Jos olisit joutunut päättämään lastesi nimet jo silloin kun olit itse lapsi, mitkä ne olisivat?
Minulla olisi kaksi tytärtä: Isabella ja Annabella.
Kommentit (73)
Tykkäsin nimestä Amalia mutta ajattelin että Analia olisi vielä hienompi. Juu ei :/
Päätin jo lapsena lasteni nimet ja niinpä minulla on nyt ihan oikeasti Charlotta, Joachim ja Walter. Vähän enemmän oli vaivaa sopivan isän löytämisessä, mutta Itävallasta hän lopulta löytyi. Kotikielemme ei ole suomi.
Camilla ja Dorilla (papukaijat Onneli ja Anneli kirjassa), Kaspian (Narnian tarinoista) tai Bastian (Tarina vailla loppua kirjasta). Aikuisena päädyin kuitenkin ihan perinteisiin nimiin.
Aleksander ja Aleksandra
sekä
Victor ja Victoria
Olin 7-vuotiaana juuri lukemaan oppineena tykästynyt näihin nimiin😂
Laura ja Veera-nimistä tykkäsin erityisen paljon
Olin tosi innostunut tähtitieteestä, varmaan jotakin Alfa Centauria ja Andromedaa mietin
Mun mielestä Katri-Helena oli hienoin tytön nimi. Joo ei ole oman tyttäreni nimi tuo...
Sonja ja Susanna olivat minusta kauneimmat nimet. Ala-asteellamme oli tuon nimiset sisaret.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Camilla ja Dorilla (papukaijat Onneli ja Anneli kirjassa), Kaspian (Narnian tarinoista) tai Bastian (Tarina vailla loppua kirjasta). Aikuisena päädyin kuitenkin ihan perinteisiin nimiin.
Se toinen undulaatti on Dorinda!
Mä melkein annoin mun pojalle toiseksi nimeksi Kaspian, mutta keksin sitten paremman. Ja tunnen yhden pikku Kaspianin.
Joskus ihan pienenä olisin valinnut Jennan (yäk), sitten vähän vanhempana oli mielessä jotain Serafiinoja ja Arabelloja ym. "prinsessanimiä", poikien nimiä en miettinyt koskaan.
Onko ap lukenut Kaunis pieni elämä-blogia? Mielestäni kirjoittajalla samannimiset tytöt.
Muistan kuinka lapsena haaveilin, että minulla olisi neljä tyttöä, ja niiden kaikkien nimet taisivat alkaa J:llä, mutta ei mitään perus jennoja...
t. Kahden tytön äiti, jonka toisen lapsen nimi alkaa J:llä
Ainiin ja kavereiden kanssa haaveiltiin, että muutetaan yhteen ja adoptoidaan kiinasta tyttö, jonka nimeksi tulisi Lucy. Tai Namuna.
Oliver ja Michelle