Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma emättimessä

Vierailija
06.03.2013 |

Osaisiko joku kertoa mikä tämä vaiva on ja miten siitä pääsee eroo elikkäs, olen 21vuotias nuori nainen ja olen harrastanut itsetyydytystä dildolla mutta se ei mene kokonaan sisälleni. Tuntuu että vastassa olisi seinä jonka läpi ei pääse , 10-13cm menee mutta ei yhtään enempää.En ole harrastanut koskaan seksiä.En uskalla koska penis ei menisi kokonaan sisälleni. Mikä tuo seinän tuntuinen asia on ja miten sen voi hoitaa? Haluaisin asiallisia vastauksia, hävettää jo muutenkin :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En olisi kovinkaan huolissani ongelmastasi, sillä naisen emätin on hyvin joustava ja yksilöllinen elin. Mainitsemasi vaginan syvyys, 10-13cm, ei ole mitenkään poikkeava. On myös huomattava, että eri asennoissa vaginan pituus ts. syvyys voi vaihdella useita senttejä. Myös mikäli penetroiva masturbointi onnistuu ilman kipuja, en olisi ollenkaan huolissani esim. rakenteellisesta poikkeavuudesta. Asian varmistamiseksi suosittelen käyntiä gynekologilla.

yt. Doc

Vierailija
2/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tuo 10-13 cm kuulostaa ihan normaalilta emättimen pituudelta. Ei niiden dildojen kuulukaan sinne kokonaan upota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle tullut reikä sinne, kun mieheni 20-senttinen menee sisään kuin kuuma voiveitsi voihin? Ihmetelee kauheasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi