Näin Niemisillä: Toni kuuli avioerostaan IS:n toimittajalta!
Kommentit (266)
Olisi ollut melkoinen ölinä jos Toni olisi ilmoittanut erosta lehden palstoilla. Mutta kun se on nainen nyt ilmoittajana, on se oikein ja hyväksyttyä.
Kuka sitä nyt pienissä raskaushuuruissaan ei kerran avioeroa ottaisi.. :D
Nainen ja raskaushormonit. On siinä miehillä kestämistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja raskaushormonit. On siinä miehillä kestämistä.
Niin on! Juur kaverista aika jättänyt ni eiku lisää murhetta, jätänpä aikani kuluks avioerohakemuksen ja ilmoitan lehdistölle. Sitten perun, kuhan hormoonit tasaantuu. Voi moro.
Vaimolla kaksi omaa lasta, Tonilla 2 omaa lasta ja yksi yhteinen n vuoden ikäinen ja toinen vauva hyvää vauhtia tuloillaan kesäkuun kuumuuteen. Nk uusperhe, ei se aina varmaan niin ihanuutta oo, onneksi ei itsellä oo noin koska en varmaan pystyisi. Luoja tiesi että ansaitsen yhden lapsen ja onneksi tuli oikeaa sukupuolta.
Toivon vaan, että se mäkihyppääjä Julia Kykkänen vaihtaa toiseen valmentajaan. Ei varmaan oikein tämä herra ole tehtäviensä tasalla muutenkaan.
Meneekö se naisen hormonien syyksi, kun mies käyttäytyy huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Toivon vaan, että se mäkihyppääjä Julia Kykkänen vaihtaa toiseen valmentajaan. Ei varmaan oikein tämä herra ole tehtäviensä tasalla muutenkaan.
Oisko Toni käynyt jo kyntämässä?
Eipä ole kaikki muumit kotona tällä vaimollakaan. Ehti jo vaatia elatusapua 400€/kk plus päiväkotimaksut ym. kulut. Eli siis Tonin olisi pitänyt kustantaa lapsen menot kokonaan mutta lapsi olisi jäänyt äidille. No, nyt on hakemus kuulemma peruttu, mitähän huomenna.
Mikä se toi Niemisen latte-case oli?
Iltalehdessä joku kommentoi Heidin tulleen Tinderissä vastaan jokunen vk sitten, kenellään havaintoa?
Toni ruikutti seiskassa tms. lehdessä että ei ole rahaa ruokaan. Tarkoitti ettei rahat riitä abc:n lista-annoksiin ja erikoiskahviin ym. Kun ajelee väliä oulu-lahti pitkin viikkoa.
Nainen on raskaana ja mies tekee töitä muualla, nuoren naisen kanssa. ja sekin on tiedettyä kun urheilijat itse ovat kertoneet että seksiä harrastetaan estottomasti. ja moni urheilija aloittaa suhteen valmentajansa kanssa. Ymmärrän tätä naista ja toivon että lehdet lopettavat kirjoittamasta asiasta. Se on hänen ja ja hänen miehensä välinen asia. Tonin pitäisi ymmärtää että naisensa tarvitsee tukea just nyt ja varmuuden siitä ettei mies ole jo haihattelemassa muille laitumille. Ihmettelen jos eivät muut raskaana olleet naiset pysty samaistumaan tämän naisen tunnekaruselliin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kaikki muumit kotona tällä vaimollakaan. Ehti jo vaatia elatusapua 400€/kk plus päiväkotimaksut ym. kulut. Eli siis Tonin olisi pitänyt kustantaa lapsen menot kokonaan mutta lapsi olisi jäänyt äidille. No, nyt on hakemus kuulemma peruttu, mitähän huomenna.
mistä se ressukka mitään maksaisi :D
Nyt heillä on mykkäkoulua. Itse oon yrittänyt olla aikoinaan 2 tuntia mutta eihän siitä mitään tullut kun alkoi naurattamaan ka mies jatkoi edelleen mykkäkoulua muutaman pvän. Toivottavasti noilla ei jatku kauaa koska vaimo raskaana.
Nyt on iltalehden mukaan mykkäkouluvaihe Niemisten perheessä. Kiitos tiedosta iltapaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko Toni käynyt jo kyntämässä?
Paremminkin vaimoa kynnetty. Isyystesti?
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä joku kommentoi Heidin tulleen Tinderissä vastaan jokunen vk sitten, kenellään havaintoa?
no raskaana olevat naiset onkin ihan kuuminta hottia kyseisessä deitti-sovelluksessa :D #lähdetsämukaansynnytykseen
Vierailija kirjoitti:
Nyt heillä on mykkäkoulua. Itse oon yrittänyt olla aikoinaan 2 tuntia mutta eihän siitä mitään tullut kun alkoi naurattamaan ka mies jatkoi edelleen mykkäkoulua muutaman pvän. Toivottavasti noilla ei jatku kauaa koska vaimo raskaana.
Koska vaimo raskaana? Sekö oikeuttaa toimimaan kuten hän toimi?
Kyllä mua ottais aivoon jos olisin mies ja vaimo pamauttais tommosen tempun, puhumatta mitään. Että toimittaja sit soittelee ja kyselee että mistäs tää ero johtuu? Jaa nii mikä ero?
Siis vaimo haki.