Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut tarpeekseni politiikasta

Vierailija
07.03.2019 |

Minä olen saanut ihan tarpeekseni. Maksan paljon veroja hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitämiseksi ja olen tehnyt sen mielelläni, mutta enää en. Koulutus ajettu surkeaan jamaan, vanhukset heitteillä, terveydenhoito ajettu alas. Mihin ne meidän verorahat on menneet? Veroparatiiseihin yksityistämisen kautta, ahneuden taskuun eri reittejä. Minä tahdon maksaa kunnallisesta hoidosta vaikka se olisi kalliimpaa. Tahdon maksaa hyvästä koulutuksesta. Maksan siitäkin jos joku menettää työnsä eikä voi väliaikaisesti työllistää itseään, eikä näitä ihmisiä tarvitse keihästää valtion tai muiden toimesta, vaikka minulla vielä töitä onkin. En tahdo maksaa sijoittajien sijoitusasuntobisnestä, en yksityistettyjä hoivapalveluja, en yritystukia suuryhtiöille, en leikkityöllisyyskursseja ja kotouttamista harrastaville firmoille. Enkä siitä yhdestä asiasta jota täällä ei saa mainita, kaikkien maailman kansalaisten pelastamista velalla. En tahdo että verorahoilla tuetaan hyväveliverkostoa.

Ongelma on se, että ei ole tällaista puoluetta, joka ajaisi asiaani. Tahdon tälle maalle hyvää, sen kansalaisille hyvää. Sellaista suomea ei enää ole, on vain omaa etuaan ajavia ahneita koijareita. En voi valita listoilta ketään joka edustaa minua ja uskon että isoa osaa muitakin suomalaisia. Sellaisia ei ole. Ei oikealla, ei vasemmalla eikä keskellä. Turhauttavaa todeta että tavallisena keskivertosuomalisena en voi vaikuttaa äänestämällä. Samaa mitä teet, on menossa iso puhallus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllästynyt näihin hörhöhumaaneihin päättäjiin, joiden toimien seurauksena turvattomuus on lisääntynyt. Kuka uskoo enää esim, ministeri Mykkäsen sanomisii

Vierailija
2/3 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% samaa mieltä. Yritin etsiä ehdokasta mutta muka tavallisen suomalaisen asialla olevat ehdokkaatkin kannattavat sitä, että hoivapalvelut tulisi maksaa myymällä oma talo. Hammashoito on surkeaa, peruskoulut ovat pian vitsi, tiet muuttuvat hiekkateiksi, työttömien tukia leikataan... Miksi maksan veroja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson on ihmisten asialla.