Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asiakaspalvelijat, onko pelkkä kiitos viestittelyn lopuksi spämmiä vai ei?
07.03.2019 |
Jos olen viestitellyt asiakaspalvelijan kanssa, ja lopulta saan selvyyden asiaani, luetko mieluummin vielä kiitoksen ja kuittauksen vai koetko, että se on turhaa asiakaspalvelun meiliä tukkivaa ja hidastavaa spämmiä, joka asiakkaan kannattaa jättää laittamatta. Kuinka on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulle henk.koht. se on ihan sama. Mukavaa tietty kun avusta kiitetään, mutta tokihan kiireaikaan ne on "turhia viestejä" kun viestejä tulee todella paljon muutenkin, plussana tietty, että niistä pääsee ohi hyvin nopeasti.