Miksi nuoret naiset eivät käytä enemmän hameita?
En muista että olisin nähnyt hametta nuoren naisen päällä täällä stadissa, poislukien joku Kerttu Kotakorpi tv:ssä.
Miksi, naiset?
Kommentit (21)
olisit käynyt specsaversilla
*ei maksettu mainos vaan kyseenalaistan aloittajan näkökyvyn käyttäen laajasti tunnistettavaa optikkoketjun mainoslausetta
Ihan tosissasiko et ole nähnyt edes kesällä?
Mä käytän aina ilman sukkiksia ja alushousuja sellaisia ihan sika lyhyitä minareita. T. 16v. NOOT
Hame on epäkäytännöllinen ja varsinkin talvella tulee kylmä!
Hyvä kysymys! Itse mietin just, miksen ole käyttänyt enemmän hameita? Ihan nuorena en kehdannut, vaikka ei se vartalosta johdu. Ajattelin että hame on liian näyttävä tai jotain... no huh huh! Päätin muutama päivä sitten, että miksen nauttisi naiseudestani, ja käyttäisi enemmän hameita. Voi käyttää rentojen kenkien kanssa, ellei halua liian juhlavan oloista. Aloitus koski vain nuoria naisia, mutta mielestäni hame sopii kaikenikäisille naisille. No riippuu tietysti et millainen hame.
Sen takia omalla kohdalla, että sellaiset yläosat, joista pidän ja sopivat minulle, eivät yleensä sovi hameiden kanssa.
Koska kulttuurimarxistinen genderideologia pyrkii hävittämään sukupuolet länsimaisesta judeo-kristillisestä yhteiskunnasta, jotta arvotyhjiö täyttyisi izlamisaatiolla, romuttaen koko länsimaisen kulttuurin, jonka raunioista NWO-Bilderberg rakentaa dystooppisen maailman vailla ihmisoikeuksia.
Mua ihastuttaa eniten kokovartalohameet, joissa on hihat. Voisi olla vaikka villahame.
Koska naiset haluaa näyttää takapuolensa muodot miehille.
Hyi ne tuolla loskassa ja räntäsateessa ihoon liimautuvat sukkahousut. Käytä ite.
Minä käytän hametta läpi vuoden. Sellanen leveähelmainen pikkasen yli polven on nätti. Mahtuu muhkea persuskin sinne alle hyvin piiloon :D
Mä käytän välillä mutta tosi paksujen sukkahousujen kanssa jne. Sellasia arkimekkoja esimerkiksi. Kotona tulee käytettyä paljonkin mutta ulos mennessä harkitsen kauemmin
Talvella tosiaan tulee kylmä ja hameen kanssa on usein säätämistä jos helmaa pitää nykiä ja pitää peitellä alueitaan jne
N22
Mä ainakin käytän hametta lähes joka päivä. Useammin vielä tosin mekkoja.
Jos ei olisi tätä talvea niin käyttäisin pelkkiä mekkoja ja hameita joka päivä.
En tiedä olenko jotenkin outo, kun mun mielestä sukkahousut ei ole ollenkaan epämukavat? :D Tai sellaiset tavalliset ohuet sukkahousut ehkä mutta mun mielestä sellaiset paksummasta ja pehmeämmästä materiaalista valmistetut on paljon mukavammat kuin farkut. Talvella käytän thermosukkahousuja, niillä ei tule kylmä, varsinkaan, kun laittaa vielä pitkän takin päälle.
Kyllä romaninaiset käyttävät paljonkin hameita. Ja samanaikaisesti.
Minä käytän usein! Sukkahousut on mukavammat kun housut.
Tosin sukkahousujen kertakäyttöisyydelle pitäisi ehdottomasti tehdä jotain.
Käytä itse, jos tykkäät hameista. Saat samalla vastauksen kysymykseesi ihan käytännössä.
Kylmä, sukkahousut on mega-ahdistava vaatekappale, juuri siksi hameita ei edes paljoa ole vaikka sattuisikin sellaisen päälle laitto huvittamaan