Keskustan Tiilikainen ehdottaa Teslakuskeille jopa 5000 euron hankitatukea veronmaksajien pussista.
Siinähän olisi esim. multimiljonääri Sipilän mukava käydä päivittämässä Teslansa uudempaan malliin
Kommentit (53)
Kymmeneen vuoteen ei ole korotettu ainakaan kunnolla toimeentulotukea. Rikkaat ei ajattele kuin omaa napaansa. Mieluummin ostetaan köyhille 5000€ autot jotta hekin pääsevät liikkumaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos passaa. Olen elättänyt verorahoillani niin montaa kotona makaavaa että mukava saada joskus vähän takaisinkin. Miten nämä tukiloiset edes ilkeävät mussuttaa siitä että heidän tukien maksaja saa jotain takaisin?
Riippuu siitä, miten olet rahasi tienannut. Järjestelmä ei ole täydellinen.
Onneksi kukaan ei äänestä enää Keskustaa, saati että yksikään helsinkiläinen edes vitsinä antaisi ääntänsä Tiilikaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse kepua äänestää enää. Ihan sekopääporukkaa.
Huh. Sinua siis saa kiittää meidän pääministeristä?
D`Hont.
Melko käsittämätön ehdotus tukea verorahoilla suomelle vihamielisen maan teollisuutta, lähettelevät tänne noita isis teroja.
Arvaan että nämäkin tuet maksaa työttömät, opiskelijat ja köyhät eläkeläiset. Miksi aina ollaan köyhiempien rahapussilla? Eikö rikkaille mikään riitä? Minä jos olisin rikas en todellakaan ilkeäisi maksattaa omia menoja ihan köyhillä.
Voisi mielummin vaikka tukea epsanjanmökkejä ostelevia jotka mieluiten viettävät ne talvikuukaudet elokuun lopusta kesäkuun 15 päivään jolloin voi taas palata suomeen. Eukortilla kun saa jo terveydenhuollon siellä ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äänestäkää persuja, muuten ne ajaa väkisin sähköautot käyttöön ja kalliiksi tulee veronmaksajalle
Niin että jatketaan ajelua, koska ennenkin on ajeltu? Mieti, jos saasteetonta liikkumismuotoa ei olisi?
Kävelijänkin pakoputki lykkää saastetta mitä liekään.
Luulen, että Tiilikaiselle tämä on viimeinen ministerikausi. Keskustakin olisi voinut valita paremmat ministerit, niin ei olisi kannatus pudonnut niin alas. Tämä ilmastuhypetys lähestyy jo suurta tyhmyyttä.
yhdentekevää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äänestäkää persuja, muuten ne ajaa väkisin sähköautot käyttöön ja kalliiksi tulee veronmaksajalle
Niin että jatketaan ajelua, koska ennenkin on ajeltu? Mieti, jos saasteetonta liikkumismuotoa ei olisi?
Luulen, että Tiilikaiselle tämä on viimeinen ministerikausi. Keskustakin olisi voinut valita paremmat ministerit, niin ei olisi kannatus pudonnut niin alas. Tämä ilmastuhypetys lähestyy jo suurta tyhmyyttä.
Suusta puhaltaa hiilidioksidia ja peräpäästä metaania (varsinkin vegaanit). Se siitä päästöttömyydestä.
yhdentekevää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suusta puhaltaa hiilidioksidia ja peräpäästä metaania (varsinkin vegaanit). Se siitä päästöttömyydestä.
Räjäytetään koko maapallo saman tien sitten
Vierailija kirjoitti:
Kiitos passaa. Olen elättänyt verorahoillani niin montaa kotona makaavaa että mukava saada joskus vähän takaisinkin. Miten nämä tukiloiset edes ilkeävät mussuttaa siitä että heidän tukien maksaja saa jotain takaisin?
Mikä tekee pienituloisesta veronmaksajasta tukiloisen ja yritystukimiljoonia itselleen haalivasta asuntosijoittaporvarista ei?
Vierailija kirjoitti:
Räjäytetään koko maapallo saman tien sitten
Tiesitkö, että sähköauton elinkaaren aikana syntyvät päästöt voivat olla suuremmat kuin esimerkiksi dieselauton vastaavat. Päästötaakka syntyy auton valmistuksesta ja sähkön tuotannosta. Miksi tällaista pitäisi tukea verovaroin?
Ei kai se nyt pelkästään Tesla-kuskeille voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt pelkästään Tesla-kuskeille voi olla?
No ei tietenkään. Pitäähän asioita kärjistää.
Minä olen haaveillut isolla diesel moottorilla olevasta bemarista.
Vierailija kirjoitti:
No kuinkaa monta olet elättänyt? Aloititko laskemisen siinä vaiheessa kun sinusta tuli yhteiskunnalle nettomaksaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash. Markkinoilla on jo mittava joukko muitakin varteenotettavia sähköautoja kuin tesla. Ja putkessa on tulossa käytännössä kaikilta varteenotettavilta automerkeiltä, sekä jopa uusilta yrittäjiltä.
Oli miten oli mutta en koe järkevänä, että myös ne joilla ei ole itsellään varaa autoon ovat tukemassa muiden auton hankintaa.
Sitä kautta tulee niitä "uusia" käytettyjä autojakin pienellä viipeellä. 1-5 vuoden kuluessa nämä autot ovat käytettyjen autojen markkinoilla.
Ei ole varaa 70k€ Teslaan, mutta jos saa 5k€ tukea niin yhtäkkiä onkin varaa?
Mitä jos ihmiset itse maksaisivat oman autonsa. Jos ei ole rahaa niin menkööt julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan ei äänestä enää Keskustaa, saati että yksikään helsinkiläinen edes vitsinä antaisi ääntänsä Tiilikaiselle.
Minä ainakin äänestän.
Voi luoja. Mitä tahansa ehdotetaan helpottamaan erilaisia muutoksia, kansa ulisee. Minusta tuo on hyvä ajatus ja voi kannustaa monia vaihtamaan sähköiseen. Kyllä uusia autoja hankkivat ihan tavalliset keskituloiset ja jos esim hinta laskee 40t->35t on siinä ihan tuntuva ero.