Anoppi, facebook ja vedin herneen nenään. Ylireagoinko?
Lapsemme harjoitteli kävelemään. Oli kotona jo ottanut askelia, mutta en ilmoittanut sitä facebookissa vielä. Vietiin lapsi hoitoon ja kun tulimme hakemaan kehuskeli anoppi kuinka lapsi oppi kävelemään heillä ja oli laittanut päivityksen facebookiin aiheesta. Mua alkoi ärsyttämään ihan hirveästi!!
Olinko lapsellinen? Mieheni mielestä olin ja varmaan asia on osittain niin, mutta eikö tuollaiset pitäis "säästää" lapsen vanhemmille.
Kommentit (27)
Onnea siitä, että naamakirja on elämäsi. Itse oisin vaan kuitannut, että eihän tuo pidä paikkaansa, kun on kävellyt jo aiemmin, että älä levitä perättömiä juoruja.
Kyllä muakin ärsyttäisi. Oma siskoni laittoi vauvamme kuvia facebookiin ennen kuin minä ehdin. Tosi kiva.
Eiks jengi lue näit kaikkia vastauksia. Eks ap jo tos välissä myöntäny suuttuneensa turhasta, niin tyypilliseen palstalaiseen tyyliin jatketaan roustausta. :D
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:22"]
Eiks jengi lue näit kaikkia vastauksia. Eks ap jo tos välissä myöntäny suuttuneensa turhasta, niin tyypilliseen palstalaiseen tyyliin jatketaan roustausta. :D
[/quote]
Tuon jälkeen tulleissa viesteissä on silti ihan asiaa. Vai meinaatko että se on homma seis kun ap on murahtanut? Enää ei saa sen jälkeen kommentoida?
t: 10
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 10:40"]
Ja miten niin veit hoitoon, etkä edes tullut maininneeksi heille, että on jo oppinut kävelemään. Ette taida lähtökohtaisesti edes olla kovin hyvissä väleissä. Siksi tämä ärsyttää sinua niin paljon.
Jos me veisimme lapsemme hoitoon jomman kumman vanhemmille ja lapsi olisi oppinut tuollaisen taidon, niin mennessämme sitä jo ovella hehkuttaisimme.
Mutta joo, anna heidän iloita.
[/quote]
Omia appivanhempia asia ei kiinostaisi. Tosin emme veisi lasta sinne hoitoonkaan. Eli jos olisivat facessa niin aivan varmasti sen siellä kailottaisivat, koska sukulaiset toki luulevat, että ovat mitä omistautuneimpia. Mutta kun mainitsee uudesta taidosta niin saa vastaukseksi, että "Ninni se oppi kävelemään jo pari kuukautta ennemmin".
Entä jos hän olisi ollut oma äitisi? Olisitko sitten vetänyt herneen nenään? Ei tuossa ole mitään miksi vetästä herne nenään. :D Ole vain onnellinen, että lapsesi on anopille tärkeä.