Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä?

Vierailija
07.03.2019 |

Olen työssäoppimisessa, jossa olisi muuten ihan ok, mutta toinen pomoista on rasittavan perfektionisti eikä hänelle riitä mikään. Kyllä hän ihan asiallisesti tavallaan asiansa esittää, mutta se että aina löytyy narinan aihetta... Olen kuitenkin ilmaista työvoimaa, vaikken työntekijä olekaan, mutta pomo ei arvosta sitä pätkääkään.

Minulla olisi mahdollisuus vaihtaa työssäoppimispaikkaa, mutta en tiedä mikä olisi fiksuinta. Voisihan se uusi paikka olla vielä pahempi. Tai sitten siellä olisi ihan mahtavaa. Mistäs hlvetistä sellaista etukäteen tietää.

Olen myöhästynyt pari kertaa ja kolmannesta kerrasta lennän pihalle joka tapauksessa nykyisestä paikasta. Työni olen hoitanut hyvin, mutta kuten sanottua, olen tehnyt suuria rikoksia ja myöhästynyt kaksi kertaa. Lisäksi pomolle ei mikään riitä.

Että pitäisikö vain lähteä lätkimään, vai olisiko parempi kosto jäädä nykyiseen paikkaan ja saada pomo nolostumaan kiittämättömästä asenteestaan olemalla tosi hyvä "työntekijä"?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa aikuisuuteen, jossa ei olla koko ajan kiittämässä kun teit sen mitä sinulla odotetaan. Eikä ole äiti silottomassa tietä vaan jotain vähän vaaditaankin.

Voi jessus kun ette tajua mitään. TOISELLE POMOLLE EI RIITÄ MIKÄÄN. TÄMÄN OVAT MUUTKIN SAANEET KOKEA.

OLEN OLLUT OMA-ALOITTEINEN JA TASAN TARKASTI TIEDÄN SEN. OLEN TEHNYT HOMMAT HYVIN. SITTEN POMO SANOO, ETTÄ PITÄISI OLLA OMA-ALOITTEINEN. PITÄISI OLLA SITÄ. PITÄISI OLLA TÄTÄ.

OLEN JOKA IKISESSÄ PAIKASSA OMA-ALOITTEINEN, KOSKA EN JAKSA SEISTÄ TYÖPAIKALLA TUMPUT SUORINA KELLOA TUIJOTTAEN. OPIN HETKESSÄ MITÄ PITÄÄ TEHDÄ, JOTEN TEEN ASIOITA KYSELEMÄTTÄ. SILTI EN OLE PKMON MIELESTÄ OMA-ALOITTEINEN. KUN MIKÄÄN EI RIITÄ!!!

Mitäs sä täällä nyt rageet? Itse asetit itsesi pomon silmätikuksi myöhästymällä muutaman kerran. Sitä saa mitä tilaa.

Suututtaa se nyt, kun aihe vapaalaiset ei käyneetkään s a a t a n a l l i s e s t i syyllistäen pomon kimppuun :D

Mitä ap opit tästä keskustelusta? 

Vierailija
42/43 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa aikuisuuteen, jossa ei olla koko ajan kiittämässä kun teit sen mitä sinulla odotetaan. Eikä ole äiti silottomassa tietä vaan jotain vähän vaaditaankin.

Voi jessus kun ette tajua mitään. TOISELLE POMOLLE EI RIITÄ MIKÄÄN. TÄMÄN OVAT MUUTKIN SAANEET KOKEA.

OLEN OLLUT OMA-ALOITTEINEN JA TASAN TARKASTI TIEDÄN SEN. OLEN TEHNYT HOMMAT HYVIN. SITTEN POMO SANOO, ETTÄ PITÄISI OLLA OMA-ALOITTEINEN. PITÄISI OLLA SITÄ. PITÄISI OLLA TÄTÄ.

OLEN JOKA IKISESSÄ PAIKASSA OMA-ALOITTEINEN, KOSKA EN JAKSA SEISTÄ TYÖPAIKALLA TUMPUT SUORINA KELLOA TUIJOTTAEN. OPIN HETKESSÄ MITÄ PITÄÄ TEHDÄ, JOTEN TEEN ASIOITA KYSELEMÄTTÄ. SILTI EN OLE PKMON MIELESTÄ OMA-ALOITTEINEN. KUN MIKÄÄN EI RIITÄ!!!

Mitäs sä täällä nyt rageet? Itse asetit itsesi pomon silmätikuksi myöhästymällä muutaman kerran. Sitä saa mitä tilaa.

Suututtaa se nyt, kun aihe vapaalaiset ei käyneetkään s a a t a n a l l i s e s t i syyllistäen pomon kimppuun :D

Mitä ap opit tästä keskustelusta? 

Onpa tosiaan äärettömän yllättävää kun ollaan palstalla :"D

Ensimmäisen päivän jälkeen toinen pomo (tämä ärsyttävä perfektionisti) kehui ja sanoi, että hyvin meni.

Sitten kun myöhästyin kaksi kertaa, niin oma-aloitteisuuteni ei ollut enää oma-aloitteisuutta ja pitäisi sitä, pitäisi tätä. Minä tiedän tasan tarkkaan olevani oma-aloitteinen. Ei tämä työ ole mitään rakettitiedettä, jossa täytyy harkita vuorokausi ennen seuraavaa siirtoa. Teen täysin simppeleitä asioita eikä minua todellakaan tarvitse komentaa hommiin. Kyllä minä ympärilleni katsomalla huomaan, mitä tarvitsee tehdä. Sitten menen ja teen.

Mutta voi kuinka yllättävää, että perfektionistipomo ei tätä näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi terveen itsetunnon perusta on, että tietää ettei ole kaikessa hyvä. Elämällä on sen verran kiero huumorintaju, että se opettaa sinullekin nöyryyttä, taitoa kuunnella muita, jne. 

Ja yksi terveen itsetunnon perusta on, että tietää ja sanoo ääneen missä on hyvä. Ja minä olen hyvä oma-aloitteisuudessa ja tiedän sen tasan tarkasti. Olen aina ollut joka paikassa oma-aloitteinen. Niin se aikakin menee nopeammin, kun katsoo ympärilleen ja tekee tekemättömät hommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme