Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
05.03.2013 |

Tutustuin noin vuosi sitten netissä erääseen kiinnostavaan viestiin, jonka kanssa ensin lähettelin sähköpostia, myöhemmin myös soittelimme toisillemme, lähettelimme toisillemme tekstiviestejä ja tapasimme muutaman kerran. Kolme kuukautta sitten tämä mies ilmoitti lähtevänsä kuukauden työmatkalle ja että hän ei voi olla minuun sinä aikana yhteydessä. Hän ilmoitti, että ottaa sitten yhteyttä kun työmatka on ohi. Siitä on siis kolme kuukautta ja sen työmatkan piti kestää kuukauden, mutta hänestä ei ole kuulunut enää mitään sen jälkeen kun hän lähti työmatkalle.

Mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Muutaman tekstiviestin ja sähköpostin olen hänelle sen jälkeen kun hänen piti palata työmatkaltaan, mutta hän ei ole vastannut. Nyt en rehellisesti tiedä, että mitä tehdä. Pitäisikö minun vain yrittää ottaa häneen yhteyttä vai unohtaa koko mies? Jotenkin vain huolestuttaa, että mitä hänelle on ehkä tapahtunut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: työmatka keksitty juttu, jonka avulla päästä sinusta eroon. Unohda koko mies.

Vierailija
2/2 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

Toi kaikki medellinen kuulosti nyt niin yksyhteen mun vastaavalta entiseltä salasuhteelta netissä ja siltä tavalta, johon se melkein vuoden kestettyään  päättyi, että mun pakko kysyä. Millä kirjaimella tään sun viestittelijän etunimi alkoi ja oliko sillä meiliosoitteessa yhtenä sanana mies? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla