turhan päivän huomioimatta jättämisen? Kauppiaille hyvä päivä, mut muille turha.
Kyllä Naistenpäivällä on ideansa. Vaikka onkin lähtenyt lapasesta tämmöinen vietto, että kaikkia naisia pitää jotenkin muistaa silloin.. jospa kuitenkin palattais alkujuurille ja muisteltaisiin niitä sorrettuja naisia.
Pipilä on tänään muistanut meitä kaikkia naisia lahjalla
En ole minäkään vielä mitään sanonut. Illalla ajattelin kukkia antaa ja tehdä hyvää ruokaa.
Naiseni ei ole ansainnut mitään erityistä huomioimista siitä syystä, että sattuu olemaan nainen.
Jo on törkeä mies! Hanki rakastaja, mutta sellainen joka on parempi kuin mulla. Mun törkimys ei ole laittanut edes viestiä naistenpäivän kunniaksi :/
No voi kamalaa. Tietääkö se mies edes mikä päivä on? Minä olen nainen, enkä tiennyt että on naistenpäivä ennen kuin tulin palstalle.