Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet myönnä koskaan että näyttävät vanhoilta?

Vierailija
08.03.2019 |

aina tulee vaan että " eheeeii, olen todella nuorekas ja hyvin säilynyt ja saan nuoria naisia" Onko miehen ego noin suuri?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kuntosalilla nuoret fitness-pimut loivat taas kiinnostuneita katseita vanhaan hopeakettuun. Varmaan taas huonoja kokemuksia nuoremmista miehistä viime viikonlopulta ja luontainen uteliaisuus kokeneempaan mieheen heräilee pikkuhiljaa.

Tyttöjen harmiksi olen varattu mutta saahan sitä aina katsella ;) Olen komea ja kerään katseita ja olen niihin tottunut.

Olen kuitenkin uskollinen 9 vuotta nuoremmalle vaimolleni.

Sellainen unelma. Eivät ne fitness-pimut oikeasti vilkuile miehiä vaan treenaavat. Todellisuudessa olet yksinäinen mies, joka provoilee naisten palstalla. Mietipä, onko tämä oikeasti terve tapa viettää aikaa.

Vierailija
22/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei mua haittaa. Oon komea ja karvainen. Naisetn katselee mielellään. Kaikenikäiset naiset. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen kuntosalilla nuoret fitness-pimut loivat taas kiinnostuneita katseita vanhaan hopeakettuun. Varmaan taas huonoja kokemuksia nuoremmista miehistä viime viikonlopulta ja luontainen uteliaisuus kokeneempaan mieheen heräilee pikkuhiljaa.

Tyttöjen harmiksi olen varattu mutta saahan sitä aina katsella ;) Olen komea ja kerään katseita ja olen niihin tottunut.

Sellainen unelma. Eivät ne fitness-pimut oikeasti vilkuile miehiä vaan treenaavat. Todellisuudessa olet yksinäinen mies, joka provoilee naisten palstalla. Mietipä, onko tämä oikeasti terve tapa viettää aikaa.

Fitness-pimua on mahtavaa panna p-erseeseen.

M35

Vierailija
24/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei mua haittaa. Oon komea ja karvainen. Naisetn katselee mielellään. Kaikenikäiset naiset. ;)

Karvainen 🤢

Vierailija
25/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla roikkuu vanhemmiten t*ssit ja miehillä maha :)

Vierailija
26/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset loukkaantuvat siitä. Se on heidän mielestään naisten yksinoikeus valittaa ikääntymisen merkeistä ulkonäössä, ja alkavat ulisemaan että se on eri asia koska olen nainen, jos joku mies edes vahingossa mainitsee ulkonäkönsä ikääntymisestä.

Vierailija
27/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvainen 🤢

Joo mä olen komea, karvainen ja parrakas. Jos et tykkää niin voe voe.

Vierailija
28/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit väittää noin kun et edes tunne minua?

Taidat olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
29/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä on se että yleensä miehet vanhenevat arvokkaasti ja samalla charmikkuus kasvaa. Naiset taas rupsahtavat ja muuttuvat vastenmielisen näköisiksi 35v jälkeen. Toki osa säilyy pidempään.

Missä niitä komeita vanhoja miehiä näkee? Itse en ole nähnyt ainuttakaan.

Julkisissa paikoissa. Poistuisit sinäkin joskus kotoa.

Vierailija
30/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syynä on se että yleensä miehet vanhenevat arvokkaasti ja samalla charmikkuus kasvaa. Naiset taas rupsahtavat ja muuttuvat vastenmielisen näköisiksi 35v jälkeen. Toki osa säilyy pidempään.

No googleta handsome older men, niin alkaa löytymään. Näitä on myös Suomessa joka paikkakunnalla. Silmät auki.

Vierailija
31/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappiomieliala ei ole miehekästä!

Juuri näin! Monia naisia taitaa vain kismittää se, että miehet eivät kipuile ulkonäkönsä kanssa yhtä paljon kuin naiset itse. Ja sitähän ei nainen voi sietää, joten on yritettävä haukkumalla haukkua miehiä, etteivät he vain olisi tyytyväisiä ulkonäköönsä. 

Vierailija
32/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei sillä ole minulle ainakaan mitään merkitystä miltä näytän, nyt tai tulevaisuudessa.

Vierailija
33/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tämmöinen miesvihaketju? Varmaan tosiaan niitä delusionaalisiakin miehiä on olemassa, mutta itse en ainakaan kykene myöntämään sellaista, mikä ei vain pidä paikkaansa. Olen harvinaisen nuorekkaana säilynyt nelikymppinen mies. Kelpaan jokaiselle parikymppiselle muikkelille.

Nelikymppinen mies ei käyttäisi sanaa muikkeli. Muutenkin naisellinen kirjoitustyyli tässä viestissä.

Vierailija
34/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla roikkuu vanhemmiten t*ssit ja miehillä maha :)

Vanhan miehen perse on aivan järkky. Joskus deittailin yhtä 8 vuotta itseäni vanhempaa miestä (se oli alle 30 sillon) ja silläkin oli vanhan miehen perse.

Vierailija
35/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa paikoissa. Poistuisit sinäkin joskus kotoa.

Julkisilla paikoilla näkee komeita nuoria miehiä ja rupsahtaneita vanhoja miehiä.

36/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just nää miehet jotka tituleeraa itseään hopeaketuiksi. Se oikea sana on HARPPU! Herätkää!

Ensinnäkin en tituleeraa itseäni vaan oon Hopeakettu😆

Toisekseen jos oikea sana on harppu niin olenko silloin Hopeaharppu ja täten soiva peli🤔

Juu mut eihän sillä ole merkitystä näyttääkö nuorelta, vanhalta vaiko vaikka hopeaharpulta. Pääpointti että on sinut itsensä kanssa, oli millainen oli🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
37/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päde ainakaan Suomessa. Monet kolmekymppiset miehet ovat täysin ukkoutuneita. Ulkonäöstä ei välitetä pätkääkään, kalja maistuu jatkuvasti. Monet saman ikäiset naiset puolestaan pitävät itsestään huolta.

Vierailija
38/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on käytössä ns. miespeilit, jotka vähentävät iästä parikymmentä vuotta heti ensivilkaisulla.

Kätevää

Vierailija
39/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano :D 

Baarissa kavereiden kanssa ollessani tuli joku 45+ miesporukka juttelemaan. Olimme silloin 18-20. Niistä limaisin tokaisi "Me voidaan tarjota teille paljon enemmän kuin nämä pojat täällä" kaverini nokkelana vastasi "Ai erektio-ongelmat ja ryppyisen perseen?" :DDDD

Vierailija
40/133 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä, että jos verrataan saman ikäluokan miehiä ja naisia noin 45-65 -vuoden ikäisissä niin naiset ovat auttamattomasti rupsahtaneempia. Keskimäärin. Se on luonnonlaki eikä sille voi mitään. Hedelmällisyyden menettäneelle naiselle ei ole mitään funktiota laumassa, paitsi ehkä autella lasten hoitamisessa, joten kehokin rappeutuu nopeasti hedelmällisyyden kaikotessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi