Hei te yksin asuvat! Kuinka usein laitatte ruokaa?
Mietin tässä, laittaako monetkaan yksin asuvat päivittäin ruokaa. Itse syön kunnon luonaan työpaikkaruokalassa, joten illan pärjään leivällä/puurolla/yms.. Viikonloppuisin laitan useimmiten yhden ruuan, joskus tosin käyn laiskuuttani ulkona syömässä.
Kommentit (31)
Varmaan ainakin kolme kertaa viikossa. Teen isoja satseja ja pakastan, syön töissä. Mulla on ehkä 5-6 ruokaa, jota kierrätän. En halua syödä samoja ruokia päivästä toiseen. Olen päätynyt tuohon, koska nuo omatekemäni ruoat on yhtä hyviä kuin einekset paitsi halvempia.
Saatan syödä muuten jonkun eväsleivän tai lounaan, tai sit syön viikolla noita pakastettuja ruokia. Tai sitten laitan salaattia, joko jonkun juuston kanssa tai sitten paistan pannulla jotain salaatille tyyliin kanafileitä.
En jaksa tehdä ruokaa joka päivä, joten 2-3krt viikossa. Yhdestä kanafilee-paketista syön pari päivää, kun teen myös töihin eväät. Viikonloppuisin ulkona, kiva nähdä kavereita ulkona syödessä.
Mitä helvettiä`? oen mies ja teen itselleni aamupalan ja eväät aamulla sekä illalla iltapalan. menee aamulla 20 minuuttia ja olen samalla netissä ja illalla sama. j
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä`? oen mies ja teen itselleni aamupalan ja eväät aamulla sekä illalla iltapalan. menee aamulla 20 minuuttia ja olen samalla netissä ja illalla sama. j
Hienoa oen mies :)
Koululta saa ruoan joka päivä opiskelijahintaan, joten aika harvoin tulee nykyään laitettua. Menee välillä varmaan kuukausikin etten kokkaa mitään aamupuuroa vaativampaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan ruuasta. Aamupaloja ja välipaloja ei lasketa siihen..
N. 3 krt viikossa, vanhemmat ja isovanhemmat kanssa täyttävät pakastinta ahkerasti kokkauksillaan. Yhteen aikaan söin joka päivä ulkona, tuli liian kalliiksi.
2-3 kertaa viikossa. Teen 60-80 tuntisia työviikkoja joten ulkona joutuu syömään liikaa. Kesälomaa ja grillikautta odotan kovasti.
En laita lämmintä ruokaa juuri ikinä. Ei huvita kokkailla vain itselleni. Syön siis lähinnä salaattia, jugurttia, leipää, hedelmiä ynnä muut mitä ei tarvi "laittaa". Eineksiä en käytä ollenkaan mutta ulkona käyn syömässä 1-2 krt viikossa. Ja ehkä sitten kerran kuussa kokkaan kotona lämmintä.
Riippuu vähän päivästä - vähintään kerran, joskus jopa kolmasti.
Joka päivä.