Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi unelmiesi elämä?

Vierailija
07.03.2019 |

Jos saisit päättää elämästäsi täysin vapaasti, millainen olisi unelmiesi elämä?

Itse haluaisin olla kohtuullisen rikas ja vapaa. Matkustaisin, harrastaisin, treenaisin, sivistäisin itseäni opiskelemalla esim kieliä. Söisin laadukasta ruokaa ja tekisin vapaaehtoistyötä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/22 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kivan duunin alalta jota opiskelen. Tosi kiva olisi jos siitä maksettaisiin hyvää palkkaa (mikä epätodennäköistä kun kiinnostaa tutkijan hommat). Jos vielä löytyisi joku ihana mies, jonka kanssa jakaa elämä. Haluaisin viettää luonnonläheistä elämää, vaellella Lapissa ja kalastella. Kesämökki olisi kiva. Toisinaan voisi käydä ulkomailla matkustelemassa ja muuten elää mukavaa taviselämää harrastusten ja ystävien parissa. Omakotitalo ja oma puutarha olisi aivan upeaa, mutta koska haluan elää Helsingissä, niin aika epätodennäköistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla suht varakas niin, ettei taloudellisia huolia olisi koskaan. Olisin fyysisesti terve, energinen ja sopivasti esiintymishaluinen ja -kykyinen. Olisin kirjailija, kirjoittaisin novelleja ja elokuvakäsikirjoituksia tai sitten olisin psykologi ja kirjoittaisin välillä filosofisia kirjoja. Osallistuisin säännöllisesti erilaisiin hyväntekeväisyysprojekteihin. Asuisin mukavassa ja tyylikkäässä omistusasunnossa, jonka parvekkeelta olisi upea näkymä kaupungin keskustaan.

Mutta tämäkin elämä on ihan hyvää. Olen kiitollinen Jumalalle siitä, millaista elämäni on.

Vierailija
4/22 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää ihanan puolison, jonka kanssa jakaa elämä. Lapset saisivat harrastaa ratsastusta, ja mitä ikinä haluaisivatkaan. Minulla olisi työ, jota voi tehdä vapaasti, luovasti ja mistä tahansa käsin. Ympärillämme olisi mukavia ystäväpariskuntia joiden kanssa viettää aikaa. Matkustelisimme ja toisinaan ehkä asuisimme pätkiä ulkomailla. Saisimme uuden puolisoni kanssa yhteisiäkin lapsia. Niin ja tietenkin oma suunnittelema omakotitalo ja kesämökki. Molemmilla autot. Harrastaisin säännöllisesti juoksemista, salia. Elämämme olisi balanssissa. Vanhenisimme yhdessä lasten ja lastenlasten ympäröiminä. Olisin jättänyt jälkeni elämään ja saanut elää täyttä elämää.

N28

Vierailija
5/22 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa enemmän kuin nyt.

Vierailija
6/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Siepin elämä. Faneja, ystäviä, perhe, rahaa, ei normia pskaduunia vaan voi matkustaa millon haluaa, asuu Helsingissä, isot tissit mutta silti laiha... Kaikkea mitä minä en ole.

Vierailija
7/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaista kuin aloittajalla, siihen kuuluisi monia apulaisia ja palvelijoita. Personal trainer, puutarhuri, keittäjä, siivoaja ja jonkinlainen sihteeri. Että jos haluaisin esim. käydä fysioterapeutilla sihteeri varaisi ajan minulle sopivasti, ei tarttis itse soitella ja selvitellä sellaisia. Haluaisin kartanon, hevosia ja muutamia hienoja autoja. Autonkuljettajaa en kaipaisi, koska tykkään ajaa autoa.

Vierailija
8/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuton elämä. Terve/terveempi kroppa ja sen myötä parempi mieli. 

Vierailija
9/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luomuviljelijä ja työllistäisin itse itseni. Olisi eläimiä ja omaa rauhaa. Harrastaisin kirjoittamista edelleen ja jatkaisin laulamista (mitä en ole voinut tehdä enää vuosiin). Velattomuus on se suurin haave ja se, että voisin tarjota lapsilleni vakaamman elämän.

Vierailija
10/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlaista kuin aloittajalla, siihen kuuluisi monia apulaisia ja palvelijoita. Personal trainer, puutarhuri, keittäjä, siivoaja ja jonkinlainen sihteeri. Että jos haluaisin esim. käydä fysioterapeutilla sihteeri varaisi ajan minulle sopivasti, ei tarttis itse soitella ja selvitellä sellaisia. Haluaisin kartanon, hevosia ja muutamia hienoja autoja. Autonkuljettajaa en kaipaisi, koska tykkään ajaa autoa.

Sama

Vierailija
11/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän unelmaani. Olen elänyt unelmaani koko ikäni, tosin muutamia rosoja olisi voinut jättää pois, mutta suurin osa elämästäni on ollut upeaa.

Olen kolmen ihanan teinin äiti ja lasten isä on ollut vierelläni yli 20 vuotta rakastavana miehenä. Asumme velattomassa itse suunnitellussa omakotitalossa kauniilla paikalla mukavien naapuruston keskellä. Teen työtä, joka on minulle enemmän kuin harrastus ja rahaa on sopivasti myös matkailuun. Ystäviä on paljon ja vanhempani ovat hyväkuntoisia senioreita. Perheessämme on rakkautta ja naurua kuuluu paljon. Tätä minä arvostan ja tämä on unelmaani nyt.

Vierailija
12/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen elämä kuin nyt, mutta ilman työntekoa. Olisi ihanaa saada olla kotona, treenailla rauhassa, valmistaa itse ruuat alusta loppuun, lukea jne. Työelämää takana nyt 25 vuotta ja olen lopen kyllästynyt koko työkulttuuriin. 55-vuotiaana aion jäädä kokonaan pois tästä ruljanssista ja aloitan ELÄMÄN.

Vierailija
13/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen elämä hieman olosuhdekohennettuna kelpaa. Lähinnä kaipaan sitä että olisin paljon energisempi ja iloisempi työpäivän jälkeen ja jaksaisin toteuttaa sitä kaikkea mitä mielessäni on. Juuri nyt on veto poissa. Voisin olla himpun verran terveempi ja saada pari tonnia enemmän rahaa (ihan vain sen takia että kompensoisivat puolison olemattomia tuloja eikä minun tarvitisisi yksin murehtia rahan tuomisesta taloon). Pari lomaviikkoa enemmän vuodessa tekisi terää.

Vierailija
14/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä!

Toiveet: saisin elää pitkään, olla nelikuisen lapsenlapseni kanssa, nähdä hänen aikuistuvan. Löytäisin kivan miehen, viettäisimme eläkepäiviä yhdessä, rakentaisimme talviasuttava mökin, kivalle tontille tämän kotikaupunkini järven rannalle. Terveyttä tietysti.

Terveyttä myös lähipiirille. Tavallista elämää, en kaipaat rikkauksia, kun saisi elää niin, että raha riittää,

Vierailija
15/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä, symbioottinen rakkaus. Henkisen kasvun voimistuminen.

Vierailija
16/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi erilaista haavetta:

A) Asuminen muualla kuin Helsingissä, mökissä tai pienessä taajamassa rauhallisesti eläen ja harrastaen. Rahaa olisi ihan riittävästi normaaliin elämiseen.

B) Se että saisin kehitettyä jotain merkittävää, josta olisi monelle iloa. Itse keksityn ajatuksen tuominen todellisuuteen ja että se toimii todellisuudessa, on minusta mahtavaa.

Vierailija
17/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samanlaista kuin nyt, mutta eurojaska toisi tilille muutaman kymmenen miljoonaa.

Vierailija
18/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea kuinka moni on tyytyväinen ihan jo siihen mitä on :)

t. tyytymätön

Vierailija
19/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin päättää täysin vapaasti niin ei sovellu tälle palstalle.

Vierailija
20/22 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma elämä olisi ensinnä niin paljon rahaa ettei sitä tarvisi miettiä. Sitten aina halutessa savuja of korse ja tietenkin ihan hervottomasti seksiä kiihkeän tai kiihkeiden naisten kanssa. Varmaan siihen lisäksi keksisin jotain nautintojen maksimointia rahan tuomien mahdollisuuksin.