Flirttaillaanko teille ruokakaupassa? Kävin just hikisenä trikoissa ja...
ulkoilutakissa ja pipo päässä ruokakaupassa ja ainakin kolme miestä hymyili ja yritti ottaa katsekontaktia.
Oletteko huomanneet samaa vai onko mussa jotain ihmesäteilyä, itse en tätä kyllä huomaa. Vai näytänkö mä urheiluvaatteissa hikisenä huoralta?
Kommentit (59)
Kävin jällen flirttailemassa pullonpalautuslaitteen luona. Pyörittelin silmiä ja tein mulperi liikkeitä.
Tänään oli huono päivä kukaan ei flirttaillut takas. Hirveä kiire suurimmalla osalla ihmisistä.
Voisivat edes tuijottaa sitä että tölvötän heitä makkarapaketti kädessä.
mies
Voih, tuota tapahtuu minulle päivittäin. Tai no, ei nyt ihan päivittäin, kun en käy joka päivä kaupassa, mutta aina kun käyn ruokakaupassa niin useat miehet yrittävät flirttailla kanssani. Tai ehkä olin nyt turhan vaatimaton, usein puhutaan kyllä kymmenistä, ellei jopa sadoista miehistä, jos siis on kyse isommasta paikasta. Hyvin raskasta.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:23"]
Voih, tuota tapahtuu minulle päivittäin. Tai no, ei nyt ihan päivittäin, kun en käy joka päivä kaupassa, mutta aina kun käyn ruokakaupassa niin useat miehet yrittävät flirttailla kanssani. Tai ehkä olin nyt turhan vaatimaton, usein puhutaan kyllä kymmenistä, ellei jopa sadoista miehistä, jos siis on kyse isommasta paikasta. Hyvin raskasta.
[/quote]
Sä käyt siellä puolialasti? :D Ja ilmeisesti isossa automarketissa, kerran siellä miesasiakkaita riittää satoja?
Ap, se on se kevät ja aurinko.
Flirtti on elämän suola, minä flirttailen ja minulle flirttaillaan ja se on kivaa!
Se on kevätkiima. Oriit vauhkoontuu, kun tammat kirmaa laitumella
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:45"]
Se on kevätkiima. Oriit vauhkoontuu, kun tammat kirmaa laitumella
[/quote]
Siihen kiimaan kelpaa jopa hikinen AV-mamma!
Jääkö joku tosiaan miettimään flirttiä näin vakavasti? Flirtti on flirttiä, pieni hetki kutkuttavaa jännitettä ja se on siinä. Tulee hyvä mieli, mutta ei sitä sen enempää pidä vatvoa!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:49"]
Jääkö joku tosiaan miettimään flirttiä näin vakavasti? Flirtti on flirttiä, pieni hetki kutkuttavaa jännitettä ja se on siinä. Tulee hyvä mieli, mutta ei sitä sen enempää pidä vatvoa!
[/quote]
Mistä suhteesi saaneet alkunsa? Minulla ainakin flirtistä. En tietenkään jokaisen minulle flirttailevan miehen oleta olevan kiinnostunut.
Ap, miehet tykkää urheilullisista naisista. Ehkä se yhdistettynä kevääseen on syynä tuohon "suosioosi".:D
Kyllä minullekin flirttaillaan. Mutta palstalla olen joskus nähnyt jonkun ihmettelevän, flirttaileeko joku Suomessa kaupassa. Eli kaikille kai ei.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:49"]
[/quote]
Mistä suhteesi saaneet alkunsa? Minulla ainakin flirtistä. En tietenkään jokaisen minulle flirttailevan miehen oleta olevan kiinnostunut.
Ap, miehet tykkää urheilullisista naisista. Ehkä se yhdistettynä kevääseen on syynä tuohon "suosioosi".:D
[/quote]
No vaikka ensitapaaminen olisikin flirttiä, ei siitä vielä voi päätellä mitään. Suhde alkaa vasta, jos flirttailija haluaa jutella enemmänkin tai ehdottaa treffejä tai jotain.
Kyllä flirtin keveys ja iloisuus häviäisi, jos rupeaisin miettimään, että "Tarkoittikohan se sillä jotakin..."
Lyhyesti ja ytimekkäästi: kyllä. Vaatteilla ei ole väliä, eikä edes meikillä / meikittömyydellä ja puhtailla / vähän likaisemmilla hiuksilla. Ei nyt joka kauppareissulla, mutta usein.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:19"]
Kerrankin syntyy keskustelua tästä aiheesta. Yritin tehdä tästä joskus avausta, mutta kuivui kokoon. Olen huomannut seuraavaa: Prismassa ei flirttaile kukaan, siellä on paljon nuoria perheitä ja ainakin perjantaisin mamuja. Kauniasten ja Mankkaan lähellä olevassa K-supermarketissa käy paljon keski-ikäisiä hyvin toimeentulevia miehiä ilman naista ruokaostoksilla. Siellä selvästi luodaan pitkiä katseita naisiin, en sanoisi sitä kuitenkaan flirtiksi. Mutta miettikää, kuinka hyvä iskupaikka tuollainen kalliimpi ruokakauppa on. Lähellä asuvat tyypit käyvät siellä säännöllisesti, voi tsekata toisen elintavat ja perheen koon ruokaostoksista, autokin voi tsekata ja ottaa rekkarin ylös. Jos halua tehdä tuttavuutta, niin törmää toiseen "vahingossa" kärryillä...
[/quote]
Mankkaan K-supermarket vai mikä se oli? Joka tapauksesa, sinne AV-mammat! Mennäänkö joku ilta oikein porukalla?
[/quote]
Kauppias ehtii laittaa porttikiellon AV-mammoille maineensa vuoksi ennen kuin ehditte sinne.
Reps.unnon miehiä ei tunnetusti löydy baarista, niitä löytyy Mankkaan K-supermarketista!
Minä käväisin tuossa maito-ostoksilla ja on kai aurinko saanut hormonit hyrräämään tai sitten olen vain niin tyrmäävä mamma, kun miehet pyörtyili minut nähdessään.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:58"]
Minä käväisin tuossa maito-ostoksilla ja on kai aurinko saanut hormonit hyrräämään tai sitten olen vain niin tyrmäävä mamma, kun miehet pyörtyili minut nähdessään.
[/quote]
Parikymmentä kiloa ylipainoinen mamma sulloutuneena koon 34-pillihousuihin luulee olevansa hemaiseva typy, kun miehet pyörtyilee....järkytyksestä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 20:53"]
Oon satavarma, että jos 11cm tapaisi tuon 50+rouvan Siwassa, niin takuulla vinkkaisi silmää, tekisi lantioliikkeitä ja muljuttelisi kieltä poskessa ja sanoisi, että on koska tahansa valmis menemään rouvan kanssa pullonpalautuskoneen taakse täyttämään aukkoja rouvan tarpeissa. Et pystyis vastustamaan!
[/quote]
Mistäs tiesit että heikkouteni eli pullonpalautuskoneet. Olen hulluna niihin. Olen kehitellyt niihin tekniikankin. Vasen käsi ojentaa ja oikea työntää nopeaan kevyesti ja taas uudestaan. Uudestaan kunnes saan tositteen toiminnastani.
Joskus, joskus harvoin, kun olen jalomielinen jätän kuitin hyväntekeväisyyteen. Eli kun pantti on alle euron.
Flirttini on aina pelkkä katse ja siihen se jääkin. En polje, en ahda, en lutkuttele enkä tosiaaankaan ronki. Olen aina neutraali näissä asioissa. Minusta kohtalon tulee viedä asiat eteenpäin enkä ole oma kohtaloni. Kohtaloni olkoon tuo +50v röökimuija jumppapuvussa hikisenä meikit valuneena punkkupullo kainalossa ja patongit toisessa. Tiedän että tästä lähtee rythmi. Siitä avautuu henkinen alamaailman portti uusille käytävilleen. Aivan kuten niille pullolle ja tölkeille käy sielä Styx-virralle. Virtaahan minussa piisaa pohjille myöten. Menen pohjalle ja pohjalta löytää. Merkkarin.
[/quote]
Ja mitä herra 11cm mies on nappaillut?