Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttaillaanko teille ruokakaupassa? Kävin just hikisenä trikoissa ja...

Vierailija
06.03.2013 |

ulkoilutakissa ja pipo päässä ruokakaupassa ja ainakin kolme miestä hymyili ja yritti ottaa katsekontaktia.

Oletteko huomanneet samaa vai onko mussa jotain ihmesäteilyä, itse en tätä kyllä huomaa. Vai näytänkö mä urheiluvaatteissa hikisenä huoralta?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 15:58"]

Minä käväisin tuossa maito-ostoksilla ja on kai aurinko saanut hormonit hyrräämään tai sitten olen vain niin tyrmäävä mamma, kun miehet pyörtyili minut nähdessään.

[/quote]

Kävitkö siellä espoolaisessa marketissa, josta joku aiemmin kertoi?

Vierailija
22/59 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoista se flirttailu johtuu. Kyllä te naiset tiedätte sen itsekin, ette te niitä housuja vahingossa pidä. Trikoot ovat seksikkäimmät housut ikinä. Itselläni alkaa ainakin heti seisoa, kun näen naisen tiukoissa trikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 22:19"]

Kerrankin syntyy keskustelua tästä aiheesta. Yritin tehdä tästä joskus avausta, mutta kuivui kokoon. Olen huomannut seuraavaa: Prismassa ei flirttaile kukaan, siellä on paljon nuoria perheitä ja ainakin perjantaisin mamuja. Kauniasten ja Mankkaan lähellä olevassa K-supermarketissa käy paljon keski-ikäisiä hyvin toimeentulevia miehiä ilman naista ruokaostoksilla. Siellä selvästi luodaan pitkiä katseita naisiin, en sanoisi sitä kuitenkaan flirtiksi. Mutta miettikää, kuinka hyvä iskupaikka tuollainen kalliimpi ruokakauppa on. Lähellä asuvat tyypit käyvät siellä säännöllisesti, voi tsekata toisen elintavat ja perheen koon ruokaostoksista, autokin voi tsekata ja ottaa rekkarin ylös.  Jos halua tehdä tuttavuutta, niin törmää toiseen "vahingossa" kärryillä...

[/quote]

ei hemmetti... :D

Vierailija
24/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:45"]

Kuulkaas nyt naiset. Ihanaa, että teillä on hyvä itsetunto, mutta en kyllä itse pidä kuvaamianne tilanteita flirttailuna.

[/quote]

Komppaan tätä.. Muille ihmisille hymyily on normaalia, jos sattuu katseet kohtaamaan.

Vierailija
25/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille ihmisille hymyily on Suomessa normaalia, jossain lähikaupassa, mutta ei jossain isossa marketissa, jossa käy puoli kaupunkia.

Vierailija
26/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kun ihmiset on taas vakavikkoja ja masentavia.

Ihanaa ap, että joku flirttaili kanssasi. Iloa elämään enemmän ja hymyjä ja myönteisyyttä. Itsekin käyn usein kaupassa kun tulen salilta hikisillä vaatteilla. Voi olla, että ihmiset nauraa kun olen hikinen ja punainen. Mutta sekin on hienoa kun saa tuottaa iloa toisten elämään.

Pieni pilke silmässä tuo hyvän mielen ihmisille.

Vierailija
27/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 23:04"]

Muille ihmisille hymyily on Suomessa normaalia, jossain lähikaupassa, mutta ei jossain isossa marketissa, jossa käy puoli kaupunkia.

[/quote]

Ei niin. Siellä se tarkoittaa "Et suostuis paneen mua?".

Vierailija
28/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 20:53"]

Oon satavarma, että jos 11cm tapaisi tuon 50+rouvan Siwassa, niin takuulla vinkkaisi silmää, tekisi lantioliikkeitä ja muljuttelisi kieltä poskessa ja sanoisi, että on koska tahansa valmis menemään rouvan kanssa pullonpalautuskoneen taakse täyttämään aukkoja rouvan tarpeissa. Et pystyis vastustamaan!

[/quote]

Mistäs tiesit että heikkouteni eli pullonpalautuskoneet. Olen hulluna niihin. Olen kehitellyt niihin tekniikankin. Vasen käsi ojentaa ja oikea työntää nopeaan kevyesti ja taas uudestaan. Uudestaan kunnes saan tositteen toiminnastani. 

Joskus, joskus harvoin, kun olen jalomielinen jätän kuitin hyväntekeväisyyteen. Eli kun pantti on alle euron. 

Flirttini on aina pelkkä katse ja siihen se jääkin. En polje, en ahda, en lutkuttele enkä tosiaaankaan ronki. Olen aina neutraali näissä asioissa. Minusta kohtalon tulee viedä asiat eteenpäin enkä ole oma kohtaloni. Kohtaloni olkoon tuo +50v röökimuija jumppapuvussa hikisenä meikit valuneena punkkupullo kainalossa ja patongit toisessa. Tiedän että tästä lähtee rythmi. Siitä avautuu henkinen alamaailman portti uusille käytävilleen. Aivan kuten niille pullolle ja tölkeille käy sielä Styx-virralle. Virtaahan minussa piisaa pohjille myöten. Menen pohjalle ja pohjalta löytää. Merkkarin.

[/quote]

Mä niin ymmärrän sua.

38

Vierailija
29/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuit vetoavasti hieltä. Miehet pitävät hiestä.

Vierailija
30/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle flirttaillaan ja mä flirttailen joka päivä ruokakaupassa. Olen siellä töissä.

Vierailija
31/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa, millaisen käytöksen te olette tulkinneet flirttailuksi siellä ruokakaupassa.

Vierailija
32/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa flirttailla, ehka olen tosikko. Enka huomaa, etta mulle kukaan flirttailisi.

Vierailija
33/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut ensikertaa elämässä että toisen katseleminen voi naisista olla flirttailua. Eli olen tietämättäni flirttaillut naisille vaikka omasta mielestä olen vain katsellut naisia tai ihaillut niitä, kuin puiston puita tai hienoja veistoksellisia näyttäviä kiviä tahi kallioita.

Tästä lähtien pidän katseeni visusti lattialla ja välttelen flirttailua ympäriinsä. Tunnen olevani jonkin sortin rattopoika :( Lohduttakaa minut.

T: 11cm mies

Vierailija
34/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:39"]

Olen oppinut ensikertaa elämässä että toisen katseleminen voi naisista olla flirttailua. Eli olen tietämättäni flirttaillut naisille vaikka omasta mielestä olen vain katsellut naisia tai ihaillut niitä, kuin puiston puita tai hienoja veistoksellisia näyttäviä kiviä tahi kallioita.

Tästä lähtien pidän katseeni visusti lattialla ja välttelen flirttailua ympäriinsä. Tunnen olevani jonkin sortin rattopoika :( Lohduttakaa minut.

T: 11cm mies

[/quote]

Ei katselu ole flirttailua. Flirttailu on sellaista hampaat irvessä ilveilyä ja siinä vihellellään kovaäänisesti ja tehdään sormimerkkejä. 

Vierailija
35/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis joku nainen on voinut luulla, että flirttailen, kun olen toljottanut häntä (ja kaikkia muita) kaupassa? Apua! Olen vain sellainen kyylääjä. Anteeksi. En tarkoita sillä mitään hyvää.

Vierailija
36/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:17"]

ulkoilutakissa ja pipo päässä ruokakaupassa ja ainakin kolme miestä hymyili ja yritti ottaa katsekontaktia.

Oletteko huomanneet samaa vai onko mussa jotain ihmesäteilyä, itse en tätä kyllä huomaa. Vai näytänkö mä urheiluvaatteissa hikisenä huoralta?

[/quote]

Minä olen 50+ perheenäiti enkä todellakaan kaunis tai urheilullinen ja törmään ilmiöön useampia kertoja päivässä. Ei ole ihmesäteilyä vaan jokin avoimuus ja lempeys joka sinussa ilmeisesti on hyvästä ulkonäöstäsi huolimatta?

Vierailija
37/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt naiset. Ihanaa, että teillä on hyvä itsetunto, mutta en kyllä itse pidä kuvaamianne tilanteita flirttailuna.

Vierailija
38/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 16: kun katselee natisti ei se ole ahdistavaa. Kuvaus kallioista ja puista oli hyvin sympaattinen. Tietysti voi olla naisia, jotka eivat halua tulla katsotuiksi, tosin katsotuksi tulemista on vaikea valttaa julkisilla paikoilla. En liittaisi kuvaamasi kaltaista kaytosta rattopoikaan, hyvin kaukaa haettua.

Vierailija
39/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44 vee pullea ja tosikko kotiäiti, ei mulle flirttailla IKINÄ missään :(

Pöh.

Vierailija
40/59 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 17:17"]

[/quote]

Minä olen 50+ perheenäiti enkä todellakaan kaunis tai urheilullinen ja törmään ilmiöön useampia kertoja päivässä. Ei ole ihmesäteilyä vaan jokin avoimuus ja lempeys joka sinussa ilmeisesti on hyvästä ulkonäöstäsi huolimatta?

[/quote]

Sori, tulkitset väärin. Sulle ei flirttailla useita kertoja päivässä, ei edes viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan