Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet myönnä koskaan että näyttävät vanhoilta?

Vierailija
08.03.2019 |

aina tulee vaan että " eheeeii, olen todella nuorekas ja hyvin säilynyt ja saan nuoria naisia" Onko miehen ego noin suuri?

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nää miehet jotka tituleeraa itseään hopeaketuiksi. Se oikea sana on HARPPU! Herätkää!

No nimenomaan ei ole. Opiskele lisää suomea.

Vierailija
62/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mainostaa itseään nuorekkaana? Naiset pitävät hopeaketuista, komea voi olla myös harmailla hiuksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole moisia väittänyt, pikemminkin vituttaa kun näytän yli nelikymppiseltä vaikka olen vasta 34.

Vierailija
64/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.

Harva 45-65 v. mies haluaa enää vauvan isäksi...

Sillä ei ole mitään merkitystä, koska lisääntyminen on koodattu miehen geeneihin niin vahvasti, että he preferoivat valintatilanteessa hedelmällisessä iässä olevaa naista. Suomeksi sanottuna myös vanha mies viehättyy nuorista naisista.

Vierailija
65/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.

Harva 45-65 v. mies haluaa enää vauvan isäksi...

Sillä ei ole mitään merkitystä, koska lisääntyminen on koodattu miehen geeneihin niin vahvasti, että he preferoivat valintatilanteessa hedelmällisessä iässä olevaa naista. Suomeksi sanottuna myös vanha mies viehättyy nuorista naisista.

Sillekin on syynsä miksi nuori nainen ei viehäty vanhoista miehistä.

Vierailija
66/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan kaikki miehet öliööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.

montako orkkua aloittaja on jo saanut miesvihakiimassaan? 

Mitä miesvihaa täällä muka on? Täällä on vain keskustelua miesten ominaisuuksista.

Miesvihaa, kun latoo faktoja tiskiin. 😂

Vierailija
67/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 190-senttinen, orastavat male titsit, ylipainoa reilu 20 kiloa. Vatsa roikkuu. Ikää lähes 40.

En ole komea, en todellakaan. Mutta aivan samma. Jos vaimo ei enää tykkää, niin saa lähteä.

Kyllä mä pärjään ilman naistakin.

Vierailija
68/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29:n jutuissa ei taas ole kauheasti mitään todellisuuspohjaa.

Fiksut hyökkäävät argumenttien kimppuun, vähemmän fiksut kirjoittajan.

Kukaan vähääkään älykäs ei jaksa enää nähdä vaivaa kommentoidakseen teidän pervokerhon sepustuksien sisältöä. Elätte aika surkeassa maailmassa. Ei yhtään jaksa yllättää, ettette näe naisten vanhenemisessa "lisäarvoa", lapsempi parempi... - eri, ikäloppu N24

Tuota ”lapsempi parempi” paremmin ei voi sanoakkaan. Palstamiehet ei ollenkaan pidä naisista vaan haluaisi, että naisella olisi lapsenomainen pieni siro vartalo ja sekään ei riitä enää silloin kun täyttää sen 25. Mun mielestä tässä ollaan lähellä p*dofiiliaa.

N19

Vierailija
69/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies näkee peilistä hopeaketun, vaikka siellä on vanha väsynyt mäyrä.

Karvainen kaljamaha, miestissit, keltaiset vinot hampaat ja kalju päälaki mutta silti kuvitellaan, että parikymppisten mimmien pöksyt kastuu kun moinen ori lyllertää ohi 80-luvun nahkatakissa ja korvis korvassa.

Vierailija
70/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä harva mies vanhenee kuin Sean Connery.

Vierailija
71/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kyllähän sen sitten vällyjen välissä huomaa

Vierailija
72/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai monet miehet myöntäisivät näyttävänsä vanhoilta tai ainakin ikäisiltään. Se vain ei tule puheeksi, kun he eivät ole jatkuvasti tuppaamassa juttusillesi.

Vierailija
73/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siksikö naiset elävät keskimäärin pidempään kuin miehet? Koska naisen keho rappeutuu nopeammin? Vai miten se nyt meni.

Vierailija
74/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus on juuri sellainen, minkä omassa päässään luo. Eli tietenkin oon magee, nuorekas 40v. kundi.

Vierailija
75/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, tajusin juuri että omakin mies 30v. tekee tätä :D On kyllä siis hyvännäkönen ja erittäin hyvässä kunnossa, mutta näyttää kuitenkin ihan ikäiseltään. Jatkuvasti sanoo että on paljon ikäistään nuoremman näköinen ja "hyvin säilynyt". Mikä siinäkin on, onko jotenkin tärkeetä näyttää nuoremmalta vai se joku ikäkriisi? Yleensä nykyään vaan hymistelen takasin, kun ei ollu mitään vaikutusta sillä, että vastasin että kyllä arvelisin miehen ihan itsensä ikäiseksi jos tulisi kadulla vastaan.

No siinäkin mielessä outoa käytöstä (teiltä molemmilta) kun 30-vuotias nyt voi näyttää ihan miltä vain. Eli en oikein sanoisi, että 30-vuotias "näyttää ikäiseltään", kun siinä iässä ei ole vielä ryppyjä, eikä harmaita. Siloposkisuus on sitten geneettistä.

Vierailija
76/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei mua haittaa. Oon komea ja karvainen. Naisetn katselee mielellään. Kaikenikäiset naiset. ;)

Karvainen 🤢

Joo mä olen komea, karvainen ja parrakas. Jos et tykkää niin voe voe.

Niin minäkin!

t. Riitta

Vierailija
77/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan viettää onnellista nelikymppisen miehen elämää kun olen geenilotossa voittanut sellaisen ominaisuuden että viehätyn itseni ikäisistä ja hieman vanhemmista naisista. Vientiä naisten kanssa riittää kyllä ihan kohtalaisesti, ja vieläpä juuri sellaisten ihanien naisten kanssa joista itsekin eniten tykkään.

Olisi helppo sanoa ohjeeksi jollekin miehelle joka ei löydä toivomaansa naista, että älä katsele niin nuoria naisia. Mutta se voi olla helpommin sanottu kuin tehty. Jos ei viehäty kuin nuoremmista, niin sitten ei viehäty. Kohtalo on sellaiset kortit antanut.

Minua taas viehättää lihavat naiset, se on lottovoitto. Naisia on ihan mielettömästi.

M40

Vierailija
78/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, tajusin juuri että omakin mies 30v. tekee tätä :D On kyllä siis hyvännäkönen ja erittäin hyvässä kunnossa, mutta näyttää kuitenkin ihan ikäiseltään. Jatkuvasti sanoo että on paljon ikäistään nuoremman näköinen ja "hyvin säilynyt". Mikä siinäkin on, onko jotenkin tärkeetä näyttää nuoremmalta vai se joku ikäkriisi? Yleensä nykyään vaan hymistelen takasin, kun ei ollu mitään vaikutusta sillä, että vastasin että kyllä arvelisin miehen ihan itsensä ikäiseksi jos tulisi kadulla vastaan.

No siinäkin mielessä outoa käytöstä (teiltä molemmilta) kun 30-vuotias nyt voi näyttää ihan miltä vain. Eli en oikein sanoisi, että 30-vuotias "näyttää ikäiseltään", kun siinä iässä ei ole vielä ryppyjä, eikä harmaita. Siloposkisuus on sitten geneettistä.

...jatkan vielä... asun ulkomailla ja olin paikallisessa salibandypelissä katsojana. Selitin sitten hieman lajista vieressä istuvalle rouvalle (arvioisin yli 50 vuotiaaksi, saattoi olla eläkkeelläkin) Kun tuli puhetta, että olen Suomesta hän ehdotti, että sittenhän voisin pelata mukana... Naurahdin ja sanoin kyllä pelaavanikin, mutta yli 30-vuotiaiden sarjassa. Nainen katsoi minua hieman kummeksuen, "enpä olisi arvannut". En ottanut kohteliaisuutena, vaan sisäisesti nauratti, olen 43v.

Vierailija
79/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te muka tiedätte ihmisten iät? Minä olen 45-vuotias (nainen) ja minua luullaan lähes poikkeuksetta kolmekymppiseksi töissä. Papereitakin välillä kaupassa kysytään. Olenko siis ikäiseni näköinen kolmekymppinen niiden mielestä, jotka minua jossain katukuvassa arvioivat? Joku saattaa pitää rupsahtaneena kaksvitosena ja ajatella, että kylläpäs naiset rupsahtavatkin nopeasti.  

Vierailija
80/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan viettää onnellista nelikymppisen miehen elämää kun olen geenilotossa voittanut sellaisen ominaisuuden että viehätyn itseni ikäisistä ja hieman vanhemmista naisista. Vientiä naisten kanssa riittää kyllä ihan kohtalaisesti, ja vieläpä juuri sellaisten ihanien naisten kanssa joista itsekin eniten tykkään.

Olisi helppo sanoa ohjeeksi jollekin miehelle joka ei löydä toivomaansa naista, että älä katsele niin nuoria naisia. Mutta se voi olla helpommin sanottu kuin tehty. Jos ei viehäty kuin nuoremmista, niin sitten ei viehäty. Kohtalo on sellaiset kortit antanut.

Minua taas viehättää lihavat naiset, se on lottovoitto. Naisia on ihan mielettömästi.

M40

Et ole mikään harvinaisuus. Joskus aiemmin lukemani tutkimuksen mukaan n. 30-40% heteromiehistä viehättyy pulleista tai lihavista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan