Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kotiäiti tietää onko ylipäätään hyvä äiti?

Vierailija
07.03.2013 |

Enhän minä saa mistään palautetta lapsistani :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaista kenenkään tarvisi "tietää"? Mä olin kotiäiti kunnes lapset meni kouluun enkä ollenkaan miettinyt olenko hyvä äiti vai en. Enkä kaivannut mitään ihmeempää palautetta lapsistakaan, lapset on semmosiia kuin on ja saavat ollakin, ei se muille kuulu. Ei minua olisi edes muiden mielipiteet kiinnostaneet, tuskin olisin niistä perustanut mitään jos ne olisivat olleet omien vaistonvaraisten käsitysteni vastaisia. Esim. joku päiväkodintätien näkemykset, pyh ja pah.

Vierailija
2/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimenomaan kotiäidin pitäisi tietää eikö uraäidin tarvitse olla hyvä äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aikanaan. Hyvässä lykyssä neuvolasta saat palautetta (ainakin jos osaat rivien välistä tulkita), viimeistään koulussa saat palautetta ihan riesaksi asti. Tai voihan olla, että joku "huolestunut" järjestää sinulle palautetta sossujen muodossa. Ole nyt vaan tyytyväinen, no news is good news.

Vierailija
4/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka siitä, että arki sujuu, lapset ovat iloisia, tasapainoisia ja hyvinvoivia, juttelevat avoimesti ajatuksistaan ja tunteistaan. Eikö se riitä?

Vierailija
5/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 14:01"]

Esim. joku päiväkodintätien näkemykset, pyh ja pah.

[/quote]

Oho! Monet päiväkotitädit ovat kasvatustieteen maistereita - tai ainakin kandeja. En nyt ihan kintaalla heidän näkemyksilleen viittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän