Miksei miehet myönnä koskaan että näyttävät vanhoilta?
aina tulee vaan että " eheeeii, olen todella nuorekas ja hyvin säilynyt ja saan nuoria naisia" Onko miehen ego noin suuri?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Moni mies näkee peilistä hopeaketun, vaikka siellä on vanha väsynyt mäyrä.
Karvainen kaljamaha, miestissit, keltaiset vinot hampaat ja kalju päälaki mutta silti kuvitellaan, että parikymppisten mimmien pöksyt kastuu kun moinen ori lyllertää ohi 80-luvun nahkatakissa ja korvis korvassa.
Tuo vanha väsynyt mäyrä on jotenkin söpö ja suloinen ilmaisu. Alkoi naurattamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.
Harva 45-65 v. mies haluaa enää vauvan isäksi...
Sillä ei ole mitään merkitystä, koska lisääntyminen on koodattu miehen geeneihin niin vahvasti, että he preferoivat valintatilanteessa hedelmällisessä iässä olevaa naista. Suomeksi sanottuna myös vanha mies viehättyy nuorista naisista.
Sillekin on syynsä miksi nuori nainen ei viehäty vanhoista miehistä.
Juurikin väärin. Nuoret naiset viehättyvät luotettavista, rauhallisista ja charmanteista miehistä, joilla on resursseja. Sellainen on ollut hyvä isä kautta ihmisen historian. Kutsutaan sitä nyt vaikka leikkisästi Hopeaketun taiaksi.
Me nuoret naiset viehätytään nuorista miehistä. Vaikka sä pappa kuinka väittäisit muuta, se ei poista sitä tosiasiaa, että nuoret naiset viehättyvät nuorista miehistä.
Te nuoret naiset viehätytte hyvän näköisistä miehistä. Jos mies on hyvän näköinen, ei ole väliä vaikka se olisi 70-vuotias. Itse olen 44-vuotias ja ei ole mitenkään mahdotonta että parikymppinen tai jopa selvästi nuorempikin pitäisi minua hyvän näköisenä. Ulkonäkö ratkaisee, ei ikä!
-mryouth75
Sanoo mies joka itki täällä pari vuotta sitten, kun kassatytöt ei flirttaile kuten 20 vuotta sitten.
Sitä paitsi vanha mies on ruma. Sellaista ei ole kuin komea vanha mies. Hammaskeijuunkin on todennäköisempää törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.
Harva 45-65 v. mies haluaa enää vauvan isäksi...
Sillä ei ole mitään merkitystä, koska lisääntyminen on koodattu miehen geeneihin niin vahvasti, että he preferoivat valintatilanteessa hedelmällisessä iässä olevaa naista. Suomeksi sanottuna myös vanha mies viehättyy nuorista naisista.
Sillekin on syynsä miksi nuori nainen ei viehäty vanhoista miehistä.
Juurikin väärin. Nuoret naiset viehättyvät luotettavista, rauhallisista ja charmanteista miehistä, joilla on resursseja. Sellainen on ollut hyvä isä kautta ihmisen historian. Kutsutaan sitä nyt vaikka leikkisästi Hopeaketun taiaksi.
Me nuoret naiset viehätytään nuorista miehistä. Vaikka sä pappa kuinka väittäisit muuta, se ei poista sitä tosiasiaa, että nuoret naiset viehättyvät nuorista miehistä.
Te nuoret naiset viehätytte hyvän näköisistä miehistä. Jos mies on hyvän näköinen, ei ole väliä vaikka se olisi 70-vuotias. Itse olen 44-vuotias ja ei ole mitenkään mahdotonta että parikymppinen tai jopa selvästi nuorempikin pitäisi minua hyvän näköisenä. Ulkonäkö ratkaisee, ei ikä!
-mryouth75
Hyvännäköinen JA 70-vuotias :D nyt tukehdun nauruun!!!
Saati että joku 19-vuotias pitäisi 44-vuotiasta setäpappaa seksikkäänä!
Olen tosi seksikäs 44-vuotias mies, joka näyttää max 21-vuotiaalta. Isäni on todella, todella hot 70-vuotias, joka näyttää max 35-vuotiaalta. KAIKKI, tarkoitan KAIKKI nuoret naiset ovat hulluna meihin. Etenkin isääni. Ja ukkiini, joka on 93 v mutta näyttää max 38-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Syynä on se että yleensä miehet vanhenevat arvokkaasti ja samalla charmikkuus kasvaa. Naiset taas rupsahtavat ja muuttuvat vastenmielisen näköisiksi 35v jälkeen. Toki osa säilyy pidempään.
Niin, naisethan eivät jaksa käsittää että kukaan oman arvontuntoinen mies ei PYSTY eikä HALUA katsella, sellaista rupista kurppaa. Joka möhömahoineen ja kalkkunan nahkoineen kälkättää koko aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä on se että yleensä miehet vanhenevat arvokkaasti ja samalla charmikkuus kasvaa. Naiset taas rupsahtavat ja muuttuvat vastenmielisen näköisiksi 35v jälkeen. Toki osa säilyy pidempään.
Niin, naisethan eivät jaksa käsittää että kukaan oman arvontuntoinen mies ei PYSTY eikä HALUA katsella, sellaista rupista kurppaa. Joka möhömahoineen ja kalkkunan nahkoineen kälkättää koko aika.
Ja sä kuvittelet, että me nuoret naiset halutaan ja pystytään katsella möhömahaista, roikkoperseistä impotenttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan viettää onnellista nelikymppisen miehen elämää kun olen geenilotossa voittanut sellaisen ominaisuuden että viehätyn itseni ikäisistä ja hieman vanhemmista naisista. Vientiä naisten kanssa riittää kyllä ihan kohtalaisesti, ja vieläpä juuri sellaisten ihanien naisten kanssa joista itsekin eniten tykkään.
Olisi helppo sanoa ohjeeksi jollekin miehelle joka ei löydä toivomaansa naista, että älä katsele niin nuoria naisia. Mutta se voi olla helpommin sanottu kuin tehty. Jos ei viehäty kuin nuoremmista, niin sitten ei viehäty. Kohtalo on sellaiset kortit antanut.
Kukin tyylillään. Itse nelikymppisenä miehenä saan nauttia toinen toistaan henkevämpien ja kauniimpien parikymppisten nuorten neitokaisten seurasta. Kokisin jotenkin hassuksi alkaa neuvomaan muita miehiä että "hei älkää sitten katselko nuoria naisia" :)
Nuoret naiset ovat parhaita, eivät vielä liian kyynistyneitä kuten "kypsemmät" kanssasisarensa.
Outoa, itse olen huomannut että nimenomaan parikymppiset ovat näitä kyynistyneitä koska kaikilla on nykyään masennus tai paniikkihäiriö. 30-40-vuotiaat minun tuttavapiirissäni ovat nimenomaan näitä positiivisimpia ja elämäniloisimpia.
Tuli mieleen kun olin joskus olin kaupassa ja vertailin siinä jotain siidereitä ja joku vaarini ikäinen mies tuli taakseni ja sanoi "Mitäs tyttö sanot, voitaisiin hakea kunnon juomat ihan Alkosta ja lähteä sitten minun luo viettämään iltaa". Sanoin ei kiitos ja lähdin aika nopeasti kassalle.
Hyi hele. Luuleeko vanhat käppänät oikeasti saavansa parikymppisen tytön mukaansa jostain ruokakaupasta? Ja tuollaisilla "iskulauseilla"?? Kyllähän tuo jälkeenpäin on naurattanut mutta silloin ahdisti. Jättäisivät vaan rauhaan.
Huutoripulia tälle ketjulle. Harhaisia hulluja sekä ukoissa että akoissa.
Vierailija kirjoitti:
Moni mies näkee peilistä hopeaketun, vaikka siellä on vanha väsynyt mäyrä.
Karvainen kaljamaha, miestissit, keltaiset vinot hampaat ja kalju päälaki mutta silti kuvitellaan, että parikymppisten mimmien pöksyt kastuu kun moinen ori lyllertää ohi 80-luvun nahkatakissa ja korvis korvassa.
Tuosta voisin jo loukkaantua, siis kyllä pitää aina totuudessa pysyä! Siispä minun on pakko korjata harhaiset ajatuksesi faktalla!!!
Se takki on -90 luvun alusta eikä -80 luvulta!!!
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö naiset elävät keskimäärin pidempään kuin miehet? Koska naisen keho rappeutuu nopeammin? Vai miten se nyt meni.
Naiset elävät keskimäärin pidempään, koska tekevät vähemmän (fyysisesti) raskaita töitä ja juovat vähemmän alkoholia ja tupakoivat vähemmän. Keskimäärin. Tilanne on tasoittumassa yllättävän nopeaan tahtiin kun naiset juovat alkoholia yhä enemmän ja tupakointikin on naisten keskuudessa lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naiset loukkaantuvat siitä. Se on heidän mielestään naisten yksinoikeus valittaa ikääntymisen merkeistä ulkonäössä, ja alkavat ulisemaan että se on eri asia koska olen nainen, jos joku mies edes vahingossa mainitsee ulkonäkönsä ikääntymisestä.
Juu, erehdyin itsekin hieman alle 3-kymppisenä mainitsemaan olevani jo liian vanha kulkemaan baareissa ja etsimään naista elämääni ja sain kuulijakunnan 60+ osaston silmilleni. Voi sitä ripityksen ja "kyllä sitä noin nuoren pitää yrittää" hokemisen määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan viettää onnellista nelikymppisen miehen elämää kun olen geenilotossa voittanut sellaisen ominaisuuden että viehätyn itseni ikäisistä ja hieman vanhemmista naisista. Vientiä naisten kanssa riittää kyllä ihan kohtalaisesti, ja vieläpä juuri sellaisten ihanien naisten kanssa joista itsekin eniten tykkään.
Olisi helppo sanoa ohjeeksi jollekin miehelle joka ei löydä toivomaansa naista, että älä katsele niin nuoria naisia. Mutta se voi olla helpommin sanottu kuin tehty. Jos ei viehäty kuin nuoremmista, niin sitten ei viehäty. Kohtalo on sellaiset kortit antanut.
Kukin tyylillään. Itse nelikymppisenä miehenä saan nauttia toinen toistaan henkevämpien ja kauniimpien parikymppisten nuorten neitokaisten seurasta. Kokisin jotenkin hassuksi alkaa neuvomaan muita miehiä että "hei älkää sitten katselko nuoria naisia" :)
Nuoret naiset ovat parhaita, eivät vielä liian kyynistyneitä kuten "kypsemmät" kanssasisarensa.
Äkkiäkös te vanhat pervot ne nuoretkin naiset saatte kyynistymään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen kun olin joskus olin kaupassa ja vertailin siinä jotain siidereitä ja joku vaarini ikäinen mies tuli taakseni ja sanoi "Mitäs tyttö sanot, voitaisiin hakea kunnon juomat ihan Alkosta ja lähteä sitten minun luo viettämään iltaa". Sanoin ei kiitos ja lähdin aika nopeasti kassalle.
Hyi hele. Luuleeko vanhat käppänät oikeasti saavansa parikymppisen tytön mukaansa jostain ruokakaupasta? Ja tuollaisilla "iskulauseilla"?? Kyllähän tuo jälkeenpäin on naurattanut mutta silloin ahdisti. Jättäisivät vaan rauhaan.
Ensin valitetaan miten suomalainen mies ei lähesty arkitilanteissa selvinpäin ja sitten kun lähestyy niin sekin on kauheaa. Tytöttely tietysti on vähän inhottavaa, mutta kertomuksen perusteella se ei ollut alentavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin valitetaan miten suomalainen mies ei lähesty arkitilanteissa selvinpäin ja sitten kun lähestyy niin sekin on kauheaa. Tytöttely tietysti on vähän inhottavaa, mutta kertomuksen perusteella se ei ollut alentavaa
Kyllä se vaan on alentavaa, kun alempitasoinen mies tulee iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep :D mikään ei ärsytä enempää kuin ikäloppu huuhkaja, joka kuvittelee olevansa saalis.
Ikävä yleistys. Lupaan "myöntää" näyttäväni vanhalta heti, kun kassat lopettavat papereiden kysymisen, mutta ainakin nyt 39-vuotiaana ne edelleen kysytään silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep :D mikään ei ärsytä enempää kuin ikäloppu huuhkaja, joka kuvittelee olevansa saalis.
Mikä siinä muuten oikeasti ärsyttää? Se, että toisin kuin sinä, joku hyväksyy itsensä ja ulkonäkönsä, vaikkei edusta yleistä ihannetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö naiset elävät keskimäärin pidempään kuin miehet? Koska naisen keho rappeutuu nopeammin? Vai miten se nyt meni.
Naiset elävät keskimäärin pidempään, koska tekevät vähemmän (fyysisesti) raskaita töitä ja juovat vähemmän alkoholia ja tupakoivat vähemmän. Keskimäärin. Tilanne on tasoittumassa yllättävän nopeaan tahtiin kun naiset juovat alkoholia yhä enemmän ja tupakointikin on naisten keskuudessa lisääntynyt.
Eikö miehet myös rupsahda keskimäärin nopeammin juuri noista samoista syistä? Alkoholi ja tupakka näkyvät naamassa, samoin huono ruokavalio ja raskas työ. Hyvin urheilulliset miehet säilyvät nuorekkaina pidempään, mutta olen työkavereita huomannut, että myös näillä urheilullisilla miehillä tapahtuu nopea romahdus ulkonäössä 55 vuoden molemmin puolin. Kroppa on edelleen hyvässä kunnossa mutta naama rypistyy ja nahka roikkuu, hiukset harmaantuu ja urheiluvammoja alkaa ilmestyä.
Minä ainakin myönnän näyttäväni vanhalta, olen 42v vanha, kapinen hopeakettu ja näytän vähintään 100-vuotiaalta.