Ihan oikeasti, mitä puoluetta äänestän, kun olen syrjäytynyt luuseri?
Eläkeläinen, mielenterveysongelmien vuoksi. Onko edes järkeä mennä äänestämään?
Kommentit (15)
Demarit ajavat oikeasti sosiaalietuja, joita sinäkin tarvitset.
Vihreät, Vasemmistoliitto, Piraattipuolue ovat ainakin sellaisia, joissa kaikille halutaan antaa mahdollisuuksia, ei viedä heikoimmilta.
Vìhervàsemmistoa. Siellä on paljon kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ajavat oikeasti sosiaalietuja, joita sinäkin tarvitset.
Mitä etuja?
Saan satasen verran asumistukea, loput tulot on eläkettä. En ole oikeutettu muuhun.
Kuka ajaisi sitä, että pääsisi joskus terapiaan?
Sdp ei aja muiden kuin liittoihin kuuluvien työläisten etuja, työttömät ja mt-ongelmaiset eivät ole heille niin tärkeitä.
Äänestä Kokoomus, niin sinustakin tulee menestyvä sankari!
Jep, kuten edellinen sanoi. Äänestämällä kokoomusta sinäkin voit tuntea itsesi muita paremmaksi.
Kuulostat ihan persujen kannattajalta.
Ennen katkeruus purettiin äänestämällä kommareita. Kai se on nykyään sitten persut jos olet mies tai feministipuolue jos olet lihava nainen.
Äänestä piraattipuoluetta niin äänesi menee yhtä hukkaan kuin missä itse olet.
Aina kannattaa äänestää! Vasemmistolla on pienituloisimpia kohtaan parhaat poliittiset tavoitteet. Mielenterveyspalveluiden saavutettavuus ja terapiatakuu ovat vasemmistolle tärkeitä, tavoitteena myös maksuttomat terveyskeskuspalvelut. Vasemmisto ajaa perustuloa, joka on vastikkeeton, automaattisesti tilille maksettava sosiaaliturva. Se vähentää byrokratiaa ja turvaa toimeentulon.
Äänestä Vasemmistoliittoa. (Itse en todellakaan äänestä, koska elämäntilanteeni on sellainen että se olisi järjetöntä, mutta sinulle jaetulla kädellä äänestäisin vassareita).
Aina kannattaa äänestää! Mieti, millaiset asiat sinua kiinnostavat, äänestä arvojesi mukaan. Syrjäytyneillä on vaaleissa ihan yhtä monta ääntä kuin toimitusjohtajilla.
Mitä pitää sanoa psykiatrian erikoislääkärille et pääsee eläkkeelle? kiitos, jos viitsit vastata.
Värikästä