Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika erikoinen työpaikkailmoitus.

Vierailija
07.03.2013 |

2 tuntia viikossa töitä ja pitäisi muuttaa työpaikalle.

http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=8186982&index=56&anchor=8186982

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että siinä haetaan jotain naista joka haluaa vähän muutakin tienestiä, jos kerran haluaa ASUA siellä samassa paikassa? :O

Vierailija
2/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa. parin tunnin työstä asunto ja ruoka. tosin jos työaika on "pyydettäessä", niin varmaan siinä ei sitten voi ajatella muuta työtä, joten tuo käy jollekin jolle riittää 0-20 euroa viikossa rahaa :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on joku työhyvinvointipulju?! http://www.onnenpari.fi/

Siis saako tämä työntekijä palkakseen viikossa tuon 11,90x2, katon pään päälle koko ajaksi, entä ruoka, kuinka paljon sitä saa?!

Vierailija
4/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tässä on työntekijä jo valmiina katsottu, esim. oma vaimo, mutta jostain syystä on nähty tarpeelliseksi että laitetaan paikka julkiseen hakuun (herää tietysti kysymys miksi?). Luulisin kuitenkin että tarkoituksena on varmistaa että kukaan muu ei hae..

Vähän sama kun joskus tuli vastaan ilmoitus, jossa haettiin suomalaiselle miehelle kodinhoitajaa, jonka piti puhua muutamaa todella eksoottista kieltä, niin ettei sellaisia henkilöitä varmasti ole Suomessa kovin montaa. Siinäkin oletukseni oli että mies on tuomassa vaimoa ulkomailta tms.

Vierailija
5/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:13"]

Mä luulen että tässä on työntekijä jo valmiina katsottu, esim. oma vaimo, mutta jostain syystä on nähty tarpeelliseksi että laitetaan paikka julkiseen hakuun (herää tietysti kysymys miksi?). Luulisin kuitenkin että tarkoituksena on varmistaa että kukaan muu ei hae..

Vähän sama kun joskus tuli vastaan ilmoitus, jossa haettiin suomalaiselle miehelle kodinhoitajaa, jonka piti puhua muutamaa todella eksoottista kieltä, niin ettei sellaisia henkilöitä varmasti ole Suomessa kovin montaa. Siinäkin oletukseni oli että mies on tuomassa vaimoa ulkomailta tms.

[/quote]

Onkohan kyseessä jonkun "työllistämistuen" tms. vedätys, jota varten paikka pitää olla julkisessa haussa?

Vierailija
6/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittävät työyhteisöjä ja ties mitä liirumlaarumia ja yrityksen oma tausta on tällainen?!

Vierailija
7/7 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 18:13"]

[/quote]

Onkohan kyseessä jonkun "työllistämistuen" tms. vedätys, jota varten paikka pitää olla julkisessa haussa?

[/quote]

hyvä veikkaus, varmaan jotakin tällaista siinä on takana. toisaalta luulisi että työllistämistuessakin olisi jotain ehtoja (=pitää olla kokopäivätyö tms.?), mutta ehkäpä sitten ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan