Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ainoita lapsia!

Vierailija
18.05.2006 |

Ovat usein ylipainoisia, kaikkeen tyytymättömiä marisijoita ja kokoajan jonkun aikuisen pitäis olla keksimässä ohjelmaa pikku maailmannavalle. Ja vanhemmat jaksavat ihastella ja ymmärtää loputtomiin kullannuppunsa edesottamuksia! Nämä on niitä lapsia joiden vuoksi itse aikoinaan ajattelin etten halua lapsia ollenkaan. Onneksi sen ei tarvitse olla tällaista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että lapsi tulee saamaan hyvin paljon asioita (enemmän, kuin jos noita ois enemmänkin). Mutta ei todellakaan niin, että kirkuu ja mankuu kaupassa jotain ja automaattisesti äiti antaa periks... Ei todella :D

...tottakai lapsi, joka on ainokainen, tarttee aikuisen seuraa leikkeihin jne, yleensä sen viihdyttämisen kai hoitaa sisarukset...

Vierailija
2/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa mut surulliseksi ja pahalle tuulelle.

Me emme saa enää lisää lapsia. Joten olemme todellakin onnellisia, että meillä on yksi lapsi.

Lapsi joka todellakaan ei saa tahtoaan läpi marisemalla yms.

ei pidetä herran terttuna ja palvota.

Säännöt ja kuri löytyy, eikä todellakaan hemmotella.

Toivottavasti pysytkin lapsettomana, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole kuin yksi lapsi, eikä toista tule. :´(

Vierailija
4/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat lapsena kovin pikkuvanhoja, kun ovat enimmäkseen vain aikuisten seurassa, mutta mun mielestä se on vain suloista :)

Vierailija
5/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti itse halunnut olla ainoa lapsi ja saada kaiken hoivan. Nyt sitten katkera ja kateellinen niille, joilla tämä ihana autuus on.

Vierailija
6/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovat usein ylipainoisia, kaikkeen tyytymättömiä marisijoita ja kokoajan jonkun aikuisen pitäis olla keksimässä ohjelmaa pikku maailmannavalle. Ja vanhemmat jaksavat ihastella ja ymmärtää loputtomiin kullannuppunsa edesottamuksia! Nämä on niitä lapsia joiden vuoksi itse aikoinaan ajattelin etten halua lapsia ollenkaan. Onneksi sen ei tarvitse olla tällaista.

Vierailija
7/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin että ainokaiset ovat USEIN eli ei todellakaan kaikista ainokaisista tule pikku Prinssejä jotka odottavat koko maailman pyörivän heidän tyytymättömän napansa ympärillä! Onneksi vanhemmat voivat vaikuttaa tässäkin lapsensa kasvatukseen paljon, jos ymmärtävät ja haluavat.

Pyydän vielä anteeksi niiltä, jotka eivät voi tai halua saada useampia lapsia, mutta heillä kuitenkin se ainokainen on rakkaudella ja rajoilla järkevästi kasvatettu. Ei ainokaisuus tee lapsista itsekkäitä, mutta ainokaisuus vaikuttaa kyllä vanhempiin ja heidän suhtautumiseensa lapseensa, eli he päättävät kuinka viimekädessä kasvattavat.

t. AP

Vierailija
8/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään " pikkuprinssi"

Vierailija
9/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi vihaat ainoita lapsia, kun itsekin myönnät etteivät kaikki ole kuvailemasi kaltaisia? Mikset vihaa vaan sellaisia lapsia (joita löytyy kyllä myös monilapsisista perheistä esim. lellittynä kuopuksena)?

Vierailija
10/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärässä olette, olen täysin onnellinen ilman lapsiakin. Miksi pilata elämänsä ja muidenkin siinä sivussa. Voisiko olla niin, ettei kaikille naisille tule vauvakuumetta?

Vierailija
11/11 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa on vain yksi ylipainoinen, jonka vanhemmatkin ovat. Taitaa olla koko perheen ruokailutottumuksissa vikaa. Hemmoteltuja heistä ei ole kukaan ja järjestys ja tolkku touhuissa on kaikilla. Harvoinpa heistä huomaa, että ovat ainoita.

t: lastenhoitaja ja kolmen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi