Miksei miehet myönnä koskaan että näyttävät vanhoilta?
aina tulee vaan että " eheeeii, olen todella nuorekas ja hyvin säilynyt ja saan nuoria naisia" Onko miehen ego noin suuri?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.
Ai siksikö naiset elävät keskimäärin pidempään kuin miehet? Koska naisen keho rappeutuu nopeammin? Vai miten se nyt meni.
En tiedä miksi naiset elävät pidempään, mutta karu totuus on se, että naiset rupsahtavat nopeasti. 40v nainen on ihan sopivan näköinen isoäidiksi, mutta viehätysvoima on kadonnut jo vuosia sitten. Ei tee mieli koskea.
No mä olen 40-vuotias mies ja mua luullaan paljon nuoremmaksi. Mutta mulla onkin suhteellisen hyvä iho enkä pukeudu kuin Rekka-Pena.
Mutta kyllä moni vanhempi nainenkin menee nuoremmasta. Tiedän ikäisiäni naisia joita voisi luulla kolmikymppiseksi. Toisaalta mua nuoremmalta miespuoliselta kollegalta lähti tiukka ja se on nyt kuin viisikymppinen äijänrähjä. Biologia ei ole tasapuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29:n jutuissa ei taas ole kauheasti mitään todellisuuspohjaa.
Fiksut hyökkäävät argumenttien kimppuun, vähemmän fiksut kirjoittajan.
Kukaan vähääkään älykäs ei jaksa enää nähdä vaivaa kommentoidakseen teidän pervokerhon sepustuksien sisältöä. Elätte aika surkeassa maailmassa. Ei yhtään jaksa yllättää, ettette näe naisten vanhenemisessa "lisäarvoa", lapsempi parempi... - eri, ikäloppu N24
Tuota ”lapsempi parempi” paremmin ei voi sanoakkaan. Palstamiehet ei ollenkaan pidä naisista vaan haluaisi, että naisella olisi lapsenomainen pieni siro vartalo ja sekään ei riitä enää silloin kun täyttää sen 25. Mun mielestä tässä ollaan lähellä p*dofiiliaa.
N19
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen tissimiehiä ja haluan, että naisella on naiselliset muodot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.
Harva 45-65 v. mies haluaa enää vauvan isäksi...
Sillä ei ole mitään merkitystä, koska lisääntyminen on koodattu miehen geeneihin niin vahvasti, että he preferoivat valintatilanteessa hedelmällisessä iässä olevaa naista. Suomeksi sanottuna myös vanha mies viehättyy nuorista naisista.
Sillekin on syynsä miksi nuori nainen ei viehäty vanhoista miehistä.
Juurikin väärin. Nuoret naiset viehättyvät luotettavista, rauhallisista ja charmanteista miehistä, joilla on resursseja. Sellainen on ollut hyvä isä kautta ihmisen historian. Kutsutaan sitä nyt vaikka leikkisästi Hopeaketun taiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö naiset elävät keskimäärin pidempään kuin miehet? Koska naisen keho rappeutuu nopeammin? Vai miten se nyt meni.
En tiedä miksi naiset elävät pidempään, mutta karu totuus on se, että naiset rupsahtavat nopeasti. 40v nainen on ihan sopivan näköinen isoäidiksi, mutta viehätysvoima on kadonnut jo vuosia sitten. Ei tee mieli koskea.
Mun mielestä taas nelikymppiset naiset sopivat pienten lasten äideiksi. Nelikymppiset miehet ja naiset sopivat toisilleen.
Vielä kun nelikymppiset miehet sen ymmärtäisivät, että heille sopivinta seuraa on ikäisensä naiset ja jättäisivät meidät nuoremmat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tajusin juuri että omakin mies 30v. tekee tätä :D On kyllä siis hyvännäkönen ja erittäin hyvässä kunnossa, mutta näyttää kuitenkin ihan ikäiseltään. Jatkuvasti sanoo että on paljon ikäistään nuoremman näköinen ja "hyvin säilynyt". Mikä siinäkin on, onko jotenkin tärkeetä näyttää nuoremmalta vai se joku ikäkriisi? Yleensä nykyään vaan hymistelen takasin, kun ei ollu mitään vaikutusta sillä, että vastasin että kyllä arvelisin miehen ihan itsensä ikäiseksi jos tulisi kadulla vastaan.
No siinäkin mielessä outoa käytöstä (teiltä molemmilta) kun 30-vuotias nyt voi näyttää ihan miltä vain. Eli en oikein sanoisi, että 30-vuotias "näyttää ikäiseltään", kun siinä iässä ei ole vielä ryppyjä, eikä harmaita. Siloposkisuus on sitten geneettistä.
...jatkan vielä... asun ulkomailla ja olin paikallisessa salibandypelissä katsojana. Selitin sitten hieman lajista vieressä istuvalle rouvalle (arvioisin yli 50 vuotiaaksi, saattoi olla eläkkeelläkin) Kun tuli puhetta, että olen Suomesta hän ehdotti, että sittenhän voisin pelata mukana... Naurahdin ja sanoin kyllä pelaavanikin, mutta yli 30-vuotiaiden sarjassa. Nainen katsoi minua hieman kummeksuen, "enpä olisi arvannut". En ottanut kohteliaisuutena, vaan sisäisesti nauratti, olen 43v.
Aurinkoisissa maissa vaalea iho rupsahtaa nopeammin. Minua on joskus luultu kaksikymppiseksi kun olin jo yli 30. Tietysti eksoottinen ulkonäkökin hämää paikallisia.
Hyväksyn ikäni, ja olen onnellinen. Harmaata alkaa tulla ohimoille, eikä jalka nouse yhtä korkealle enää futiskentällä kuin ennen. Silmäkulmiin on tullut ryppyjä, ja lukulaseja tarvitaan.
Henkisesti tuntuu, että vasta nyt alan olemaan kypsä eri tavoin. En vilkuile nuoria naisia, mutta suunnilleen oman ikäisiäni kyllä. Ja onneksi vastakaikua on yhä.
Omasta ystäväpiiristäni voin sanoa, että kyllä siellä oma ikä hyväksytään ihan suosiolla niin miesten kuin naistenkin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan viettää onnellista nelikymppisen miehen elämää kun olen geenilotossa voittanut sellaisen ominaisuuden että viehätyn itseni ikäisistä ja hieman vanhemmista naisista. Vientiä naisten kanssa riittää kyllä ihan kohtalaisesti, ja vieläpä juuri sellaisten ihanien naisten kanssa joista itsekin eniten tykkään.
Olisi helppo sanoa ohjeeksi jollekin miehelle joka ei löydä toivomaansa naista, että älä katsele niin nuoria naisia. Mutta se voi olla helpommin sanottu kuin tehty. Jos ei viehäty kuin nuoremmista, niin sitten ei viehäty. Kohtalo on sellaiset kortit antanut.
Kukin tyylillään. Itse nelikymppisenä miehenä saan nauttia toinen toistaan henkevämpien ja kauniimpien parikymppisten nuorten neitokaisten seurasta. Kokisin jotenkin hassuksi alkaa neuvomaan muita miehiä että "hei älkää sitten katselko nuoria naisia" :)
Nuoret naiset ovat parhaita, eivät vielä liian kyynistyneitä kuten "kypsemmät" kanssasisarensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas nelikymppiset naiset sopivat pienten lasten äideiksi. Nelikymppiset miehet ja naiset sopivat toisilleen.
Vielä kun nelikymppiset miehet sen ymmärtäisivät, että heille sopivinta seuraa on ikäisensä naiset ja jättäisivät meidät nuoremmat rauhaan.
Ymmärrän pointtisi. Mutta ihan biologisesti ajatellen nelikymppisen naisen juna meni jo. Hän ei kykene jatkamaan sukuaan, joten hänen ulkonäkönsä ei tarvi viehettää miehiä. Hänen ulkonäkönsä jopa viestittää miehille, ettei kannata vaivautua, suvun jatko ei onnistu. Tästä syystä ne vanhemmat miehet eivät jätä nuorempia ja hedelmällisiä naisia rauhaan. Tiedän, p*ska juttu, mutta minkäs sille mahtaa...
yksi palstamiehistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29:n jutuissa ei taas ole kauheasti mitään todellisuuspohjaa.
Fiksut hyökkäävät argumenttien kimppuun, vähemmän fiksut kirjoittajan.
Kukaan vähääkään älykäs ei jaksa enää nähdä vaivaa kommentoidakseen teidän pervokerhon sepustuksien sisältöä. Elätte aika surkeassa maailmassa. Ei yhtään jaksa yllättää, ettette näe naisten vanhenemisessa "lisäarvoa", lapsempi parempi... - eri, ikäloppu N24
Tuota ”lapsempi parempi” paremmin ei voi sanoakkaan. Palstamiehet ei ollenkaan pidä naisista vaan haluaisi, että naisella olisi lapsenomainen pieni siro vartalo ja sekään ei riitä enää silloin kun täyttää sen 25. Mun mielestä tässä ollaan lähellä p*dofiiliaa.
N19
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen tissimiehiä ja haluan, että naisella on naiselliset muodot.
Hyvä. Taidat sitten vain olla uusi palstalla kun komppaat miettijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä, koska lisääntyminen on koodattu miehen geeneihin niin vahvasti, että he preferoivat valintatilanteessa hedelmällisessä iässä olevaa naista. Suomeksi sanottuna myös vanha mies viehättyy nuorista naisista.
Juurikin väärin. Nuoret naiset viehättyvät luotettavista, rauhallisista ja charmanteista miehistä, joilla on resursseja. Sellainen on ollut hyvä isä kautta ihmisen historian. Kutsutaan sitä nyt vaikka leikkisästi Hopeaketun taiaksi.
Me nuoret naiset viehätytään nuorista miehistä. Vaikka sä pappa kuinka väittäisit muuta, se ei poista sitä tosiasiaa, että nuoret naiset viehättyvät nuorista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jo 35-vuoden iässä siittiöt alkavat olla huonoja. Myös vanhat naiset viehättyvät samasta syystä nuoristä miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nuoret naiset viehätytään nuorista miehistä. Vaikka sä pappa kuinka väittäisit muuta, se ei poista sitä tosiasiaa, että nuoret naiset viehättyvät nuorista miehistä.
Te nuoret naiset viehätytte hyvän näköisistä miehistä. Jos mies on hyvän näköinen, ei ole väliä vaikka se olisi 70-vuotias. Itse olen 44-vuotias ja ei ole mitenkään mahdotonta että parikymppinen tai jopa selvästi nuorempikin pitäisi minua hyvän näköisenä. Ulkonäkö ratkaisee, ei ikä!
-mryouth75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun nelikymppiset miehet sen ymmärtäisivät, että heille sopivinta seuraa on ikäisensä naiset ja jättäisivät meidät nuoremmat rauhaan.Ymmärrän pointtisi. Mutta ihan biologisesti ajatellen nelikymppisen naisen juna meni jo. Hän ei kykene jatkamaan sukuaan, joten hänen ulkonäkönsä ei tarvi viehettää miehiä. Hänen ulkonäkönsä jopa viestittää miehille, ettei kannata vaivautua, suvun jatko ei onnistu. Tästä syystä ne vanhemmat miehet eivät jätä nuorempia ja hedelmällisiä naisia rauhaan. Tiedän, p*ska juttu, mutta minkäs sille mahtaa...
Kannattaisi jättää koska nuoret naiset ei halua vanhaa pappaa jonka sperman laatu on heikentynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te nuoret naiset viehätytte hyvän näköisistä miehistä. Jos mies on hyvän näköinen, ei ole väliä vaikka se olisi 70-vuotias. Itse olen 44-vuotias ja ei ole mitenkään mahdotonta että parikymppinen tai jopa selvästi nuorempikin pitäisi minua hyvän näköisenä. Ulkonäkö ratkaisee, ei ikä!
-mryouth75
Itsepetosta
Testosteroni kohentaa itsetuntoa. Miehet ovat keskimäärin narsistisempia kuin naiset ja näkevät sekä henkiset että fyysiset ominaisuutensa positiivisemmassa valossa.
Ja todella monella on se käsitys että jos on saman painoinen kuin kakskymppisenä niin se tarkoittaa että on pysynyt nuorena. Ei oteta huomioon vartalon muuttunutta muotoa ja lihasmassaa
Hmmm. Taas huomaa miesten itsekeskeisyyden ja sen, ettei kykene samaistumaan toisen ihmisen asemaan.
Osa ukkeleista hokee, kuinka himottavia nuoret naiset on ja perustelee tätä jollain biologialla. Joo-o, mutta kun sillä ei ole mitään väliä mitä te preferoitte, koska ne nuoret naiset eivät halua teitä. Sen kun himoitsette, mutta älkää tulko häiritsemään. Oikeasti, mikään ei ole niin vaivaannuttavaa ja vastenmielistä, kuin joku isän ikäinen paksukainen kuolaamassa ja "iskemässä". Yök.
T. Nainen 23v. Poikaystävänä hyvännäköinen 21v, enkä ikinä ikinä ikinä vaihtaisi johonkin setään. Koska miehessä viehättää nuoruus ja kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun nelikymppiset miehet sen ymmärtäisivät, että heille sopivinta seuraa on ikäisensä naiset ja jättäisivät meidät nuoremmat rauhaan.Ymmärrän pointtisi. Mutta ihan biologisesti ajatellen nelikymppisen naisen juna meni jo. Hän ei kykene jatkamaan sukuaan, joten hänen ulkonäkönsä ei tarvi viehettää miehiä. Hänen ulkonäkönsä jopa viestittää miehille, ettei kannata vaivautua, suvun jatko ei onnistu. Tästä syystä ne vanhemmat miehet eivät jätä nuorempia ja hedelmällisiä naisia rauhaan. Tiedän, p*ska juttu, mutta minkäs sille mahtaa...
Miesten huomio ei ole nelikymppisen naisen elämän keskipisteessä muillakaan, epäilen vahvasti. Ainakaan omalla kohdalla ei ole: biologinen tehtävä on täytetty (ja muuttamassa kotoa), ja tämä toinen avioliitto on edelleen onnellinen, eikä sillä ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Elämässä on muita, mielenkiintoisempia asioita.
Tämä hopeakettu on sama ällö elämäänsä kyllästynyt kuin Zinccis