Jatkuvat miesvihaketjut
Miksi joku lähettelee tänne jatkuvalla syötöllä miesvihaketjuja? Miten kaikki miehet on sitä ja tätä, sovinismi paha, feminismi hyvä jne.
Ilmeisesti sama henkilö juoksee huutelemassa yksittäistä tapausta käsittelevissä ketjuissa miten ne ovat naissvihaketjuja. Jos joku nyt avautuu vaikka parisuhteestaan, niin tämä välihuutelija ei näytä ymmärtävän eroa siinä kertooko joku yhdestä tapauksesta yleistämättä sitä muihin, vai kuten hän, eli niputtaa aina puolet maailman väestöstä yhteen läjään ja aloittaa solvauksen.
Kommentit (106)
Kun päässä viiraa, niin sille ei yleensä asianosainen voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Keksisit itse ideat kirjoituksiisi, etkä kopioisi toisia.
Kyllä naisista pitää pystyä puhumaan kuten miehistäkin.
-Aloitus on 100% totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloitus on 100% totta.
Hei, kuitenkin sanasta sanaan kopioitu kirjoitus, ihan kuin jonkun puolueen varapuheenjohtajan gradussa vai missä se oli?
Naiset on viattomia ,mutta miehet viallisia, selvähän se...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloitus on 100% totta.
Hei, kuitenkin sanasta sanaan kopioitu kirjoitus, ihan kuin jonkun puolueen varapuheenjohtajan gradussa vai missä se oli?
Hei,
-Kerrotko vielä, miksi naisista ei saisi puhua samalla tavalla kuin miehistä?
Aloitus on 100% totta.
VLSHM on läntisen maailman eniten sorrettu yksilö.
Ap ei sitten kyennyt tuottamaan itse aloitusta aiheelle?
Kyllähän tuo aloitus on ihan oikein, sen miesvihan, joka kohdistuu pelkästään suomalaiseen mieheen, on selkeästi kenen tahansa palstalaisen todettavissa.
-Ei totuutta mikään kaada, ei pala tulessakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloitus on 100% totta.
Hei,
Aloitus on 100% totta.
Saa puhua, mutta pitää olla omilla sanoilla kirjoitettua tekstiä ei plagiaatti.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei sitten kyennyt tuottamaan itse aloitusta aiheelle?
Et sitten itse kyennyt vastaamaan aloitukseen, koska se on 100% totta.
Enemmän täällä kyllä on naisvihaketjuja.
En ole palstalla miesvihaa kyllä havainnut. Sensijaan naisia kyllä alistetaan ja arvostellaan jokaisessa ketjussa. Tämäkin ketju täynnä naisvihaa. Tarkoituksella käännetään feminismi negatiiviseksi asiaksi vaikka jokaisen suomalaisen naisen tulisi kuulua feministeihin. Rakenteellinen sovinismi elää ja voi hyvin suomessa. Naiset, herätkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Aloitus on 100% totta.
Hei,
Aloitus on 100% totta.
Saa puhua, mutta pitää olla omilla sanoilla kirjoitettua tekstiä ei plagiaatti.
Sanot, että saa puhua, mutta kiellät samassa lauseessa kuitenkin sen?
-Aika harhaista.
Kerrotko vielä tarkalleen, miksi naisista ei saa puhua kuten miehistä tällä palstalla?
-Aloitus on siksi samankaltainen, että muuten se poistuu.
-Nyt tuskin poistuu tasa-arvon nimissä.
Kommenttisi "väärin aloitettu" ei nyt oikein ole validi. Pysy asiassa.
PS Aloitushan on 100% totta.
Niin siis missä ne miesvihaketjut ovat? Täällähän ei muuta olekaan kuin "feministit ovat rumia ja tyhmiä, suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia, nykyajan nuoret naiset ovat typeriä ja rumia, naiset ovat tylyjä ja halveksuvia ja rumia ja helppoja".
Miehet ei ole enää miehiä. Toista oli ennen. Kaksinaamaisia p-skoja. Kyvyttömiä ja saamattomia. Hyvin harvassa on hyvät kunnon miehet.626
En ole juuri huomannut ketjuja avauksella "miehet ovat hirveitä/kelvottomia/jne.". Varmaan joitain löytyy mutta ei todellakaan paljon. Jos joku nainen kertoo kelvottomasta miehestään, se ei ole miesvihaa vaan avautumista ikävästä omasta tilanteesta..
Ei me miehiä vihata, reppanamiehet säälittää ja muut miehet arvotetaan heidän persoonallisten ominaisuuksiensa mukaan. Ihmiset ovat erilaisia, persoonasta riippuen.
Tämäkin ketju meni sitten naisasialiittolaisten ulinaksi ja miesten syyttelyksi. Hoh hoijakkaa tätä elämätä!
Vierailija kirjoitti:
Niin siis missä ne miesvihaketjut ovat? Täällähän ei muuta olekaan kuin "feministit ovat rumia ja tyhmiä, suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia, nykyajan nuoret naiset ovat typeriä ja rumia, naiset ovat tylyjä ja halveksuvia ja rumia ja helppoja".
Lähes joka ketjussa esiintyy suomalaisen miehen vihaamista, vaikka suomalaiset miehet ovat tämän maan rakentaneet, puolustaneet sodissa ja elättäneet siinä sivussa puoli maailmaa.
On ollut esim ketjuja "Äänestä rumin suomalainen mies" ja muuta vastaavaa.
-Kun tein naisista täysin samanlaisen aloituksen, "äänestä rumin nainen", niin aloitus poistui alle kahden minuutin. Tuo miehiä halventava ketju sai olla.
Jne.jne.
PS Jos on ruma, tyhmä, jne, miksi sitäkään ei saisi sanoa?
-Sanotaanhan laihoillekin, että "olet laiha", mutta auta armias jos joku sanoo lihavalle, että "olet lihava", alkaa sellainen paskamyrsky, että tietää.