Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasinko mä nyt??? Poliisit soitti ovikelloa ja...

Vierailija
07.03.2013 |

vastasin ovipuhelimeen että haloo... Sieltä kuului "Poliisista päivää." Minä sain melkein sydärin kun ajattelin että miehelleni on käynyt jotain, tämä on töissä. Poliisi kysyi onko mieheni tai poikaystäväni kotona. Sanoin että ei ole. Hän sanoi etsivänsä miestä (kertoi sitten tuntomerkit perään) joka tuli pari minuuttia sisään tähän taloon. Tässä talossa on kuusi asuntoa.

Mietin niitä tuntomerkkejä ja unohdin aivoni ja sanoin että oliskohan se Virtasen sukulaismies? (nimi muutettu). Poliisi sanoi kiitos, soitetaampa heidän ovikelloa.

No nyt minua hävettää!!!!! Nämä tuntomerkit sopivat tähän mieheen kuin nenä päähän. Tämä mies tuli 2 min sitten asuntoon. Hän ei asu tässä rapussa mutta hän on todella usein siellä ja näin miten hän tuli taloon kun oli käynyt hakemassa talossa asuvan perheen lapsen kotiin. Ehkä hän asuu itsekin heillä nykyään, en tiedä, mutta joku heidän sukulaismies on.

Katsoin vielä oikein ikkunasta että oliko ne oikeita poliiseja ja olihan ne. Katsoivat minua vähän nyrpeinä kun kurkkasin ikkunasta. Jonkin aikaa he siinä soittelivat ovikelloa, kukaan ei tullut ulos talosta eikä heille avattu ja lähtivät sitten autollaan (missä oli iso takatila kaltereilla) pois.

Nyt nolottaa että mitä jos tuo mies on tehnyt jotain tms. ja minä menin möläyttämään mihin perheeseen hän kuuluu??? Mutta ne tuntomerkit liittyivät ihan häneen, ei muihin tässä talossa oleskeleviin. Mitä jos he saavat selville kuka möläytti? Voi ei minä ja minun suuri suuni!!!!

NYT HÄVETTÄÄ!!!!!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikynät on ihan oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön...Vai, eikö teillä ole muka siinä oven vieressä sellaista patruunaa eli avaimen reikää seinässä, jossa on viranomaislukko ja patruunassa sitten talon yleisavainta.

Jos ei meinaan ole sinuna tekisin asialle, tuo on turvallisuus puute.

Vierailija
22/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halunnut päästää niitä rappuun kun en tiennyt edes onko ne oikeita pollareita. Mähän juttelin eka vaan sen kanssa ovipuhelimessa (siinä ei ole kameraa) ja vasta sen jälkeen katsoin ikkunasta ja oli ne oikeita. Ei ne edes pyytäneet että päästäisin rappuun.

Pitäisikö mun olla nyt varuillaan? Jos se Virtasten sukulaismies näkee minut tms? :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! En tiedä teitkö oikein, koska täytyy kyllä sanoa, että noista poliiseista ei kyllä tiedä, että mitä ne oikein on.

Hassua, että valitsit esimerkiksi juuri Virtasen, joita taitaa olla aika pilvin pimein. Tiedätkö, että mistä tämmöinen sukunimi oikein on peräisin.

Minä etsin M. Virtasta ja homma on kyllä kamalan vaikea. Minulla on muutama fakta ja kiinnekohta ja kuvakin löytyy. Sitten on "yksi porukka" joka siis kytkeytyy M. Virtasen verkostoon.

Jos M. Virtasesta on kyse, niin voisitko etsiä hänet minulle? Olisin todella iloinen. Koska en ole sukulainen, niin en voi kait ilmoitta kadonneeksi. Pitäisi olla joku nettipalsta jonne laittaa ketä etsii ja kuka etsii, mutta ei taida olla olemassa. En tietenkään edes tiedä, että olisiko tämä Virtanen myös hänen lapsuuden nimensä vai myöhemmistä vaiheista tullut.

Miten voisitte siis auttaa minua löytämään M. Virtasen? Minulla on osoite ja puhelinnumerot sinne, mutta sieltä ei löydy mitään M. Virtasta? Oliskos vaan joku tullut ja alkanut elää hänen osoitteessaan ja käyttää hänen puhelimiaan ja nostaa hänen tulojaan? Jo pelkkä ajatuskin siitä, että jotain tämmöistä voisi jollekin täällä tapahtua on todella selkäpiitä karmivaa. M. Virtasta etsiessäni tämä on se mitä mieleeni on tullut. Toinen tosiasia on sitten, että minulle yritettiin ulkomailta lähettää jotain tuntemattomia porukoita. Tulisivat vain luokseni ja alkaisivat asua kämpässäni. Kaiken ikäsiä ihmisiä. Olin aivan kauhuissani, siis aivan hirveä tilanne. Ajatelkaas, jos tämä on sitä mitä täällä oikeasti tapahtuu kun maa täyttyy jostain ulkomaalaisista, ihmiset ovat ypöyksinäisiä ja eivät tunne naapureitaan! Ajatelkaas jos tämä on jotain modernia ja salakavalaa sodankäyntiä ja maamme on jo pitkälle valloitettu ilman, että me tajuamme hölkäsen pöläystä yhtään mistään. Jäljellä on sitten vain me, ne tämän maan syrjäytyneet ja siis mukamas moniongelmaiset.

Voisiko jostain maistraatista hakea jotain tietoja? Miten se tehdään?

Etsikää sukulaisenne ja ystävänne ja pitäkää heihin yhteyttä, vaikka olisivat kuinka kamalassa kunnossa. Katsokaa, että heillä on ruokaa ja joku paikka missä nukkua ja peseytyä. Ottakaa kotiinne, vaikka olisikin ahdasta! Perustakaa tästäkin asiasta mitä pikimmin joku vertaistukiryhmä. Kiitos!

Laittaisinko tästä ihan oman linkin M. Virtasen etsimiseksi?

Vierailija
24/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:55"]

Värikynät on ihan oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön...Vai, eikö teillä ole muka siinä oven vieressä sellaista patruunaa eli avaimen reikää seinässä, jossa on viranomaislukko ja patruunassa sitten talon yleisavainta.

Jos ei meinaan ole sinuna tekisin asialle, tuo on turvallisuus puute.

[/quote]mitkä värikynät? mitkä patruunat? mit äs sä höliset?

Vierailija
25/38 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up kiva ketju

Vierailija
26/38 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään rouva Virtasen rappukäytävässä, näytti kovin väsyneeltä mutta se voi johtua alkuraskaudestakin. Hän moikkasi minua ihan normaalisti, ei juteltu sen enempää.

Mitä luulette, tuleeko ne poliisit tänään taas?

ap

Vierailija
27/38 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä arvelen, että ne tulee ap hakemaan sut. Olet selvästi johdattanut heidät harhaan, ja antavat siulle siitä opetuksen. Mikä se on, niin sitä en tiiä.

Vierailija
28/38 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit etsii käsittääkseni aina niitä viattomia. Meidän naapurissa asui aikanaan eteläisen Suomen tunnetuin huumediileri, oikein kiva mies, jota sitten poliisit tuli ihan koirien kanssa kyselemään. Onneksi mies aina tervehti ja oli mukava, kerroin poliiseillekin, ettei niin kohteliasta naapuria ole ennen ollutkaan.

Silti ne vei sen ja 2 pussia vehnäjauhoja. Varmaan menivät yhdessä leipomaan.

Vierailija
29/38 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
30/38 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 09:15"]

up kiva ketju

[/quote]

Joo, näitä "Joku soitti äsken ovikelloa, ja sitten.." -ketjuja aloitellaan täällä melkein joka päivä. Niihin saa hyvin keksittyä sitten vaikka mitä jatkoa..

Vierailija
31/38 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko yhtään tyytyväisempi, jos olisit jättänyt möläyttämättä ja sitten jälkeen päin lukenut, millainen murhamies tämä poliisien etsimä ja todella talossa oleskellut mies oli?

Kummallisia nämä suomalaiset. Ei ollenkaan ymmärretä, että poliisilla saattoi olla todella hyvä syy etsiä juuri sitä miestä, vaan pidetään 'kantelua' hävettävänä.

Vierailija
32/38 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 14:38"]

Av-mamma vauhdissa xD

[/quote]

Ap:llä jääneet lääkkeet ottamatta.

Vierailija
33/38 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sua kun teit oikein vai hävttääkö se että hävettää? Uskaltakaa uskaltaa ihmiset.

Vierailija
34/38 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä jääneet lääkkeet ottamatta.

Vierailija
35/38 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 12:51"]

Joo, mä arvelen, että ne tulee ap hakemaan sut. Olet selvästi johdattanut heidät harhaan, ja antavat siulle siitä opetuksen. Mikä se on, niin sitä en tiiä.

[/quote]

Vierailija
36/38 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:02"]

Minua vaan hävettää kun en haluaisi ilmiantaa toisia! Tuo Virtasen perhe on todella mukava ja sukulaismies kanssa. Se on paljon Virtasten lasten kanssa ulkona ja hakee ja vie niitä. Moikkaa aina minua. Tänäänkin moikkasi, olin itsekin ulkona ja sitten se meni sisälle ja minä pian sen jälkeen. Sitten tuli poliisit.

Toivottavasti se ei ole tehnyt jotain kiellettyä.

ap

[/quote]

Ihan mukavahan se Hitlerkin oli lähipiirilleen. Jopa rapsutteli koiria ja heitteli niille palloa ulkona.

Vierailija
37/38 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, en ole nähnyt sitä Virtasten sukulaismiestä tuon päivän jälkeen enää kertaakaan.

Vierailija
38/38 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme