Onko teista 'Kotirouva Lontoossa' tyylikas nainen?
Haluaisitteko olla hanen nakoisiaan?
Olen lukenut blogia jo pitkaan ja minusta han on alkanut kayttaa liikaa merkkituotteita ja jotenkin kadotanut oman tyylinsa. Ehka ajattelee, etta pukeutumalla kalliisti on itsestaanselvasti tyylikas?
Kroppa on natti ja olisi kiva olla yhta hoikka ja ruokavaliotakin ihailen.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 23:16"]
No jaa, onhan tuo jotenkin tyylikäs, mutta se(suoka anteeksi kirjoitan väärin) je ne sais pas quo, tietty arvokkuus ja ja..ei nyt tule oikea ilmaisu mieleen...liian tehty tyyli, se jokin puuttuu.
Muuten tykkään kuvista ja kirjoitustyylistä.
Nyt se sana perkule tuli mieleen, tietty yläluokkainen hienostuneisuus, se puuttuu..!
[/quote]
Tarviiko hänellä olla jotain yläluokkaista hienostuneisuutta ja miksiköhän?
Itse tykkään lukea tätä blogia välillä. Kirjoittajan pukeutumistyyli on mielestäni normaalia peruskauraa, vähän kallimpaa tyyliä kuin peruszarat, gt, hm. Sikäli piristävä poikkeus.
Bloggaaja myös varmaan kantapään kautta joutunut oppimaan, että yksityisyydenrajat on pakko pitää eikä kaikkea kannata julkisessa blogissa kertoa. Siltikin blogi on huimasti mielenkiintoisempi ja menee pintaa syvemmälle kuin moni näistä "naistenlehti- ja yhteistyömainontaiblogeista", joita täällä monesti myös ruoditaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 08:26"]
Tarviiko hänellä olla jotain yläluokkaista hienostuneisuutta ja miksiköhän?
[/quote]
pakko varmaan yrittää kovasti, itsehän hän ei ole lainkaan koulutettu ja rahatkin ovat miehen tienaamia.
Minusta hän vaikuttaa aidosti kivalta ja rehelliseltä naiselta jolla arvot kohdallaan, toivottavasti pitää rennon ja kivan tyylinsä muuttamatta sitä liian "logolliseksi ja merkkikeskeiseksi". Rehellisellä tarkoitan myös sitä että ottaa sellaisia kuvia tilanteista kuin mitä ne oikeasti ovat, eikä photoshoppaa niitä tai yritä antaa niillä parempaa kuvaa itsestään ja ympäristöstään. Luin bloginsa stoorin miten päätyi Lontooseen ja tapasi miehensä, se oli todella mielenkiintoista luettavaa, suosittelen.
Pisteitä myös siitä että hymyilee kuvissa.
Minusta kotirouva on useinmiten enemmän trendikäs kuin tyylikäs. Tyylitön ei ikinä. Upeita kenkiä ja laukkuja. Pitää itsensä tosi timmissä kunnossa ja huoliteltuna. Vaihtaisin ulkomuotoa hänen kanssaan ihan heti! Suomeksi kirjoittavien blogistien joukossa minusta tyylin osalta kärkikastia.
Kesäinen lifestyle Rivierassa kelpaisi minulle myös
Yrittää liikaa ja tyyli on tylsä, vaikka merkkivaatteita vilisee.. Huoh. Ei oikeasti mitenkään inspiroiva pukeutuja.
Kaunis, rento ja tyylikäs. Sama kai se, minkä merkkisiä vaatteet on, vaikka sitten olisivat kaikki merkkivaatteita. Olisi mullakin, jos olisi varaa.
Tyylikäs tavallaan. Enemmän kateeksi käy hänen elämäntyylinsä, vapautensa ja mahdollisuus siihen. Rahaa ja mammonaa en sinänsä kadehdi vaan sen mukanaan tuomaa vapautta matkusteluineen ja "ei-oravanpyörä"-elämään. Joo ja kroppa... ottaisin mullekin ;) Yes, please.
Hymy on milestä ei aito, tosi teennäinen. Kirjoittaa ei osaa, jutut tosi lapseelisen kuuluisia ehkä jotenkin uus avuton kun on rahaa eli ei tarvi edes pottuja keittää. Ei ole aidon oloinen ja jotenkin ei äitimäinen, liekkö tekee lasten kanssa mitään kun vaan pukee ne söpösti. No onneks on tyttöä, se on varmaan pintaliitäjälle iso juttu
Mun mielestä on nätti, hyväkroppainen ja elää kiinnostavaa elämää. Lisäksi hän tuntuu hirmuisen energiseltä. Itse pidän aavistuksen klassisemmasta pukeutumistyylistä, mutta kyllä Maria nytkin ihan hyvältä näyttää. Mäkin kadehdin häneltä sitä taloudenhoitajaa ja mahdollisuutta matkusteluun.
Mihin ne on nyt muuttamassa?