Nutraamista, päivitän ketjua maanantaisin
Joskus ehkä muulloinkin. Aloitin tänään nutraamisen ja loppuviikosta, kun olo helpottaa aloitan myös kuntosalikäynnit. Tosin vielä ei ole ollut kamala olo.
1. päivä takana siis. 4 valmista pirtelöä olen juonut ja yksi pitäisi vielä juoda. Ei uskoisi, mutta ei tee mieli sitä viimeistä. Olen varmaan juonut liikaa vettä. Olo on hyvä, vastustin kiusauksia monesti tänään. Vähän on ollut nälkä välistä, mutta töissä useimmiten olenkin nälkäinen. Nyt en vain napostellut kaikkea mahdollista.
Paino siis aloittaessa 87,9kg. Pituutta 163cm. Olen sellainen joka-aamu-punnitsija mutta yritän olla päivittämättä jatkuvasti ketjuun.
Tavoitekin minulla on; mahtua kesällä ihaniin alusvaatteisiin ja näyttää hyvältä niissä. Miehelleni hääpäivälahjaksi.
Kommentit (11)
Aamupaino 85,8kg!! Uskomatonta! Aloitin vasta viime viikon maanantaina ja painoa pudonnut 2,1kg, eli 1,5vko. En olisi uskonut..
ap
Sori että ehkä vähän latistan mutta ihan normilaihduttajallakin putoaa ekalla viikolla ton verran.
Olen käsittääkseni normilaihduttaja :) En vain ole onnistunut millään muulla karistamaan painoa pois, ja usko pois että yritin kyllä! Vai tekeekö salaatinsyönti ihmisestä normilaihduttajan?
En ole mainostamassa Nutrilettia vaan ehkä ennemmin raportoimassa laihtumisestani vertaistuen toivossa. Jos olisi joku muukin joka laihduttelee.
ap
Repsahdin kunnolla ja ahmin ruokaa kahden päivän ajan. Olin niin nälkäinen että syömään päästyäni en osannut enää lopettaa, painokin nousi takaisin 87,0kg.
No lakkasin taas syömästä ja yhden nutrauspäivän jäljiltä paino tippui 86,2kg. Olo on nälkäinen. Koko ajan. Yritän silti jatkaa. Teen fyysisesti raskasta työtä ja ruoka on silmien edessä jatkuvasti. Aika inhottavaa.
ap
Kannattaa ehkä jättää ne cheat dayt väliin ja joko a) nutrata putkeen niin kauan kuin aiot b) aloittaa normaali laihdutuskuuri eli pienemmät annoskoot, paljon vihanneksia ja herkkuja kohtuudella herkkupäivänä. Nyt sun syömiset ryöpsähtelee hallitsemattomattomasti nälkäisenä ja ahmit välillä mitä sattuu.
Jos nutraat n. 4-5 päivää yhteen putkeen, saavutat ketoosin ja nälkä ja ahmimishimo hellittää. Jos pidät välillä ahmimispäiviä, ketoosi katkeaa ja rumba alkaa taas alusta. Vertaistukea laihduttamiseen ja jopa nutraamiseen saat osoitteesta www.kiloklubi.fi
Mä en tiedä mitään noista Nutrileteista. Minkä verran niissä on proteiineja? Itse laihdutan perinteisemmin (?) ja syön rahkaa ja raejuustoa aika paljon. Ja munakkaita. Niillä pysyy nälkä poissa, ilmeisesti proteiinin takia. Mulla paino on tippunut seitsemässä viikossa kuutisen kiloa, ihanaa :)
Ap, oletko tarjoilija? Tuli vaan mieleen tuosta, että fyysisesti raskas työ ja koko ajan ruokaa näkösällä ja mahdollisuus napostella.
toi ihan höpöpöpöä että sais kerran viikossa syödä ja muka pitääkin. kropa menee ketoosiin nutratessa ja tällöin ketoosi katkeaa ja homma alkaa uudestaan.
nutraa putkeen 3 viikkoa ja sillä hyvä.
Ellet ole sairaalloisen ylipainoinen, mitä et ole, silloin saa nutrata MAX 10 vkoa putkeen.
Sunnuntaina 10.3 paino oli tippunut 86.0kg. Sain ohjeen eräältä fitness-ammattilaiselta, että jos on PAKKO nutrata, pitäisin edes yhden cheat dayn viikossa pitääkseni aineenvaihdunnan käynnissä normaalisti. Hän suorastaan vannotti siihen. Joten sunnuntaina, kun en tuntenut oloani kamalan kamalan nälkäiseksi, ja paino oli tippunut niin hienosti aloin pelokkaana syömään. Kuitenkin aika innoissani, ruoat maistui ihanalta! Söin aika normaalisti, mutta kuitenkin myös jälkiruokaa ravintolassa ja iltaherkuksi sellaisen n. 40g suklaapatukan.
Seuraavana päivänä paino oli noussut kuten odotinkin, ihan kokonaisen kilon ja vähän päälle. Paino oli siis tänä aamuna 87,1kg. Tänään olen kuitenkin ollut aivan kamalan nälkäinen palattuani nutraukseen. Olenkin sitten vain kompensoidakseni nälkää syönyt vain niitä nutriletteja joista pidän erityisen paljon :)
Ai niin se viides päivä. Höpö höpö. Tänään on ollut nutraukseni hankalin päivä, nälkäisin päivä. Ja uskon että huomenna kun astun vaa'alle, on pudotus ollut jyrkempi kuin aiemmin. Ehkä cheat day siis toimii?
ap
En malttanut pysyä poissa. Tänään on 4. päivä, aamupaino 86,3kg. Alku on niin hyvä ett toivotaan tuloksia tulevan vielä lisääkin. Vointi on ollut tosi hyvä ja virkeä, ennen kaikkea kevyt. Töiden jälkeen olen jaksanut vielä siivota kotonakin ahkerasti, vaikka työ on melko fyysistä ja useimmiten vain kaadun väsyneenä sohvalle. Virtaa riittää! Vielä en uskalla salille saakka, kuulin että viides päivä on todella rankka. Huomista odotellessa..
ap
Ja tänään "iltapaino" 86,0kg. Syöminen kannatti!!
ap