Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
1261/1403 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaale kirjoitti:

En osaa lainkaan kreikan kieltä. Jostain oli jäänyt kuitenkin mieleeni nimi Papadopoulos ja joku keksimerkkikin oli Papadopoulos. No, siitä tuli matkamme "hokema" lasten kanssa, että Papadopoulos sitä ja tätä. Yhdellä temppelialueella näimme lapsen kanssa ruutuvihkosta repäistyn paperin maassa. Lapsi nosti sen minulle ja luimme paperista "Papadopoulos".

Yleisin kreikkalainen sukunimi, vähän niinkuin Virtanen meillä.

Tarkoittanet Lahtinen?

Alapeukuttajille tiedoksi, että Lahtinen on ohittanut Virtasen Suomen yleisimpänä sukunimenä jo tovi sitten.

1. Korhonen

2. Virtanen

3. Mäkinen

Katoppas. Mulla oli sitten vanhaa tietoa. Mutta miten kärjessä olevat Lahtiset on voineet noin äkkiä listalta pudota? Vai onko kärki niin tiivis, että käytännössä noita on yhtä paljon?

Vierailija
1262/1403 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja tapahtuma-aikaan olin nuori mies.

Olin ystäväni kanssa tanssilattialla legendaarisessa Porin Punaisessa kukossa.

Olin jollain todella epäterveellisellä kananmuna -proteiinidieetillä, ja minulta pääsi aivan hirveä 'hiljainen voittaja'.

Se oli siis täysi tappaja.

Eloisa tanssilattia tyhjeni ja naiset (Porissa) pitivät nenistään.

Itseasiassa kaikki muut, paitsi ystäväni ja minä.

Ja ystäväni tiesi, että se olin minä.

Mutta keski-ikäinen eteenpäin tanakka nainen päätteli, että se oli ystäväni (miksi ei - hän varmaan oli rumempi) ja kohtasi hänet hetken päästä todella ilkeällä uholla ja vielä asettui tallaten ystäväni varpaille!

Näen, että nuorehko, kolskea, ystäväni sanoo hänelle jotain, ja uhmakas nainen vetäytyy itkien.

Kerron, - ystäväni, joka saattaa vaikuttaa 'honkkelilta' on älyttömän terävä ja lojaali.

Kysyin jälkeen päin, "mitä hän naiselle sanoi?" ja hän vastasi, että "jotain tyyliin, "noin lihavaksi naiseksi sinä hikoilet yllättävän vähän"".

Siis se ei yllättänyt, että se eskaloitui noin pahaksi, mutta tiesin, että me selvitään siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1403 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa ollut tilanteessa, jossa naispuolinen työkaverini on yllättäen kertonut asioistaan minulle.

- Kolmatta päivää meidän työpaikalla. Kertoo minulle täysin yllättäen exänsä väkivaltaisuudesta, lapsuuden hyväksikäytöstä jne. Kysyin ohi mennen miten pääty kaupungista a kaupunkiin b

- koulutuksen jälkeen lähdimme parille työporukalla. Jossain vaiheessa alkuiltaa uusi työkaveri alkaa kertomaan raiskauksistaan (siis uhrina)

- työporukan illanvieton jatkoilla naispuolinen työkaveri alkaa lähennellä minua ja avautuu raiskatuksi tulemisestaan ja aborteistaan.

Vierailija
1264/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yli 20-vuotiaana kaverin kanssa yökerhossa. Järkkäri tuli sanomaan, että mut on ilmiannettu alaikäiseksi. Näytin omat henkkarini, eikä uskonut että on mun omat. Näytin sitten koko lompakon sisältöä kortteineen, ja lopulta uskoi. Oikealla ilmiannetulla oli kuulemma saman väriset vaatteet.

Mut on myös kerran ilmiannettu alaikäisenä baarissa, vaikka olinkin täysi-ikäinen. Ei järkkäri minunkaan kohdalla uskonut henkkareitani omikseni, vaan vasta käsialanäytteen jälkeen totesi vain hieman nolostuneena, että mukavaa illanjatkoa ja lähti pois.

Minä en kerran päässyt omalla passillani baariin. Koomisinta oli alaikäisenä kävin kaverini papereilla baareissa ilman pienintäkään ongelmaa.

En minäkään meinannut päästä, olin ensimmäistä kertaa menossa yökerhoon ja silloin oli vielä pidempään passit voimassa kuin nykyisin.

Olin passikuvassa aika lapsenkasvoinen, portsari ei uskonut että se ole minä. Jouduin näyttämään kaikki muutkin kortit jotta pääsin sisälle.

Toisella kertaa myöhemmin taisi olla vappu tai vastaava ja olin tälläytynyt viimeisen päälle. Sininen pitkä peruukki päässä jne.

Portsari katsoi henkkarit (tässä vaiheessa suhteellisen tuoreen ajokortin) ja alkoi sanomaan että noi ei ole kyllä sun omat hiukset.

Myönsin, että joo tää on peruukki kun halusin laittautua kunnolla tänään. No tää alkaa vaatimaan että riisun peruukin jotta hän voi varmistua olevani oikeasti minä... :D

Selitin että olen tosiaan käyttänyt aikaa ja panostanut tähän. Ja että omat hiukset kyseisen peruukin alla on laitettu tarkkaan kiinni ja peruukki on pinneillä siinä päällä täydellisesti, eli en ole valitettavasti nyt kesken iltaa riisumassa sitä.

Päästi kuin päästikin sisään lopulta kuultuaan perustelut.

Vierailija
1265/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tapahtunut itselleni vaan eräälle toiselle.

Oli saapunut veneensä luokse pitkästä aikaa, mikä oli järvellä ja kohdalle päästyään tämä vene oli vedenpinnan alapuolella. Itse sivullisena tämä tuntuu todella hämmentävältä. En tiedä yhtään saiko tämä tyyppi pois veneensä sieltä järven pohjalta.

Vierailija
1266/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaale kirjoitti:

En osaa lainkaan kreikan kieltä. Jostain oli jäänyt kuitenkin mieleeni nimi Papadopoulos ja joku keksimerkkikin oli Papadopoulos. No, siitä tuli matkamme "hokema" lasten kanssa, että Papadopoulos sitä ja tätä. Yhdellä temppelialueella näimme lapsen kanssa ruutuvihkosta repäistyn paperin maassa. Lapsi nosti sen minulle ja luimme paperista "Papadopoulos".

Tarkoittanet Lahtinen?

Alapeukuttajille tiedoksi, että Lahtinen on ohittanut Virtasen Suomen yleisimpänä sukunimenä jo tovi sitten.

Korhonen on Suomen yleisin sukunimi

https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_sukunimitop.asp?L=1

Vierailija
1267/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaale kirjoitti:

Tarkoittanet Lahtinen?

Alapeukuttajille tiedoksi, että Lahtinen on ohittanut Virtasen Suomen yleisimpänä sukunimenä jo tovi sitten.[/quote

Oudoin tilanne on juuri nyt tässä "Oudoin tilanne, jossa olet ollut" -ketjussa. Edes se, kun kerran tapasin Lahtinen -nimisen henkilön,  ei ollut näin outoa!

Vierailija
1268/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini vaikuttaa siltä, että hän sanoa paukauttaa ensimmäisenä mieleenjuolahtavat asiat julki. Hänen kommenttinsa aiheuttavat jos jonkinlaisia outoja hetkiä, eikä hän ikinä häpeä. Tämä ei ole oudoin tilanne, vaan yksi monista:

Meillä on tapana, että reissusta tullut tuo kahvipöytään tuliaisina jotain naposteltavaa. Toin pari vuotta sitten lomalta monta pakettia suklaatäytekeksejä. Taukotila oli vierailevan sivukonttorin väen takia ihan täpötäysi, kun toin sinne tuliaiseni. Hölösuinen työkaveri huusi: OHO MIKÄ MÄÄRÄ SUKLAATA, JOLLAIN TAITAA OLLA MENKAT!

Vierailija
1269/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri, joka heittää joka kahvitauolla hilpeän "kuka ottaa spermaa ja seksiä?" vitsin (kermaa ja keksiä). Teki näin myös päivänä, jolloin oltiin hetki aiemmin saatu surullinen uutinen vasta eläköityneen työkaverin äkillisestä menehtymisestä...

Vierailija
1270/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se on ollut se kun mun läheinen hyppäs sillalta kevättalvella hyiseen jokeen ja häntä etsittin mm. punaisen ristin porukalla aika kauan . Juuri kun olivat luovuttamassa mun mutsi kuuli ihan kuin linnun äänen ja poliisi sanoi että mistä se kuului ? Meni katsomaan niin siellähän se läheinen ; hypotermiassa jäälautalla vapisi. Seuraava mielikuva sitten mentaalihospitaalista ; läheinen psyykenlääkkeitä täyteen truupattuna ihan kokovartalopatsaana. Tätä ennen elämässäni en ollut ollut kosketuksissa minkäänlaisiin mielenterveyden ongelmiin että kait meidän kaikkien läheistenkin elämä muuttui tämän traagisen tapahtumasarjan myötä pysyvästi.

Vierailija
1271/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pilkkimässä kirkkaana kevättalven päivänä järvenjäällä, pari kilometriä kaupungin keskustasta. Yhtäkkiä rannalta alkoi kuulua muslimien rukouskutsun kuuloista laulua.

Huomasin rannalla polvistelevan tumman miehen, joka sitä lauloi parin minuutin ajan ja sitten katosi. Laulu kantautui pitkin järvenselkää ja kuulosti yhtäaikaa sekä pelottavan oudolta, että hienolta.

Vierailija
1272/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistautunut treffeille tapailemani miehen kanssa. Olin tälläytynyt jo aamusta viimeisen päälle, ja valinnut ylleni seksikkäimmät alusvaatteeni. Yllättäen kuitenki oloni muuttui kipeäksi ja kuumeiseksi. Peruin treffit ja lähdin illalla lääkäriin jotta saisin saikkulapun töihin seuraavalle päivälle. Meikit olin pessyt mutta ne alusvaatteet unohtui.. ja mulla vastassa ikäiseni, nuori komea mieslääkäri joka riisutti kuunnellakseen keuhkot. Siinä mä istuin hepenissäni yhtä punaisena ku lääkäri itsekin.

Vierailija
1273/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaale kirjoitti:

Tarkoittanet Lahtinen?

1. Korhonen

2. Virtanen

3. Mäkinen

Katoppas. Mulla oli sitten vanhaa tietoa. Mutta miten kärjessä olevat Lahtiset on voineet noin äkkiä listalta pudota? Vai onko kärki niin tiivis, että käytännössä noita on yhtä paljon?

Lahtinen ei mahdu edes top10 listalle. Tietosi on väärää tai viime vuosituhannelta, kannattaa tarkistaa ennen kuin pätee.

Vierailija
1274/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä muistu mieleen, meillä opettaja nosti koviksen nahkatakista naulakkoon roikkumaan.

Norppa Rimminkankaalla?

Vierailija
1275/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudosti olemassa kirjoitti:

Mulle koko elämä on outo tilanne. Onhan se vähän hassua, että kasa orgaanista ainetta kykenee enemmän tai vähemmän ajattelemaan, tuntemaan, näkemään ja kokemaan. Usein tuntuu, että katson mailmaa jonkun kuvaruudun läpi, eikä mikään tunnu "todelliselta". Hetkessä on vaikea pysyä, eikä tätä leffaa voi kelata taaksepäin. Tämä ei ollut vitsi, toki niitä "oudompiakin tilanteita tulee", mutta halusin vaan mainita.

Dissosiaatio. Ahdistuneena lapsena kykenin itse "pumpulileijumaan", joka sai kaiken tuntumaan unenomaiselta ja kaikaiselta, fiilis kuin levitoisin haamuna metrin oman ruumiini yläpuolella. Pehmeä, pörröinen kokovartalotunne, ei pelkästään perhosia vatsassa. Vertaisin henkiseen vikasietotilaan. 

Vierailija
1276/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 90-luvulla whippet, luonnostaan hyvin hoikka ja lyhytkarvainen vinttikoirarotu. Kävin kerran Siwassa ja jätin koirani kiinni pyörätelineeseen kaupan eteen. Asioin kaupassa ehkä 15 minuuttia. Ulkona oli lämmin, lähelle 20 asteen kesäkuinen iltapäivä. Kun tulin takaisin, oli koirani kääritty jättikokoiseen rantapyyhkeeseen ja istuskeli siinä ihan tyytyväisen oloisena iso palmukuvio selkäpuolella. Ketään ei näkynyt, enkä tiedä kuka sen teki ja miksi. Pyyhe on minulla vieläkin.

Vierailija
1277/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25 vuotiaana kylässä kaverin ja hänen avovaimon luona. Tarkoitus oli lähteä porukalla ulos illalla.

Heillä oli selvästi ollut tappelu ennenkuin tulin paikalle. Ilmapiiri oli jäätävä. Istuin olohuoneen sohvalla, kun mies suuttui naiselle jostakin keittiössä väärin olevasta esineestä. Alkoivat huutamaan toisilleen. Nainen käveli tämän jälkeen olohuoneeseen hakemaan jotakin, kun mies heitti häntä teepussien pahvisella laatikolla päähän. Nainen suuttui ja heitti miestä lehdellä ja meni itkemään makuhuoneeseen.

Sanoin miehelle/ molemmille ettei toisia voi heitellä tavaroilla - se on väkivaltaa. Menin pukemaan eteiseen ja sanoin lähteväni. Tässä vaiheessa molemmat pyysivät jäämään.

Puimme heidän parisuhdettaan pari tuntia ja lähdin toisten kavereiden kanssa illan viettoon. Kyseinen pariskunta soitti myöhemmin perään ja liittyivät seuraan. Vakuuttelivat mulle, että kaikki on nyt ok ja asiat sovittu.

Mutta muistan aina se fiiliksen, kun mies heitti naista sillä pahvilaatikolla täysin yllättäen. Laatikko lensi 50cm mun pään ohi ennenkuin osui naiseen.

Vierailija
1278/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urani alussa 90 luvulla annoin työni puolesta seksivalistusta 15v parille heidän vanhempiensa pyynnöstä poliisivankilan putkassa.

Muistan tuon aina - oli hyvin outo tilanne...

Vierailija
1279/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoltua sairaalassa hänen kuolemastaan liittyneestä elvytystilanteesta tuli kertomaan minulle ja veljelleni ensihoitaja ja tehon hoitaja, joista molemmat olivat minun entisiä seksikumppaneita vuosien takaa.

Vierailija
1280/1403 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä yritti isoissa uuden vuoden juhlissa itsaria kylpyhuoneeseen lukittautuneena - viilteli ranteensa.

Jäihän muistot siitäkin - oltiin 20 vuotiaita