Miten Iholla-Claudialla on varaa törsätä vaatteisiin 500 euroa/kk?
Katsoi juuri Seiskan haastattelun, jossa Claudia Eve kertoo käyttävänsä n. 500 euroa rahaa per kuukausi VAATTEISIIN! Siis voiko "näkijät"Suomessa tienata niinkin paljon rahaa, että on varaa elättää iso lapsikatras, maksaa kallista omakotitalovuokraa, isoja sähkölaskuja yms ja vielä tuhlata puolitonnia vaatteisiin? Hänhän valitti ainakin yhdessä Iholla-jaksossa siitä, miten raha on tiukilla. Käärikö isot rahat sarjasta? Onko sillä nyt hirveä määrä asiakkaita vai mistä saa niin paljon rahaa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:47"]
Katsoi juuri Seiskan haastattelun, jossa Claudia Eve kertoo käyttävänsä n. 500 euroa rahaa per kuukausi VAATTEISIIN! Siis voiko "näkijät"Suomessa tienata niinkin paljon rahaa, että on varaa elättää iso lapsikatras, maksaa kallista omakotitalovuokraa, isoja sähkölaskuja yms ja vielä tuhlata puolitonnia vaatteisiin? Hänhän valitti ainakin yhdessä Iholla-jaksossa siitä, miten raha on tiukilla. Käärikö isot rahat sarjasta? Onko sillä nyt hirveä määrä asiakkaita vai mistä saa niin paljon rahaa?
[/quote]
Verotiedot on julkisia. tsekkaa sieltä ja mieti, missä meni itselläsi pieleen.
Eikös Claudia ole jättänyt verotkin maksamatta?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:04"]
[/quote]
Sitä suuremmalla syyllä ei pitäisi olla ihmeellistä, jos on varaa ostaa vaatteita sitten.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:50"]
Sanoiko se törsäävänsä omiin vaatteisiinsa? Jos se oli jotain sarkasmia ja tarkoitti kaikkien lastensa ja omia vaatteita yhteensä?
[/quote]
Leikitään nyt sitten että olisi tarkoittanut itseään + lapsiaan, mutta onhan se 500 euroa siltikin ihan hirvee summa! Ja jos tuon haastattelun katsoo, niin ei kovin sarkastiseen sävyyn asiaa todennut.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:51"]
[/quote]
En asu Suomessa eikä verotietoja näy netissä. Kävisitkö pliis katsomassa ne puolestani ja kirjaisit ne tänne? ;)
Onhan tuo niin tyylikäs, ettei ole ihme, jos rahaa kuluu...
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:16"]
Onhan tuo niin tyylikäs, ettei ole ihme, jos rahaa kuluu...
http://www.seiska.fi/c/87840/7399_CLAUDIA560.jpg
[/quote]
Voi ei mikä myötähäpeä..
Miksi sua kiinnostaa toisen varallisuus? Ihmisillä on palkkatuloja, lapsilisiä, elatusmaksuja, perintöjä, pääomatuloja ja ties mitä. Miksi sinua kiinnostaa mistä jonkun toisen varallisuus koostuu, saati mihin joku toinen varallisuutensa käyttää?
Kannattaa miettiä.
Sen sinisten housujen läpi kuultaa läskipursumat. Ohoh...tsiisus, mikä matami. Ja tää oli sen kauniin näyttelijättären ääliö-miehen salarakas. Onkohan sillä miehellä, jotain inhoja fetissejä, joita toi mamma suostui toteuttamaan?
"Sininen ihanuus"
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:58"]
Miksi sua kiinnostaa toisen varallisuus? Ihmisillä on palkkatuloja, lapsilisiä, elatusmaksuja, perintöjä, pääomatuloja ja ties mitä. Miksi sinua kiinnostaa mistä jonkun toisen varallisuus koostuu, saati mihin joku toinen varallisuutensa käyttää?
Kannattaa miettiä.
[/quote]
Kyllä minäkin ihmettelen, miten joku kehtaa tv:ssä kitistä, että lasten harrastukset maksaa ja minä olen yh ja joudun maksamaan vuokraa (ihan kuin muut suomalaiset ei joutuis?) plää plää nyyh nyyh ja sitten kuitenkin ostellaan 500 eurolla itelleen rättejä joka kuukausi. Hävettäs minua ainakin tuollainen tekopyhyys ja yksinhuoltajasäälin kalastelu.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:58"]
Kannattaa miettiä.
[/quote]
Kyllä minäkin ihmettelen, miten joku kehtaa tv:ssä kitistä, että lasten harrastukset maksaa ja minä olen yh ja joudun maksamaan vuokraa (ihan kuin muut suomalaiset ei joutuis?) plää plää nyyh nyyh ja sitten kuitenkin ostellaan 500 eurolla itelleen rättejä joka kuukausi. Hävettäs minua ainakin tuollainen tekopyhyys ja yksinhuoltajasäälin kalastelu.
[/quote]
Häpeä sinä sitten, mutta älä odota toisten tekevän niin. Onko tosiaan niin vaikea ymmärtää, että ihmiset elävät tavallaan, eivätkä välttämättä juuri sinun tavallasi.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:51"]
[/quote]
En asu Suomessa eikä verotietoja näy netissä. Kävisitkö pliis katsomassa ne puolestani ja kirjaisit ne tänne? ;)
[/quote]
Maksullinen palvelu, netissä. (ei väliä, missä asuu, ulkomailta pääsee samaan nettiin)
Minua ei kiinnosta, vastasin aloittajalle, joka pohti ko henkilön ansiotuloja :)
Ei tule mieleen kuin yksi kysymys: mitä se sulle kuuluu?
Ihme kyttääjäkansaa suomalaiset. Kukin pitäköön huolen omista rahoistaan.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:11"]
Häpeä sinä sitten, mutta älä odota toisten tekevän niin. Onko tosiaan niin vaikea ymmärtää, että ihmiset elävät tavallaan, eivätkä välttämättä juuri sinun tavallasi.
[/quote]
No ei jumalauta sitten menis hyvää tv-ohjelmaa pilaamaan valittelullaan ja tekopyhyysitkullaan. Ihan sama se minulle on, miten kotonaan kukin elää mutta julkisuushakuista yh-itkua en kestä, varsinkaan jos valittaa rahapulasta ja kuitenkin ostelee viidelläsadalla vaatetta joka kk. Monella ihmisellä ei tässä maassa ole kunnolla rahaa edes ruokaan ja useat yht elävät köyhyysrajan alapuolella. Sopisi itse kunkin miettiä mistä valittaa ja säälipisteitä kerää.
No, paljonko se Claudia tienas viime vuonna?? Tietääkö joku?? Kiinnostaisi!
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 19:04"]
[/quote]
Oho! Enpä olis uskonu! Se on ollut mun suosikki ohjelmassa. Oliko tuosta Seiskassa vai missä? Eikö sillä muka ole varaa maksaa yrityksen (?) veroja vai mistä on kyse?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:36"]
No, paljonko se Claudia tienas viime vuonna?? Tietääkö joku?? Kiinnostaisi!
[/quote]
Viime vuoden verotus ei ole vielä valmistunut. Toissavuoden tulot varmaan löytyy googlaamalla, on niitä sen verran lehdissäkin reposteltu.
Ei 500 mikään ihan mahdoton summa ole, onhan niitä kuusi yhteensä, vähän reilu 80 euroa per nenä. Talvivaatekuukausina menee varmaan enemmän, joskus taas vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:50"]
Ei 500 mikään ihan mahdoton summa ole, onhan niitä kuusi yhteensä, vähän reilu 80 euroa per nenä. Talvivaatekuukausina menee varmaan enemmän, joskus taas vähemmän.
[/quote]
Siis eihän av-mammoilla mene vaatteisiin yhtään rahaa. Vähän sama kuin ruokamenot, 10-hengen perhe ruokitaan 500g kirjolohella...
Sanoiko se törsäävänsä omiin vaatteisiinsa? Jos se oli jotain sarkasmia ja tarkoitti kaikkien lastensa ja omia vaatteita yhteensä?