G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?
Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.
Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.
Kommentit (1403)
Ei oudoin mutta outo. Mulla oli kesken työpäivän lääkäriaika ja oli jo tosi kiire siinä vaiheessa, kun juoksin työpaikan parkkiksella kohti autoani. Vastaan ajoi tuntematon mies, joka hiljensi ja avasi ikkunan ja kysyi olenko mä lähdössä. Ihmeissäni sanoin että joo olen. Mies kysyi, että missä mun autoni on ja vielä enemmän ihmeissäni viittasin summittaisesti siihen suuntaan missä autoni oli. Kysyin, että kuinka niin. Mies sanoi jotakin mistä en saanut selvää ja sanoin jo vähän ärtyneenä ihmeellisestä viivytyksestä, että "niin anteeksi mitä?" Mies sanoi, että ei mitään ja ajoi pois. Ei mitään käsitystä mikä tuo juttu oli.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:46"]
Ei oudoin mutta outo. Mulla oli kesken työpäivän lääkäriaika ja oli jo tosi kiire siinä vaiheessa, kun juoksin työpaikan parkkiksella kohti autoani. Vastaan ajoi tuntematon mies, joka hiljensi ja avasi ikkunan ja kysyi olenko mä lähdössä. Ihmeissäni sanoin että joo olen. Mies kysyi, että missä mun autoni on ja vielä enemmän ihmeissäni viittasin summittaisesti siihen suuntaan missä autoni oli. Kysyin, että kuinka niin. Mies sanoi jotakin mistä en saanut selvää ja sanoin jo vähän ärtyneenä ihmeellisestä viivytyksestä, että "niin anteeksi mitä?" Mies sanoi, että ei mitään ja ajoi pois. Ei mitään käsitystä mikä tuo juttu oli.
[/quote]
Kuulostaa siltä, että mies oli parkkiruutua vailla.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 10:37"]
Mun elämä on niin outoo, että ei riitä aika kirjoittamaan koko asiasta, mutta jotain nyt kuitenkin aiheesta Unknown Flying Object:
[/quote]
Se on muuten Unidentified.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 15:37"]
Olen ollut gynellä tarkastuksessa ja samalla on tutkittu rinnat. Olen siis maannut siinä penkillä käytännössä alasti. Kun gyne (mies) alkoi tutkimaan rintojani ja pyysi nostamaan kättä ja jällene laskemaan sitä, laskin käteni vahingossa hänen lääkärin takkinsa sisään. Mieslääkäri tietysti nojasi tutkimuspöytään joten käteni oli jumissa lääkärin takin alla, suoraan hänen etumuksensa edessä. Samaan aikaan tietysti hänen kätensä olivat minun rinnoillani.
[/quote]
nyt kyllä repesin:)
Oltiin teatterissa New Yorkissa Broadwaylla katsomassa Ian McKellenin näytöstä Waiting For Godot. Näytös loppui ja teimme poislähtöä paikoiltamme. Oli hämärää ja ahdasta, sai pitää katseen koko aika jaloissa ettei kaadu. Kun sitten pääsin siihen keskiosaan missä oli leveämpi kulkukäytävä nostin katseeni ylös. Suoraan minua vastapäätä seisoi Orlando Bloom! En muuta pystynyt ajattelemaan kuin että miten miehellä voikin olla noin samettinen ja upea iho, kunnes sitten tajusinkaan kuka siinä oli :) Tuo oli absurdia jos mikä :)
Tänään odottelin puolenpäivän aikoihin terveysaseman lääkärin soittoa tähystystuloksistani. Eipä kuulunut, soitin ajanvaraukseen. Sain kuulla, että minulle on soitettu aamulla yhdeksän jälkeen ja olen keskustellut lääkärin kanssa tuloksistani ja jatkotoimenpiteistä. Olen nyt ihan hoomoilasena, miten tuollainen virhe on voinut tapahtua. Asun yksin eikä minulla ole ollut vieraita ja puhelinnumero oli oikein heidän tiedoissaan. Puhelimen lokitiedoissa ei ole vastattuja tai vastaamattomia puheluita terveysasemalta. Eli joku on tänään kuullut minun koepalatulokseni?! Ajanvaraaja tunki minut maanantaille lääkärin soittolistalle, mielenkiintoista kuulla, mitä sanoo. Hetken oli todellakin epätodellinen olo, että onko minusta tullut jo ihan hourupää, joka ei muista mitä aamulla on tapahtunut...
Pidin joskus kotibileet ja joku soitti poliisit käymään. Hyvin topakasti käskivät pitää pienempää meteliä ja olemaan kiltisti. Kun kaikki olivat hiljaa, ja poliisit silmäilivät huonetta, alkoi toisen poliisin puhelin soida. Soittoäänenä oli Pelle Hermannin tunnusmusiikki. Kaikki repesivät nauruun ja poliisit poistuivat vähin äänin paikalta :D
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 03:30"]
Tästä on jo parikymmentä vuotta ja itse seurasin vierestä. Silloin gynekologit päivystivät kotoa käsin ja tulivat kutsuttuina. Tällä kertaa gynekologi tuli ilmiselvästi kesken juhlien kiireellä kutsuttuna, hiukset oli laitettu, juhlamekko päällä ja korkokengät jalassa. Imukuppiulosauttoon siinä päädyttiin mutta toimenpiteen ajan gynekologi on siinä alusvaatteillaan (sentään aluspaita ja -hame päällä) ja korkokengät oli vaihtanut mustiin kumisaappaisiin. Pukeutumistilana toimi se sama synnytyssali ja kaikki seurasivat tätä hieman hölmistyneinä, lääkäriä se ei kuitenkaan tippaakaan näyttänyt nolostuttavan.
[/quote]
:D
Noo, mitäs sitä turhia nolostelemaan.
olen pieneläinhoitaja ja toimin ajoittain eläinlääkärin apulaisena. Kerran vastaanotolle tuli mummo vanhan labratorinnoutajan kanssa. Herttainen pari. No ell sitten kyseli mummolta koiran historiasta. Mummo vastaili rauhallisesti, kunnes ell kysyi koiran alkuperästä. Mummo heilautti salamana kädet koiran korvien päälle ja kuiskasi että Bruno on Venäjältä :D kaikki muukin 'arkaluontoinen' materiaali, kuten madotukset kuiskittiin kädet Brunon korvilla. Ihan huippua. Oli pokassa piteleminen
mulle ei käynyt oudosti, mutta nolosti. Olin hommannut uuden älykännyn, jossa on ominaisuus että puhelun esim pitäisi loppua, kun luurin kääntää ympäri ja laittaa alas. No kuvittelin osaavani sen tekniikan. Olin lähdössä koirani kanssa lenkille kun pomo soittaa. Vastasin tietenkin ja selvitimme yhtä duuniasiaa, mutta yhtäkkiä puhelin meni hiljaiseksi ja oletin, että linja meni poikki. Heilautin kännyä kuitenkin ohjeen mukaan ja oletin että se on kiinni. Koirani odotti innokkaana lenkkiä ja aloin soperrella sille kuten tyyliini kuuluu: että voi voi äidin pikku haisukakkapylly, mennäänkö tekemään ulos ooooikeeeiin iso ja haiseva nakkikakki? ja silloin kuulen, kuinka luuristani kuuluu.. pomon varsin kysyvä ääni :DDD en tiennyt itkeä vai nauraa- onneksi rouvalla sattuu olemaan huumorintajua.
Loistava ketju! Liityn joukkoon ja kerron omani. Sain erään liikuntaryhmän parikymppisenä ohjattavakseni. Siihen mennessä oli kertynyt neljä eksää. Noh, siellä kerhossa oli samannimiset veljekset, kuin mun kaikki neljä eksää. Vielä hauskempaa tästä teki sen, että pojat olivat myös ruumiinrakenteiltaan sekä luonteiltaan samanlaisia kuin eksäni?! Esimerkkinä, Tuomas oli isokokoinen ja äkkipikainen, juhani hintelä ja ujo. Siinä sitten vuoden paimensin kaikkia eksiäni minikoossa.
Tämä tapahtui minulle 90-luvulla ja oli sekä outo tilanne että nolo.
Työnantajani puolesta esittelin välillä vuokra-asuntoja vaikkei se toimistotyöhöni sinänsä kuulunutkaan. Olin sopinut vuokra-asunnon esittelystä Aleksis Kiven -kadulla (joka tunnettiin tuona aikana ilotytöistään) ja tiesin, että esittelyyn on tulossa mustaihoinen mies.
1990-luvun puolivälissä Helsingissä asui vielä huomattavasti vähemmän värillisiä ihmisiä kuin nykyään, joten kun siinä kadulla odotellessani näin mustan miehen kävelevän paikalle, menin heti häntä tervehtimään ja muitta mutkitta ohjasin hänet sisälle vuokra-asuntoon.
Huomasin, ettei meillä ollut yhteistä kieltä ja samoin huomasin miehen olevan jotenkin hieman hämillään asunnon sisällä. Se mitä seuraavaksi tapahtui, oli että ovikello soi, ja siellä oli sitten se oikea(!) musta mies joka oli tulossa asuntoesittelyyn!
Minä olin siis kaapannut kadulta ihan jonkun randomin mustan miehen mukaani ja vienyt asuntoon sisälle, tämä oli tullut mukaani kenties luullen ties mitä olevan tiedossa... Musta mies numero yksi luikki tässä vaiheessa tiehensä, musta mies numero kaksi ryhtyi katsastamaan asuntoa ja minä en voinut uskoa mitä oli juuri tapahtunut..........
Olin pienessä hotellissa yötä, ja baarimikko tuli huoneeseen suihkuun. (Myöhemmin ko. baarissa käydessä tunnistin hänet). Oli luullut, että huone on tyhjä, kun yleensä sunnuntaisin siellä ei yöpynyt ketään, jos ei ollut bändiä. Oli sellainen tosi pieni hotelli.
Liftasin nuorena Helsingin keskustasta kotiin ja minut nappasi kyytiin mukavanoloinen keski-ikäinen mies. Olimme ajaneet muutaman minuutin kun hän pahoitteli että täytyy hoitaa eräs asia ja kurvasi Kallioon Vaasankadulle. Katuhan oli tuolloin stadin tunnetuin huorakatu ja hetken ajeltuamme edestakaisin, mies viittoili erään naisen luokseen. Sopivat hinnan ja paikan, minä könysin takapenkille kahden turvaistuimen(!!) väliin ja matka jatkui kohti kotiani. Mies jätti minut sopimaamme paikkaan ostarin viereen ja jatkoi pokkanaamalla matkaa hutsunsa kanssa ties minne. :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 07:27"]
Olin n.13-15 v. kun heräsin unilta joskus n. 10 maissa.Sänky oli ikkunan alla ja venyttelin siinä tukka pystyssä,sekaisin (miten sekaisin nyt voikaan olla yön jälkeen).Makuuhuone sijaisti toisessa kerroksessa.Tukka silmillä sitten avasin verhot vielä sängyssä istuen ja verhot avattuani säikähdin silmittömästi,että huutoni kuului varmaan ulos.Ikkunan ulkopuolella oli tikkailla maalarimies maalaamassa ikkunan karmeja ja hänkin säikähti,hyvä ettei tippunut tikkailta alas.Avasin verhot,kiljahdin ja vedin verhot kiinni.Varmaan jäänyt maalarimiehellekkin mieleen juuri herännyt pystytukkaisen tytön kiljahdus ja verhot kiinni yhtä nopeasti kun aukesivatkin.
[/quote]
Tästä tuli mieleen, eräs erikoinen heräämiseni kerrostalon kuudennen kerroksen kämpässämme. Nukuimme silloisen poikakaverini kanssa työttöminä ollessamme makeasti myöhään, kun äkkiä säpsähdin hereille outoihin ääniin ja näin ison näköalaikkunan läpi (eihän kuudennessa kerroksessa mitään verhoja tarvita...), että parvekkeellamme seisoo kaksi miestä. Ongelmaksi muodostui, että tapasimme nukkua alasti ja kaikki vaatteeni olivat kaukana ulottumattomissani tuolin nojalla. Kurkin parvekkeella touhuavia ukkoja aikani peiton alta, kunnes en kestänyt enää, vaan juoksin peittoon kääriytyneenä toiseen huoneeseen piiloon. Mieskin seurasi pian perässä. Myöhemmin selvisi, että taloyhtiössä oli alkanut parvekeremontti ja työmiehet eivät tulleetkaan sisäkautta parvekkeille, vaan käyttivät nosturia.
[/quote] ...yritit sitten iskeä sitä ja se antoi pakit, joten sun oli pakko irtisanoutua?
[/quote]
En yritäänyt iskeä. Irtisanouduin koska tiesin etten tule koskaan saamaan tätä kyseistä ihmistä eikä seurustelustamme ei olisi tullut ikinä mitään.
Vasta irtisanouduttuani kerroin tunteistani, mutta hän ei lämmennyt..