Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset viihtyvät pahojen miesten seurassa?

Vierailija
07.03.2019 |

Niin onko se jännyys ja ilkeä luonne todellakin tärkeintä miehessä :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin rehellisesti ilkeä, kuin passiivisagressiivinen naisvihaaja.

Vierailija
2/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on eräs parafilia, hybristophilia englanniksi. Samaa sarjaa kuin zoofilia tai koprofilia.

Sääliksi käy näitä naisia. Terapiasta voisi olla apua äärimmäisissä tapauksissa (esim. nämä sarja/massamurhaajille rakkauskirjeitä lähettelevät).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta pojalta saa hyvää seksiä. Tietysti. Älä sotke mitään romantiikkahaihattelua tähän.

Vierailija
4/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on meidän naisten biologiassa että viehätymme vaarallisista miehistä koska he pystyvät taistella jne,.

Vierailija
5/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, olenko minä muka paha ihminen?

Vierailija
6/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta pojalta saa hyvää seksiä. Tietysti. Älä sotke mitään romantiikkahaihattelua tähän.

Ei saa. Itsekkäitä paskiaisia myös sängyssä. Elämäni parasta ja toiseksi parasta seksiä olen saanut kahdelta kiltiltä diplomi-insinööriltä jotka ulospäin olivat hyvinkin tylsän ja nörttimäisen oloisia mutta tarkemmin tutustuttuna oikein hauskoja ja huumorintajuisia. Erinomaisia rakastajia molemmat. Kyseessä siis ex-poikaystävä vuosien takaa ja nykyinen aviomies. Pahoja poikiakin on tullut kokeiltua mutta niistä ei kyllä ole mitään iloa. Millään lailla. Pelkkää harmia.

Vierailija
7/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö luulet? Mä kartan heitä.

Vierailija
8/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Itsekkäitä paskiaisia myös sängyssä. Elämäni parasta ja toiseksi parasta seksiä olen saanut kahdelta kiltiltä diplomi-insinööriltä jotka ulospäin olivat hyvinkin tylsän ja nörttimäisen oloisia mutta tarkemmin tutustuttuna oikein hauskoja ja huumorintajuisia. Erinomaisia rakastajia molemmat. Kyseessä siis ex-poikaystävä vuosien takaa ja nykyinen aviomies. Pahoja poikiakin on tullut kokeiltua mutta niistä ei kyllä ole mitään iloa. Millään lailla. Pelkkää harmia.

Tämähän se olis :(

Vierailija
9/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pinppi kostuu niistä

Vierailija
10/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kivaa koettaa hallita väkivaltaista oria...