Onko tämä flunssaa vai mitä?
Mies sairastui viikko sitten ja varmaan kolme päivää sitten illalla mulla oli ehkä ihan vähän kipeä tunne kurkussa ja join finrexinin. Sitten seuraava aamu oli ihan pikkuisen tukkoinen olo ja ehkä pari kertaa niistin. Nyt on taas kaks aamupäivää aivastuttanut ja ihan vähän nenä vuotanut. Iltaa kohti ei yleensä ole oireita enää ja muuten ei tunnu sairaalta. Voiko flunssa tehdä näin kauan tuloaan vai mikä on? Yleensä, kun alkaa tuntua, että tuun sairaaksi niin jo seuraavana päivänä on kunnon nuha ja flunssainen olo päällä.
Kommentit (5)
Mulla on lähes aina tuollainen miniflunssa jos sairastun. Todella harvoin sairastun kunnolla.
Toitottavasti tämä on sitten vain lievempää flunssaa eikä niin, että ensin flunssa tekee päivätolkulla tuloaan ja sitten sairastetaan viikko kunnolla ja lopuksi vielä joku poskiontelotulehduskierre päälle, että menee loppukevät sairastaessa. -Ap
OOOOh mulla jo kuudes viikko menossa tätä. Päivä voi välissä olla oireeton ja luulen jo parantuneeni mutta sit seuraavana päivänä taas samaa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 13:32"]
OOOOh mulla jo kuudes viikko menossa tätä. Päivä voi välissä olla oireeton ja luulen jo parantuneeni mutta sit seuraavana päivänä taas samaa paskaa.
[/quote]
Oi, onpa kurjaa. Tuommonen ois kyllä ihan painajainen. Ootko varma, ettei sulla jotain allergiaa kun noin kauan kestänyt?
Ei muuten niin suurta haittaa, mutta ärsyttää kun mulla on salikortti just loppunut ja haluaisin mennä salille ja ostaa uuden. Mutta oon varma, että jos sinne lähen niin tää muuttuu varmasti samantien kunnon taudiksi. -AP