Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet myönnä koskaan että näyttävät vanhoilta?

Vierailija
08.03.2019 |

aina tulee vaan että " eheeeii, olen todella nuorekas ja hyvin säilynyt ja saan nuoria naisia" Onko miehen ego noin suuri?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kaupan kassajonossa joku keski-ikäinen ukko selittää kuinka mun pitäis lähtee hänen mukaansa, kun hän on niin nuorekas ja komea. Kauppias, miespuolinen hänkin, repesi nauramaan, kun vastasin hänelle, että joo, olit komea ehkä 20 vuotta sitten.

Kerran taas baarissa joku keski-ikäinen mies yritti päästä juttuihin ja suuttui kun kysyin onko hän isin kavereita.

Vierailija
2/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nykyistä parisuhdettani kokeilin hetken nettitreffailua ja huomasin tämän tosi yleiseksi. On valtavasti miehiä, jotka laittavat viestejä itseään huomattavasti nuoremmille naisille ja mainostavat olevansa "nuorekkaita ja hyvin säilyneitä". Useimpien kohdalla kuitenkin jo kuvista kyllä näki, että ihan ikäisensä näköinen herra siellä kirjoittelee. Mistä tämä johtuu? Tuleeko sitä jotenkin sokeaksi omalle vanhenemiselle?

Koska en ole itse tutustunut netin naistarjontaan, minua kiinnostaisi kuulla miesten kokemuksia: tekevätkö naisetkin tätä? Kutsuvatko vaikka 50-vuotiaat naiset itseään nuorekkaiksi ja hyvin säilyneiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mies lähetti minulle 10 vuotta vanhan kuvan itsestään. Siis kertoi, että kuvasta on jo vähän aikaa, mutta ei hän ole juuri muuttunut joten se on ihan voimassa vielä 😂😂

Vierailija
4/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äiti kehuu miehiä edelleen. Tai sitten se ego: miehet ei vertaa keskivertoikäiseensä, vaan siihen pahiten juoppoon entiseen luokkakaveriin.

Vierailija
5/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen nykyistä parisuhdettani kokeilin hetken nettitreffailua ja huomasin tämän tosi yleiseksi. On valtavasti miehiä, jotka laittavat viestejä itseään huomattavasti nuoremmille naisille ja mainostavat olevansa "nuorekkaita ja hyvin säilyneitä". Useimpien kohdalla kuitenkin jo kuvista kyllä näki, että ihan ikäisensä näköinen herra siellä kirjoittelee. Mistä tämä johtuu? Tuleeko sitä jotenkin sokeaksi omalle vanhenemiselle?

Koska en ole itse tutustunut netin naistarjontaan, minua kiinnostaisi kuulla miesten kokemuksia: tekevätkö naisetkin tätä? Kutsuvatko vaikka 50-vuotiaat naiset itseään nuorekkaiksi ja hyvin säilyneiksi?

Miehellä on iso ego. Minunkin mieheni kehuskelee jatkuvasti itseään. On omasta mielestään valtavan komea yli nelikymppinen mies. No, päälaki näkyy, on lyhyt, vatsaa ei juuri ole mutta kyllä sen näkee että yli nelikymppinen mies on.

Vierailija
6/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntääkö naiset?

Saattavathan ne kysyä "Näytänkö vanhalta?", mutta minulla on riittävästi tervettä järkeä ja itsesuojeluvaistoa sanoa että et todellakaan tai samalta kuin ensimmäisen kerran sinut näin.

Vierailija
7/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on käytössä ns. miespeilit, jotka vähentävät iästä parikymmentä vuotta heti ensivilkaisulla.

Vierailija
8/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itselleen valehtelu kertoo pikemminkin pienestä egosta aka huonosta itsetunnosta.

Vierailija
9/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalla "vanha" on ikävä kaiku, kun kyse on sukupuolesta, joka paranee iän myötä.

Vierailija
10/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin myönnän. Nuorekkuus lähti muutamassa vuodessa. Life is a bitch.

Vierailija
11/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 ja näytän siltä. Yhä muistan nuoruudesta, kuinka vanhoilla miehillä oli itseään vanhemman näköinen vaimo.

Vierailija
12/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuntosalilla nuoret fitness-pimut loivat taas kiinnostuneita katseita vanhaan hopeakettuun. Varmaan taas huonoja kokemuksia nuoremmista miehistä viime viikonlopulta ja luontainen uteliaisuus kokeneempaan mieheen heräilee pikkuhiljaa.

Tyttöjen harmiksi olen varattu mutta saahan sitä aina katsella ;) Olen komea ja kerään katseita ja olen niihin tottunut.

Olen kuitenkin uskollinen 9 vuotta nuoremmalle vaimolleni.

Vierailija
13/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nää miehet jotka tituleeraa itseään hopeaketuiksi. Se oikea sana on HARPPU! Herätkää!

Vierailija
14/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se että yleensä miehet vanhenevat arvokkaasti ja samalla charmikkuus kasvaa. Naiset taas rupsahtavat ja muuttuvat vastenmielisen näköisiksi 35v jälkeen. Toki osa säilyy pidempään.

Vierailija
15/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kuntosalilla nuoret fitness-pimut loivat taas kiinnostuneita katseita vanhaan hopeakettuun. Varmaan taas huonoja kokemuksia nuoremmista miehistä viime viikonlopulta ja luontainen uteliaisuus kokeneempaan mieheen heräilee pikkuhiljaa.

Tyttöjen harmiksi olen varattu mutta saahan sitä aina katsella ;) Olen komea ja kerään katseita ja olen niihin tottunut.

Olen kuitenkin uskollinen 9 vuotta nuoremmalle vaimolleni.

Onhan se aina alapeukutuksen paikka kun huomaavat minun olevan varattu.

SilverfoX

Vierailija
16/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on se että yleensä miehet vanhenevat arvokkaasti ja samalla charmikkuus kasvaa. Naiset taas rupsahtavat ja muuttuvat vastenmielisen näköisiksi 35v jälkeen. Toki osa säilyy pidempään.

Missä niitä komeita vanhoja miehiä näkee? Itse en ole nähnyt ainuttakaan.

Vierailija
17/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappiomieliala ei ole miehekästä!

Vierailija
18/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ainakin auliisti myöntää näyttäväni vanhalta. Ikääntyminen ei häiritse minua mitenkään, enkä vokottele nuorempia naisia. En kyllä ikäisiänikään, koska olen naimisissa.

Vierailija
19/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä naisiakin on. Juuri tuossa noin viisikymppisten ikäluokassa. Sen ikäisissä on paljon myös todella upean näköisiä naisia, mutta he eivät paljoakaan nuorekkuudellaan mainosta, vaikka varaa olisikin.

Enemmän naisten joukossa on kuitenkin noita nuorempia naisia, jotka kuvittelevat että heidän nuori ikänsä on joku mielettömän hieno juttu. Voi ollakin että nuoremmat naiset ovat jotenkin keskimäärin paremman näköisiä kuin vanhemmat. Mutta jos 25-vuotiaalla naisella on 25kg ylipainoa, niin hän ei ole paremman näköinen kuin normaalipainoinen nelikymppinen.

Vierailija
20/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori nainen luulee 35 vuotiasta miestä vähän yli 20 vuotiaaksi niin miksi yrittää olla vanha. M35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän