Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei toivota hyvää naistenpäivää

Vierailija
08.03.2019 |

Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, eikä mies kertakaan ole huomioinut minua millään tavalla naistenpäivänä. Nyt osti itselleen suklaata ja katselin, että saisinko minäkin ja heitti sen minulle kuin koiralle. Loukkaannuin tästä melko pahoin ja huonautin asiasta. Hän sanoi, että jos kerjään kuin koira saan sellaista kohtelua. Nyt emme ilmeisesti ole edes puheväleissä.

Että hyvää naistenpäivää vain teillekin!

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamalaa. Tietääkö se mies edes mikä päivä on? Minä olen nainen, enkä tiennyt että on naistenpäivä ennen kuin tulin palstalle.

Vierailija
2/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut suoraan että haluaisit huomiota naistenpäivänä? Miehet eivät ole kovin hyviä olettamaan asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pääasia että antaa munaa joka päivä.

Vierailija
4/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä

Vierailija
5/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi pahoittaa mielensä täysin keinotekoisen ja turhan päivän huomioimatta jättämisen? Kauppiaille hyvä päivä, mut muille turha.

Vierailija
6/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs katoit silleen kerjäävästi. Naistenpäivä ei ole mitenkään erityinen.

Vierailija
7/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
8/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ongelma numero 1. Tätä todella pahaa ongelmaa ei voi nyt ohittaa millään.

Jätä se sika!

Vierailija
9/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan häntä miesten päivänä 😂

Naistenpäivä mikä ihme se on, joku venäläinen juhla?

Vierailija
10/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti? Ootko se sinä? Mehän ollaan puhuttu tästä jo monta kertaa aikaisemmin. Se, että jokin päivä on kalenteriin laitettu tapahtumaa, väestöryhmää tai ihan vaan jotain juhlapyhää merkkaamaan ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi nuo päivät huomioida.

Vierailija
11/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä yhtään ihmettele.

Vierailija
12/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli on muutenkin yhteiskunnallinen konstruktio. Järkyttävää miten muita sukupuolia sorretaan!!

Vierailija
13/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ihmetyttäis tuollainen "osti itelleen suklaata" tilanne.

Hemmetin huonoa käytöstä vaan itekseen herkutella, eikä tarjoo..

Vierailija
14/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin miestä tuomaan mulle kukkia ja toihan se. Sitten vielä esitin iloisesti yllättänyttä " Voi kulta, ei sun olis tarvinnut". Huumoria se on huonokin huumori.

Vierailija
15/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo on todella loukkaavaa. Ei se että unohti mutta tuo kohtelu. Tottakai suhteessa täytyy saada sanoa jos joku painaa mieltä, ilman pelkoa moittimisesta.

Miehet on aika daijuja näissä asioissa eikä tosiaan tajua että kumppania voisi huomioida kauniisti edes pari kertaa vuodessa, arkea on suurin osa elämästä muutenkin.

Suosittelen kuitenkin että tästä lähtien et odota miehen hoitavan hommaa vaan lähdet itse ulos. Teet jotain mistä tulee hyvä mieli ja hemmottelet itseäsi. Käyt vaikka kylpylässä tai miniristeilyllä tai menet tyttöjen kanssa bilettää, ei tosta miehestä ole sulle iloa.

Sit kun on miesten päivä, isänpäivä, synttärit jne niin ohitat ihan normaalina arkipäivänä.

Hyvää naistenpäivää! Nyt lähdet heti shoppaamaan ja käyt syömässä mitä haluat. Koetat päästä tänään tuulettumaan ja unohda ukon moukkamaisuus :)

Vierailija
16/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi pahoittaa mielensä täysin keinotekoisen ja turhan päivän huomioimatta jättämisen? Kauppiaille hyvä päivä, mut muille turha.

Kyllä Naistenpäivällä on ideansa. Vaikka onkin lähtenyt lapasesta tämmöinen vietto, että kaikkia naisia pitää jotenkin muistaa silloin.. jospa kuitenkin palattais alkujuurille ja muisteltaisiin niitä sorrettuja naisia.

Vierailija
17/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipilä on tänään muistanut meitä kaikkia naisia lahjalla

Vierailija
18/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään vielä mitään sanonut. Illalla ajattelin kukkia antaa ja tehdä hyvää ruokaa.

Vierailija
19/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei ole ansainnut mitään erityistä huomioimista siitä syystä, että sattuu olemaan nainen. 

Vierailija
20/85 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on törkeä mies! Hanki rakastaja, mutta sellainen joka on parempi kuin mulla. Mun törkimys ei ole laittanut edes viestiä naistenpäivän kunniaksi :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän