Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies leikkii tunteillani. Tuntuu, että olisin eronnut kahdesti peräkkäin. Olen ihan loppu. Vinkkejä?

Vierailija
07.03.2019 |

Erosin viime kesänä pitkästä suhteesta. Pian eroni jälkeen tapasin yllättäen erään miehen, joka tuntui olevan unelmieni mies. Meillä synkkasi täydellisesti. En ole koskaan tuntenut itseäni niin onnelliseksi ja oloani niin luontevaksi kuin hänen seurassaan. Tiedän, että tunne oli molemminpuolinen. Suorastaan sielunkumppani. Mies oli myös hiljattain eronnut, ja sanoi että ei ole valmis vielä uuteen vakavaan suhteeseen. Tapailimme, ja meillä alkoi mennä yhä paremmin ja paremmin ja mieskin sanoi tykkäävänsä minusta todella paljon.

Nyt emme ole olleet pitkään aikaan yhteyksissä, koska mies ei ole valmis vakavaan juttuun eikä halua ilmeisesti sen takia olla yhteyksissä kanssani. Olemme puhuneet tästä aiheesta ja mies aina sanoo, että haluaa olla kanssani kavereina,ja laittaa myöhemmin minulle viestiä. Viestiä ei kuitenkaan kuulu. Sattuu, että toinen ignooraa minut täysin.

Minua sattuu niin paljon. Sydämeni on jäässä. Tuntuu, että olisin eronnut kahdesti peräkkäin. Olen niin loppu, miksi minulle piti käydä näin? Että eroni jälkeen tapaan sitten toisen ihmisen, luulin että välillämme oli jotakin erityistä. Paljastuu kuitenkin, että mies leikkii tunteillani. Eniten satuttaa se, että hän ei voi suoraan sanoa, jos ei halua kanssani mitään, parempi silloin katkaista yhteys kokonaan eikä turhaan elätellä toiveita. Miehen sanat ja teot eivät kohtaa.

Lisäksi olen miettinyt sitä, että mitä jos mies nyt yhtäkkäi laittaisikin viestiä. Miten reagoin viestiin? Heikkoina hetkinä tuntuu siltä, että haluaisin miehen antaa maistaa omaa lääkettään, ja olla vastaamatta koko viestiin pariin päivään. Se olisi kuitenkin lapsellista.

Vinkkejä? Ajatuksia, ihan mitä vaan? Olen niin rikki ja henkisesti loppu :'(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet eronnut kahdesti peräkkäin. Sellaista elämä on. Ei sun auta muu kuin unohtaa tuo tyyppi ja jatkaa omaa elämääsi. Älä ala roikkumaan hänessä, äläkä ala stalkkeriksi. Mies yritti päästä vain sinusta siististi eroon, kun sanoi, että voitte jatkaa ystävinä.

Vierailija
22/26 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se, että kun tapailimme niin vietimme usein aikaa minun kotonani. Aina ollessani OMASSA KODISSANI hän tulee mieleeni... Tuossa kohdassa hän istui, tuossa hän nukkui, tuota tyynyä vasten hän on nojannut, tuota koriste-esinettä hän kommentoi kauniiksi... jne. Hyvät lähtökohdat tuon miehen unohtamiselle. Not.

ap

Ei sitten jatkossa kannata tuoda miehiä omaan kotiin, jos ero ottaa noin koville.

Vierailija
24/26 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Tää :D

Vierailija
25/26 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se, että kun tapailimme niin vietimme usein aikaa minun kotonani. Aina ollessani OMASSA KODISSANI hän tulee mieleeni... Tuossa kohdassa hän istui, tuossa hän nukkui, tuota tyynyä vasten hän on nojannut, tuota koriste-esinettä hän kommentoi kauniiksi... jne. Hyvät lähtökohdat tuon miehen unohtamiselle. Not.

ap

Ei sitten jatkossa kannata tuoda miehiä omaan kotiin, jos ero ottaa noin koville.

Joo, en aio todellakaan tuoda.

ap

Vierailija
26/26 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Sellaista se on aina, kun jostain eroaa. Vaihda tyynyt, siirrä sohvan paikkaa, laita esine piiloon, sisusta ja varsinkin tee siellä kotona uusia kivoja asioita. Tuntuu, että olet jäänyt pettymykseen vähän liikaa kiinni. Ala suunnitella jotain kivaa, matkaa, harrastusta yms. Saat ajatukset muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi