Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään sinkkuäitiä joka käynyt spermapankissa? Suunnitelmissa on

Vierailija
04.03.2013 |

ja olisin kiitollinen kokemuksista-  missä kävit, paljonko maksoi jne.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh, eiks kellään oo kokemusta?

Vierailija
2/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus ajatellut käydä luovuttamassa pankkiin myös omaa spermaani. Ihan samanlaisella periaatteella kuin verenluovutustakin, eli että voisi antaa toisille iloa ja elämän.

Nyt kuitenkin vaikuttaa, että alkaa löytymään geeneistä joitain perinnöllisiä tauteja tai ainakin riskitekijöitä. Ottaako spermapankit vastaan jos lähisuvussa on esim. diabetesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainaskaan haittais diabetes! Onko muuten kaikki ok?

Vierailija
4/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta spermapankeista. Mä nappasin mukaani ensimmäisen mukavan oloisen ja hyvän näköisen miehen jonka näin. Hyvin toimi ja tuli halvaksi, ainakin se toimitus. Lopputulos, kohta täysi-ikäinen, tuli sitten kyllä vähän kalliimmaksi :)

Vierailija
5/5 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 23:54"]

Ei kokemusta spermapankeista. Mä nappasin mukaani ensimmäisen mukavan oloisen ja hyvän näköisen miehen jonka näin. Hyvin toimi ja tuli halvaksi, ainakin se toimitus. Lopputulos, kohta täysi-ikäinen, tuli sitten kyllä vähän kalliimmaksi :)

[/quote]

Mistä sä tän miehen oikein löysit ja miten onnistuit saamaan siltä seksiä ilman ehkäisyä? Nykyään kaikki ovat tautienkin takia tosi varovaisia, mitä mulla on yhdenillanjuttuja ollut, niin ihan mitään kyselemättä ovat miehet kaivaneet kondomit esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän