Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut 1,5 vuotta työttömänä ja nyt en enää edes lähetä hakemuksia

Vierailija
07.03.2019 |

Näin siinä käy. Olen ihan rautainen alani ammattilainen, kokemusta ulkomailta myöten, suosittelijoita löytyy heti 10 kpl, mutta en pääse edes haastetteluihin. Olen 52 ja minulta on viety kaikki itseluottamus.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viety? Itsehän sinä *itse*luottamuksen itseltäsi viet.

Vierailija
2/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ehkä esteenä. Mutta yritä vielä, ei sitä koskaan tiedä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kun tarpeeksi monta kertaa kuulee, että ei kelpaa milloin mistäkin syystä, on ihan loogista, ettei enää motivoi hakea työtä. Tietää jo etukäteen, ettei mitään todellisia mahdollisuuksia ole.

Vierailija
4/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasi ammattilainen vaikka nyt et ole 1.5 vuoteennollut töissä. Tainnu tässä ajassa jo ammattitaito kadota.

Vierailija
5/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasi ammattilainen vaikka nyt et ole 1.5 vuoteennollut töissä. Tainnu tässä ajassa jo ammattitaito kadota.

Meinaatko, että äitiys- ja hoitovapaalla olijat kadottavat ammattitaitonsa? Taidat olla mies.

Vierailija
6/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohistelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että äitiys- ja hoitovapaalla olijat kadottavat ammattitaitonsa? Taidat olla mies.

Minun työni ainakin muuttuu niin paljon että kun hoitovapaalta palaan niin voi olla kelkka käännetty jo ihan toiseen asentoon.

Vierailija
7/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan että tyhjän saa pyytämättäkin, joten sinänsä ihan fiksua olla laittamatta hedelmättömiä hakemuksia.

Vierailija
8/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen. Kolmen vuoden jälkeen pääsin yhteen haastatteluun mutta en tullut valituksi. Siihen otettiin joku nuori kouluttamaton. Turhauttaa tosi paljon eikä tosiaan edes huvita hakea mihinkään. Haen kuitenkin, mutta kaikki usko työllistymiseen alkaa olla mennyttä.

Vierailija
9/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohistelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun työni ainakin muuttuu niin paljon että kun hoitovapaalta palaan niin voi olla kelkka käännetty jo ihan toiseen asentoon.

Miten sä sit edes pääsit kiinni työhösi? Aina joutuu opiskelemaan uutta.

Vierailija
10/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu Pattayalle ni ei työttömänä Suomessa kärvistellä. Kyllä pattayalla miehelle tekemistä löytyy.

Vierailija
11/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat eivät halua luovuttajia töihin.

He haistoivat sinut jo kaukaa.

Vierailija
12/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohistelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä sit edes pääsit kiinni työhösi? Aina joutuu opiskelemaan uutta.

Eipä käy tylsäksi :)

Vierailija
13/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu Pattayalle ni ei tarvi työttömänä Suomessa kärvistellä. Kyllä pattayalla miehelle tekemistä löytyy.

Vierailija
14/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei vaan ilmoita hakemuksessa eikä CV:ssä ikää eikä syntymäaikaa? Pääsisitkö haastatteluun, siellä voisit sitten yrittää näyttää motivaatiosi ja kertoa enemmän siitä mitä osaat?