Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukanvärjäys 8 vuotiaalle?

Vierailija
07.03.2013 |

8 vuotias lapsenlapseni joutui koulussa opettajan puhutteluun kun oli sanonut luokkatoverin värjätystä hiuksesta että "oma väri oli parempi".Järkytyin tästä ja siitä että kuka äiti värjää 8 vuotiaan tyttärensä hiukset? Hallo... oletteko lukeneet käyttöohjeet? siinä varoitetaan allergiasta ym. On ollut jopa kuolemantapauksia. Onko mitään järkeää? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mekö ollaan värjätty sen luokkakaverin tukka?

Vierailija
2/3 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse en ainakaan hapetteettomia suoravärejä tai kasvivärejä pitäisi pahana 8-vuotiaallekaan. Niissä kestoväreissä kannattaa kyllä noudattaa suositusta ettei alle 16-vuotiaille. Meillä alkoi tytär värjätä kasvivärillä (Sante) 12-vuotiaana säännöllisesti, ja joskus noin 10 v:nä yksittäisen tai pari kertaa kokeili jotain vaahto-suoraväriä. En nähnyt siinä mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko tuo muka puhuttelun arvoinen mielipide? :O MUTTA eiköhän se värjäyskin ole jokaisen vanhemman päätettävissä?

Itse olen sallinut 10 vuotiaalle muutaman raidan. Koska itse värjäilin koko päätä jo 10 vuotiaana sen aikaisilla aineilla, ja yhä on oma runsas tukka päässä. Enkä ole allergiaa saanut, saatikka sitten kuollut. -tietääkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi