Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasinko mä nyt??? Poliisit soitti ovikelloa ja...

Vierailija
07.03.2013 |

vastasin ovipuhelimeen että haloo... Sieltä kuului "Poliisista päivää." Minä sain melkein sydärin kun ajattelin että miehelleni on käynyt jotain, tämä on töissä. Poliisi kysyi onko mieheni tai poikaystäväni kotona. Sanoin että ei ole. Hän sanoi etsivänsä miestä (kertoi sitten tuntomerkit perään) joka tuli pari minuuttia sisään tähän taloon. Tässä talossa on kuusi asuntoa.

Mietin niitä tuntomerkkejä ja unohdin aivoni ja sanoin että oliskohan se Virtasen sukulaismies? (nimi muutettu). Poliisi sanoi kiitos, soitetaampa heidän ovikelloa.

No nyt minua hävettää!!!!! Nämä tuntomerkit sopivat tähän mieheen kuin nenä päähän. Tämä mies tuli 2 min sitten asuntoon. Hän ei asu tässä rapussa mutta hän on todella usein siellä ja näin miten hän tuli taloon kun oli käynyt hakemassa talossa asuvan perheen lapsen kotiin. Ehkä hän asuu itsekin heillä nykyään, en tiedä, mutta joku heidän sukulaismies on.

Katsoin vielä oikein ikkunasta että oliko ne oikeita poliiseja ja olihan ne. Katsoivat minua vähän nyrpeinä kun kurkkasin ikkunasta. Jonkin aikaa he siinä soittelivat ovikelloa, kukaan ei tullut ulos talosta eikä heille avattu ja lähtivät sitten autollaan (missä oli iso takatila kaltereilla) pois.

Nyt nolottaa että mitä jos tuo mies on tehnyt jotain tms. ja minä menin möläyttämään mihin perheeseen hän kuuluu??? Mutta ne tuntomerkit liittyivät ihan häneen, ei muihin tässä talossa oleskeleviin. Mitä jos he saavat selville kuka möläytti? Voi ei minä ja minun suuri suuni!!!!

NYT HÄVETTÄÄ!!!!!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma vauhdissa xD

Vierailija
2/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä ei olisi itsellä eka tunne tuosta, mutta mikäs siinä sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ilmoittaa olevansa poliisi kannattaa varmistaa että on kanssa. Olisit voinut vahingossa auttaa vaikka ties mitä roistoja-koronkiskureita tms.

Muuten toimit mielestäni ihan ok.

Vierailija
4/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en nyt ekana miettisi, teinkö minä jotain väärin. Sen verran rehellinen täytyy olla, että voi kertoa totuuden siitä, tietääkö jonkun tuon näköisen vai ei. Ainoa, mitä voisin itsekin pohtia, olisi se, että mahtaako joku saada selville, että tunnistin kuvauksesta henkilön ja kerroin, missä käy. Mutta toisaalta eihän ne poliisit saaneet sitä herraa kiinni, joten varmaan seuraavaksi etsivät kuvan perusteella nimen ja ratsaavat kodin. Mistä kukaan voi tietää, kuka on sanonut ja mitä? Jos naapuri kysyisi, vastaisin, ettei aavistustakaan, mistä hän puhuu. Ikävää tietysti, jos naapurikin on av-mamma...

Vierailija
5/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 14:38"]

Häpeä ei olisi itsellä eka tunne tuosta, mutta mikäs siinä sit.

[/quote]Mikä tunne sulle tulisi?

Vierailija
6/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyylä!

Vierailija
7/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... siis missä se sun munaus on? Poliisit etsivät tietyn näköistä tyyppiä, sinä sanoit omat arvelusi. Näin olisin minäkin tehnyt. Eihän naapurit voi tietää, että juuri sinä olet sanonut poliiseille jotain. Ja mitä sitten vaikka tietäisikin. Itsepä on Virtanen hankkiutunut ongelmiin.

Vierailija
8/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele toisin päin...

Jos poliisi saisi selville että tietäisit miehen, mutta olisit väittänyt ihan muuta... Pääsisit sitten käräjille selittelemään kaikenlaista.

Eikä poliisit aina etsi rikollisia, voihan se naapurin mies ollut vaikka kolarin silminnäkijä tms.

Vierailija
9/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä oli ikkuna auki ja ne istui kyykyssä siinä ikkunan alla kodissaan ja kuuntelivat niin saattoi ne kuulla, että sinun ääni kailotti sieltä ovipuhelimesta.

Vierailija
10/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan hävettää kun en haluaisi ilmiantaa toisia! Tuo Virtasen perhe on todella mukava ja sukulaismies kanssa. Se on paljon Virtasten lasten kanssa ulkona ja hakee ja vie niitä. Moikkaa aina minua. Tänäänkin moikkasi, olin itsekin ulkona ja sitten se meni sisälle ja minä pian sen jälkeen. Sitten tuli poliisit.

Toivottavasti se ei ole tehnyt jotain kiellettyä.

ap

Vierailija
11/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies, joka haki naapurin lapsen ja toi sen tämän lapsen omaan kotiin, yksin tuon lapsen kanssa tuossa kodissa sen hakemisen jälkeen, vai onko kotona muitakin?

Jos olit varma, mihin asuntoon mies meni ja poliisit soittivat ovikelloa eikä hän avannut, niin MIKSI ei avannut? Siksikö, ettei ole varsinaisesti asunnossa asuvaa väkeä? Vai olikohan jotain muutakin taustalla, minkä takia poliisit on perässä ja hänen näköistään kyselevät? Ja näkikö tuo mies ikkunasta poliisit ja siksi ei avannut?

Et tehnyt mitään väärää!  Päinvastoin, toimit ihan oikein! Ei travitse hävetä! Poliisien velvollisuus on tutkia asiat, joista heille tehdään ilmoitus, joten jokin oikea syy heillä oli! Joskus voi olla, että he ovat esim. pedofiilia jäljittämässä, mutta älä nyt ala epäillä naapureitasi, kun asia ei ole selvillä. Poliisit hoitavat asian.

Vierailija
12/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus tuo, ettei ole voinut tehdä/toivottavasti tehnyt mitään väärää, kun on niin mukava : )

Mä olen työssäni tehnyt jonkin verran hommia erilaisten rikollisten/rikoksista tuomittujen kanssa. Iso osa heistäkin on ihan mukavia. Selvin päin ja tilanteessa, jossa eivät tunne oloaan uhatuksi eikä ole erimielisyyksiä, ei useimpia erota joukosta mitenkään.

Sitten on taas ne paatuneet jne.

Vierailija
13/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:02"]

Minua vaan hävettää kun en haluaisi ilmiantaa toisia! Tuo Virtasen perhe on todella mukava ja sukulaismies kanssa. Se on paljon Virtasten lasten kanssa ulkona ja hakee ja vie niitä. Moikkaa aina minua. Tänäänkin moikkasi, olin itsekin ulkona ja sitten se meni sisälle ja minä pian sen jälkeen. Sitten tuli poliisit.

Toivottavasti se ei ole tehnyt jotain kiellettyä.

ap

[/quote]

Mullakin oli tosi mukava ja kohtelias naapuri. Nykyään istuu vankilassa taposta. Poliisille ei valehdella ja niiltä ei pimitetä tietoa, piste.

Vierailija
14/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poliisi ettis kriminaalia, ne tulis oven taakse ja tsekkais kaikki kämpät. mammoilla mielikuvitus laukkaa!

Vierailija
15/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poliisi ettis kriminaalia, ne tulis oven taakse ja tsekkais kaikki kämpät. mammoilla mielikuvitus laukkaa!

Vierailija
16/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se Auerinkin perhe oli niin norkku. Kivoja kakkuja ja kaikkee...

Vierailija
17/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:22"]

Onko tuo mies, joka haki naapurin lapsen ja toi sen tämän lapsen omaan kotiin, yksin tuon lapsen kanssa tuossa kodissa sen hakemisen jälkeen, vai onko kotona muitakin?

Jos olit varma, mihin asuntoon mies meni ja poliisit soittivat ovikelloa eikä hän avannut, niin MIKSI ei avannut? Siksikö, ettei ole varsinaisesti asunnossa asuvaa väkeä? Vai olikohan jotain muutakin taustalla, minkä takia poliisit on perässä ja hänen näköistään kyselevät? Ja näkikö tuo mies ikkunasta poliisit ja siksi ei avannut?

Et tehnyt mitään väärää!  Päinvastoin, toimit ihan oikein! Ei travitse hävetä! Poliisien velvollisuus on tutkia asiat, joista heille tehdään ilmoitus, joten jokin oikea syy heillä oli! Joskus voi olla, että he ovat esim. pedofiilia jäljittämässä, mutta älä nyt ala epäillä naapureitasi, kun asia ei ole selvillä. Poliisit hoitavat asian.

[/quote]

En tiedä onko siellä kotona nyt muita. Yleensä siellä on Virtasen rouva ruokaa laittamassa ja pienempi lapsi. Luultavasti rouva Virtanen ja pienempi lapsi olivat juuri asunnossa kun tämä sukulaismies palasi asuntoon isomman lapsen kanssa. Hän meni varmasti siihen Virtasen asuntoon sillä hänellä oli Virtasen lapsi mukanaan jonka oli käynyt hakemassa kotiin. En millään usko, että hän olisi mennyt muihin asuntoihin.

Isä Virtanen on yleensä päivällä töissä ja tulee kello 16 aikaan kotiin. Tämä sukulaismies on yleensä koko päivän heillä ja yötkin kai, en tiedä. Ja tämä sukulaismies vie heidän lapsia leikkipuistoon ja harrastuksiin ja hakee.

Vierailija
18/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 15:22"]

[/quote]

Itse en koskaan kerrostaloasukkaana avannut ovea, jos en tiennyt kuka siellä oli. Annoin vain rimpautella. Jos jollain on jotain asiaa, niin soittaa.

Vierailija
19/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tilannetta ja kerro tässä ketjussa mitä tapahtuu.

Vierailija
20/38 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sä päästänyt niitä rappuun sisään? Se, että ne etsivät miestä ei aina välttämättä tarkoita että kyseessä on joku kriminaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan