Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sulavista ompeleista kysymys?

Vierailija
04.03.2013 |

Heippa, olin tähystysleikkauksessa 1,5viikkoa sitten. Leikkaushaavat suljettiin itsestään sulavilla ompeleilla.

Olen poistanut haavataitokset jo viime viikolla, ja nyt menin ottaa pois toista tähystysreikää suojaavan haaavateipin...Nyt huomasinkin että haavasta repsottaa langan pätkät.

Sain ohjeeksi kuitenkin, että saunaaan olisi saanut mennä viikon kuluttua. Toisella sivulla lukee, että kun ompeleiden poistosta on kulunut 1 vrk.

Mitä teen noille langanpätkille?  Onko jotakin haittaa, jos annan vain olla? En uskalla alkaa repimäänkään... Entä jos annan olla, niin enkö voi mennä saunaan niin kauan kuin annan tikkien olla?

Voiko vain saksilla poikkasta  langan päästä vai mitä noille tehään?:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nypin ne langan päät pois, ei ne tietenkään sula mihinkään ne ihon päälle jäävät osat.

Vierailija
2/2 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin ohjeeksi, että annetaan olla paikallaan, kunnes irtoavat itse. Putosivat pois siinä vaiheessa, kun lanka oli sulanut poikki ihon pinnan tasalta.

Saunomisrajoitukset on tavallisille tikeille tarkoitetut. Eli sulavien tikkien osalta noudata niitä ohjeita mitkä sait. Langan päät ei estä saunomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi