Onko meillä taas uusi hullu täällä palstalla?
Vai mitäs nuo pitkät foliohattusepustukset ovat?
Kommentit (9)
Ei se oo uus, se on aina välillä poissa. Ennen se linkkasi siihen blogiinsa, enää ei. En viitsi nyt linkkiä laittaa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 16:35"]
Mitä mitä, mikä foliojuttu? Missä?
[/quote]
No vähän joka ketjussa on kauhean pitkiä stooreja, jotka alussa liittyvät etäisesti ketjun aiheeseen, mutta etenevät sitten kaiken maailman salaliittoteorioiksi. En ole jaksanut lukea yhtäkään näistä loppuun asti.
Pisteet silti siitä että joku vielä jaksaa kirjoitella hengentuotteitaan tälle uudistuksella pilatulle palstalle.
Välillä ne on vähän lyhyempiäkin mutta samaa matskua.
Ne lisääntyy ja nopeasti. Eilen tehtiin spermapankkiin pankkiryöstö ja sitten inseminoitiin noita keinokohtuja läjäpäin. Pantiin pullat uuniin ja nyt alkaa oleen aika valmista.
Kun kerran tulit tänne kilpailuun niin voisitko kertoa, että WHAT NUMBER? Laita vaikka paitasi etuosaan ja tuu lähelle tota webbikameraa niin me nähdään oikein kunnolla. Mä meen nyt ottaan iltapalan ja yömyssyn kun mä heräsin niin aikaisin. Mä kattelen sit sunkin kuvaa vähän paremmin sit vähän myöhemmin... jos mun vaikka tarttis kohentaa itseäni sen takia, että säkin astuit kuvioihin...
Ootko sama kuin se, joka kirjoittaa murua käsitteleviin ketjuihin?
Mä oon kyllä ripustanu sen foliohattuni ihan jääkaapin oveen. Siinä vieressä on sitten sekä APU että Terveystalo siltä varalta, että tulee joku ongelma. Aku Ankka omassa Fordissaan 666 puuttuu vielä - mistäs sen sais? Onks sen Ford muuten punainen kun en muista?
Taitaapi olla. En ole jaksanut lukea niitä tekstejä kunnolla kun ovat niin sekavia, mutta aika hullulta vaikuttaa.