Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä kahvilla miespuolisen kollegan kanssa yli 9 h - olenko sinisilmäinen?

Vierailija
08.03.2019 |

Tyttöystävä oli sopinut menevänsä kahville suhteellisen uuden kollegansa kanssa ja kertoi, että heillä synkkasi hyvin ja ilta venyi niin, että menivät kahvin jälkeen vielä yksille. Tuli kotiin puolenyön jälkeen, ulkoasussa eikä käytöksessä sinänsä mitään poikkeavaa ja laitteli kyllä viestiä illan aikana ihan normaalisti. Jotenkin jäin kuitenkin miettimään, onko yli 9h kahvittelu vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa .. normaalia? En näe itseäni kahvittelemassa kollegan kanssa tuommoista aikaa. Olenko nyt vain hemmetin sinisilmäinen??

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhden kerran takia huolestuisi. Uuden tuttavuuden kanssa on jännittävää viettää aikaa, kun tutustuu toiseen ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita löytyy. Se tuo raikkaa tuulahduksen rutinoituneeseen elämään. 

Sitten jos tällaiset kahdenkeskiset tapaamiset ovat toistuvia, niin pitäisin epäilyttävänä. 

Vierailija
62/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuo kahvitteleva tyttöystävä, eli siis vaimo yli kakskyt vuotta. Mulla on jonkin verran miespuolisia ystäviä ja ystävystyn helposti uusien tyyppien kanssa. Kesällä meillä töissä aloitti eräs mua 10 vuotta vanhempi mies ja kuukauden päästä oltiin jo ylimmät ystävät. Ollaan nyt monesti käyty kaksin "yksillä", eli siis istuttu vuorokausi tai parikin.

Enemmän mä näistä istunnoista saan kuulla omilta naiskavereiltani. He ovat varmoja, että meillä on suhde. Mutta kun ei ole. Tällä miehellä on oma kumppaninsa ja mulla on oma aviomieheni. Mä en oikeastaan enää jaksais noita juttuja, mutta kun ei kuulemma mies ja nainen voi olla noin hyviä ystäviä ilman toisen ihastusta. Plääh. Lopettaisivat tuon jankkaamisen. Mutta naispuolisten ystävien kanssa saisin istua vaikka viikon ilman kenenkään ihmettelyä. Miksi se menee näin?

Siksi, että 99%:ssa tällaisista tapauksista vähintään toinen osapuoli on toiseen ihastunut. Ihastuminen voi olla yksipuolistakin, jolloin se toinen osapuoli sitten vain nauttii saamastaan ihailusta ja huomiosta ilman sen romanttisempia tunteita. Mutta usein tunne on molemminpuolinen ja halut olemassa, vain korkea moraali estää seksin harrastamisen kaverin kanssa ja kumppanin pettämisen. Ihastuksen seurasta nautitaan sitten sillä tavoin kuin se on parisuhteiden rajoissa hyväksyttävää, eli juttelemalla ja flirttailemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha väsynyt mies kirjoitti:

Sinuna olisin huolestunut AP.

Yhdeksän tunnin yhdessäolo ei mene enää tavanomaiseen kollegan kanssa ajanviettoon, vaan siellä on orastavaa ihastumisen tunnetta.

Sinä olet ihan kiva tyyppi, turvallinen jne, mutta tämän uuden kaverin kanssa jutut vaan luistaa niin hyvin. Sitten kun he saavuttavat sielujen välisen yhteyden niin on fyysisen yhteyden aika ja tyttösi saa fyysisemotionaalisem täyttymyksen.

Siinä vaiheessa sinä Ap, sinä olet menneisyyttä, mukava ja turvallinen välivaihe ex-tyttöystäväsi matkalla kohti sitä oikeaa, sitä kenen kanssa perustaa perhe, saada lapsia ja elää loppuelämä yhdessä ( kunnes arki ja ruuhkavuodet kasvattaa erilleen).

Ehdottomasti, tässä on valmis sanoitus kalevauvalle.

Vierailija
64/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuo kahvitteleva tyttöystävä, eli siis vaimo yli kakskyt vuotta. Mulla on jonkin verran miespuolisia ystäviä ja ystävystyn helposti uusien tyyppien kanssa. Kesällä meillä töissä aloitti eräs mua 10 vuotta vanhempi mies ja kuukauden päästä oltiin jo ylimmät ystävät. Ollaan nyt monesti käyty kaksin "yksillä", eli siis istuttu vuorokausi tai parikin.

Enemmän mä näistä istunnoista saan kuulla omilta naiskavereiltani. He ovat varmoja, että meillä on suhde. Mutta kun ei ole. Tällä miehellä on oma kumppaninsa ja mulla on oma aviomieheni. Mä en oikeastaan enää jaksais noita juttuja, mutta kun ei kuulemma mies ja nainen voi olla noin hyviä ystäviä ilman toisen ihastusta. Plääh. Lopettaisivat tuon jankkaamisen. Mutta naispuolisten ystävien kanssa saisin istua vaikka viikon ilman kenenkään ihmettelyä. Miksi se menee näin?

Siksi, että 99%:ssa tällaisista tapauksista vähintään toinen osapuoli on toiseen ihastunut. Ihastuminen voi olla yksipuolistakin, jolloin se toinen osapuoli sitten vain nauttii saamastaan ihailusta ja huomiosta ilman sen romanttisempia tunteita. Mutta usein tunne on molemminpuolinen ja halut olemassa, vain korkea moraali estää seksin harrastamisen kaverin kanssa ja kumppanin pettämisen. Ihastuksen seurasta nautitaan sitten sillä tavoin kuin se on parisuhteiden rajoissa hyväksyttävää, eli juttelemalla ja flirttailemalla.

Onko noille prosenteille olemassa jotain tieteellistäkin faktaa`vai hatusta heittelet?

Heteroiden maailmaa kuvasit juuri. Ahdistavaa.

Vierailija
65/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tyttöystävän uusi tuttavuus on ihastunut tyttöystävääsi, siinä missä tyttöystäväsi on vain iloinen kun on löytänyt kaverin jonka kanssa on kiva jutella ja joka jaksaa häntä kuunnella. Tyttis nauttii saamastaan huomiosta ja paistattelee ihailussa, mies jo ajatuksissaan pettää vaimoaan tyttöystäväsi kanssa. Eli jos tyttöystäväsi rakastaa sinua ja teillä menee hyvin, niin tuskin tarvitsee pelätä pettämistä. 

MUTTA jos tyttöystävä alkaa mieluummin viettää aikaa uuden kollegan kanssa kuin sinun kanssasi, niin on todellakin syytä huolestua. Se onkin sitten jotakuinkin varma merkki siitä, että sinut ollaan syrjäyttämässä ja romanttinen rakkaus välillänne on kuolemassa, ellei jo kuollut. 

Vierailija
66/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noille prosenteille olemassa jotain tieteellistäkin faktaa`vai hatusta heittelet?

Heteroiden maailmaa kuvasit juuri. Ahdistavaa.

Luku on siis heitetty hatusta, se oli vain retorinen kärjistys sanoman vahvistamiseksi. 

T. Sama

Vierailija
67/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli kotiin puolenyön aikoihin oltuaan kahvittelureissulla 9h,nukkuiko kuitenkin yön hyvin? Nimittäin sillä kahvimäärällä ei moni nuku seuraavaa yötään se menee pyöriessä! Jos meni unille heti ja nukahti on ollut kofeiinitonta kahvia kupposessa :)

Vierailija
68/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne pettämiset vähintäänkin alkaa. AP on sinisilmäinen jos ottaa tämän kuin se ei olisi mitään.

Jos hän niin rakastaisi sinua, niin eiköhän hän haluaisi viettää mahdollisimman paljon aikaa sinun kanssasi eikä jonkun random "työkollegan" kanssa. Mistä edes voit olla varma, että kyseessä on joku työkaveri todella? Hän voi vain sanoa niin... Voi olla ihan kuka tahansa mies, joka on tiputtanut viestin IG:ssa. Tätä se nykypäivä on.

Jos arvostat yksiavioista suhdetta, tämä nainen ei ole sinulle. Sen näkee jo nyt, olipa hän pettänyt tai ei.

Vierailija
69/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi tilkan kahvimaitoa

Vierailija
70/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillehän sinä et sitten mitään voi jos tyttöystäväsi on löytänyt uuden.

Erotkaa. Ei väkisin voi ketään pitää.

Vierailija
71/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella viettäväni iltaa mukavan työkaverin kanssa monta tuntia jos juttua riittää. Ei se tarkoita, että haluaisin panemaan. En myöskään epäile miestäni pettämisestä, jos hän on ollut työkamun kanssa illanvietossa. Molemminpuolinen luottamus jne.

Vierailija
72/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä tekee epäillyttävää? Sekö, että henkilö on miessukupuolinen? Itse saatan lähteä ihan samaa sukupuolta olevan kollegan kanssa yksille ja ilta saattaa venähtää hyvinkin myöhään. Se ei tarkoita, että olisin henkilöstä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä, vaan sitä, että on hauskaa.

Vierailija
73/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko mies siinä kahvilan nurkilla? oliko mukana myös muita työkavereita vaiko kaksitaan kynttiläillallisella? niin että jos kahvitteluun 1 tunti +8 tuntia illalliseen ja paneskeluun miehen kotona. Ei välttämättä totta, mutta kunhan mietin. Yksi pieni kuppi kahvia on aika äkkiä juotu, kuuluiko settiin myös 4 ruokalajin tarjoilut, kakut sun muut? jos 9 tuntia kesti.

Vierailija
74/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on todella pitkä aika ja kuulostaa oudolle. Oliko tämä ensimmäinen kerta kun näkivät siviilissä?

Vierailija
75/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse parhaiten naisesi tunnet. Minulle tarkoittaisi, toisen miehen kanssa noin pitkään, että olisin ainakin ihastunut häneen.

Vierailija
76/92 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea uskoa, että kukaan mies jaksaisi viettää aikaa noin paljon naisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Tyttöystäväsi ei ole välttämättä lainkaan kiinnostunut kollegastaan siinä mielessä, ilmeisesti tämä on kuitenkin miellyttävä keskustelukumppani.

Vierailija
77/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tyttöystäväsi on sinua pettämässä, mutta työtoveri saattaa kyllä kuvitella liikoja (aika yleistä miehillä)

Niin en minäkään usko, että pettämistä on ollut kun on viestiäkin laittanut kotiin. On mun tyttöystävä ollu muutaman tunnin mieskollegan kanssa bissellä. Se oli mulle ihan ok ja se ilmotti siitä. Ne siis oli ihan bissellä. Sanoin vaan sille, että älä ota tavaksi tota.

Noissa bissetteleyissä se toinen yleensä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista jos sitä näkee usein työn ulkopuolella. Mä en ole mustasukkanen ihminen, mutta on mulla rajat tietyissä asioissa ja kaikkea en siedä loputtomiin. Enkä kuuntele mitään minulla on oikeus tehdä sitä ja tätä. Tollanen pelleily ei kuulu mun suhteeseen. Sit jos tilanne menee siihen, että toista ei kuunnella ja se asetetaan siihen pelleasemaan, joka joutuu miettimään tapahtuuko mitään, niin minä keräilen kamojani siinä vaiheessa.

Vierailija
78/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavan kuuloista. 

Voiko joku nainen olla noin sinisilmäinen/typerä.

Vierailija
79/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että mielipuolisen kollegan kanssa, mutta eipä tuo sen parempi vaihtoehto ole.

80/92 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Ja lisäksi tyhmä kuin saapas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän