Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni muuttuu rintaleikkauksen myötä

Vierailija
05.03.2013 |

Olen nyt vuosia inhonnut itseäni ja ulkonäköäni, vaikka muut ovat vakuutelleet että siinä ei mitään vikaa ole. Jotkut pitävät minua jopa nättinä. Rintani ovat kuitenkin estäneet minua menemästä rannalle, saunaan, käyttämästä toppeja tai tiukkoja paitoja. Vain alkoholin alaisena olen voinut paljasta itseni muille, ja sitäkin olen hävennyt jälkeenpäin. Olen tuntenut olevani ansassa omassa vartalossani. Olen monet yöt itkenyt itseni uneen ja vakuutellut että teen jotain. Sanatkaan eivät voi kuvailla sitä ahdistuneisuutta mitä minulla on ollut.

Eilen tilasin ajan plastiikkakirurgille, ja hän totesi heti nähtyäni että pääsen varmasti kunnalliselle leikkaukseen ja suositteli vakuutuksen kautta pääsyä yksityiselle. Minulta pääsi itku autossa kotiin ajaessani. Elämäni muuttuu, ja ehkä minäkin joskus voin tuntea itseni kauniiksi.

Haluan tällä kannustaa muitakin ottamaan härkää sarvista ja uskaltamaan tehdä sitä mitä olette pelkäneet. Tiedän että maailmassa on paljon pahempia asioita, mutta uskon että olen sen arvoinen, että edes itse pidän minusta. Ainakin olen niin ylpeä itsestäni että minulla nytkin vierii kyynel poskea pitkin. Ei minulle muuta. Nyt kerään rohkeutta voidakseni kertoa läheisilleni päätöksestäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa suuresti muotosi tuntenut.

Itselläni ollut aina keskivartalolla hävettävää ja pintaviat ovat vain lisääntyneet enkä mielelläni mene vieraiden kanssa saunaan.

Mutta mä aion elää näiden kanssa ihan niinkuin tähänkin asti. Kun ei mitään terveydellista haittaa kuitenkaan ja vaatteilla saan peittoon.

Tsemppiä sulle.

Vierailija
2/5 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan mitä vikaa sun maitorauhasissa sitten oikein on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kuppikoon kokoero. voi jokainen ajatella miltä on tuntunut koulun pukuhuoneissa tai pakollisessa koulu-uinnissa. En ole koskaan vahvasti puolustanut plas.kirurgiaa, ja onnellinen että olen saanut olla terve. Mutta kyllähän ylimääräisiä sormia ja varpaitakin leikataan, rinnat vaan yleensä yhdistetään esteettiseen puoleen ja samalla turhamaisuuteen.

Vierailija
4/5 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin olisin uskaltanut. Olen koko elämäni hävennyt alikehittyneitä rumia rintojani niin paljon, etten ole voinut näyttäytyä KENELLEKÄÄN alasti, siis ml. terveydenhoitohenkilökunta. Seksiä en ole pystynyt harrastamaan edes kännissä, ja nyt olenkin 30+ neitsyt sosiaalisesti syrjäytynyt vanhapiika, jonka elämä on pilalla vain vääränlaisten rintojen takia.

Vierailija
5/5 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Olen monta aikaa varannut ja perunnut. Mutta jotenkin sain sanottua itselleni että se puolen tunnin häpeä ja nöyryytys siellä lääkärillä ei ole mitään verrattuna siihen että joskus saisi tuntea itseni normaaliksi. Toivottavasti saat kerättyä rohkeutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi