Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin Niemisillä: Toni kuuli avioerostaan IS:n toimittajalta!

Kommentit (266)

Vierailija
241/266 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi mustasukkaisuudesta että Toni valmentaa nuorta Juliaa, niin on suhde tosi hataralla pohjalla kun ei luoteta. Miksi Heidi on ollut Tinderissä ja mitä pahaa Toni on hänelle tehnyt? Tulee mieleen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
242/266 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on raskaana ja mies tekee töitä muualla, nuoren naisen kanssa. ja sekin on tiedettyä kun urheilijat itse ovat kertoneet että seksiä harrastetaan estottomasti. ja moni urheilija aloittaa suhteen valmentajansa kanssa. Ymmärrän tätä naista ja toivon että lehdet lopettavat kirjoittamasta asiasta. Se on hänen ja ja hänen miehensä välinen asia. Tonin pitäisi ymmärtää että naisensa tarvitsee tukea just nyt ja varmuuden siitä ettei mies ole jo haihattelemassa muille laitumille. Ihmettelen jos eivät muut raskaana olleet naiset pysty samaistumaan tämän naisen tunnekaruselliin.

oon minäkin kerran ollut raskaana mutta en minä eroa pannut vireille ja olin kyllä tavallista herkempi, suu ei soinut entiseen malliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/266 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmennyt Matti oli yliveto tuossa naimisiinki mensossa, Tonillahan vasta toinen avioliitto. 

Tonilla on vielä aikaa 👍

Vierailija
244/266 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on raskaana ja mies tekee töitä muualla, nuoren naisen kanssa. ja sekin on tiedettyä kun urheilijat itse ovat kertoneet että seksiä harrastetaan estottomasti. ja moni urheilija aloittaa suhteen valmentajansa kanssa. Ymmärrän tätä naista ja toivon että lehdet lopettavat kirjoittamasta asiasta. Se on hänen ja ja hänen miehensä välinen asia. Tonin pitäisi ymmärtää että naisensa tarvitsee tukea just nyt ja varmuuden siitä ettei mies ole jo haihattelemassa muille laitumille. Ihmettelen jos eivät muut raskaana olleet naiset pysty samaistumaan tämän naisen tunnekaruselliin.

oon minäkin kerran ollut raskaana mutta en minä eroa pannut vireille ja olin kyllä tavallista herkempi, suu ei soinut entiseen malliin

Juu, puolisosi ei tainnut olla Toni Nieminen. Eikös tuolla Tonilla ole joskus aiemmin ollut muita suhteita ykkössuhteen lisäksi. Ihmiset reagoivat eri tyyliin. Kun olin raskaana olin todella epäluuloinen miehen menojen suhteen ja itsetuntoni oli usein nollassa. Kun en ole raskaana olen aivan eri ihminen ja ihmettelen miten olen raskaana ollessani ollut niin epäluuloinen. Jospa Toni ottaa vinkistä kiinni nyt ja antaa vähän enemmän huomiota omalle vaimolleen. 

Vierailija
245/266 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siihen on joku painava syy, että ihmiset jättävät yksin avioerohakemuksen eivätkä kerro siitä heti puolisolleen. Syynä useimmiten väkivalta tai väkivallan pelko. Nyt Toni ehkä sai yli puhuttua vaimonsa perumaan avioerohakemuksen. Toivottavasti ei seuraavalla kerralla. Kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää.

Vierailija
246/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomista sää sen kuvan että on avoin ja huoleton kaveri. Asiat täytyy puhua halki poikki ja pinoon. Ei syytellä ei solvata .

Vierailija
247/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan sitoa toinen ikuisesti toiseen. Vallankäyttöähän tuo on. Naisen puolelta.

Nimenomaan

Vierailija
249/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonille oli varmasti kriisi hyppytoverin kuolema ja kriisissä ihmiset ovat kriisissä olevia ihmisiä. Ottakaa tämä huomioon, autetaan heitä?

Matti Nykäsen päivä Supertähdet -ohjelmassa, kannattaa kattoo ruudusta. Siellä Toni haastatteluissa kertoo näkemyksiään Matin kohtelusta jne. Tonista jäi tosi symppis kuva. Matin puolella, tietää miten raadollista julkisuus on.

Julkisuus on käsittämättömän raakaa. Onneks saa olla tällainen ”tavis”.

Vierailija
250/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö Toni ja Heidi-rakas, voiko Sipiläkin perua eroilmoituksensa? Sipilällä suuremmat otsikot iltapäivälehdissä?

Vierailija
251/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raija kirjoitti:

Kalervo kirjoitti:

Heidiltä voisi tempaista hampaat kurkkuun. Muijat pitää pitää kurissa. Isku leukaan silloin tällöin muuttaa villiintyneen ajatusmaailman takaisin rationaaliseksi. Mun muijalla esim hyvä merkki on kun ääni alkaa muuttua vähän metalliseksi niin on aika kaivaa työkalut esille.

Allekirjoitan tämän

heikko iskee kanveesiin, verbaalisella tasolla täytyy toimia, toinen saattaa olla parempi siinä mutta asialinjalla

Vierailija
252/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonin piti tulla nähdyksi. Sovittu juttu.

Vierailija
253/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Niemusten perheeseen nyt kuuluu? Mitään uutta? Yllärieroja tms.?

Vierailija
254/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ei rakasta Tonia enää!!

Vierailija
255/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, puolisosi ei tainnut olla Toni Nieminen. Eikös tuolla Tonilla ole joskus aiemmin ollut muita suhteita ykkössuhteen lisäksi. Ihmiset reagoivat eri tyyliin. Kun olin raskaana olin todella epäluuloinen miehen menojen suhteen ja itsetuntoni oli usein nollassa. Kun en ole raskaana olen aivan eri ihminen ja ihmettelen miten olen raskaana ollessani ollut niin epäluuloinen. Jospa Toni ottaa vinkistä kiinni nyt ja antaa vähän enemmän huomiota omalle vaimolleen. 

Pahempi.

Vierailija
256/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon vaan, että se mäkihyppääjä Julia Kykkänen vaihtaa toiseen valmentajaan. Ei varmaan oikein tämä herra ole tehtäviensä tasalla muutenkaan.

Oisko Toni käynyt jo kyntämässä?

Teemu ässä ei oo kyntänyt vieraita peltoja ja 4 lasta.

Vierailija
257/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokakerta kun jätät hakemuksen, maksat 200 €. Mikäpä siin jos on ylimäärästä....

Vierailija
258/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle pariskunta! Todella naurettavaa vehtaamista. Ja ukko ei tiiä erosta mitään eikä siitä ettei erotakaan, HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAA ,voi luoja mitä teatteria!!! 

Vierailija
259/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0c09a5cc-c3ea-41e4-abcd-89dfdf…

Toni ei enää jaksa kommentoida. Mä kyllä ihmettelen väitettä, että olisi tullut yllätyksenä. Ja nyt Toni maalaa Heidistä aika rumaa kuvaa "tää on Heidin show". Kyllä näissä jutuissa aina kaksi on.

Vierailija
260/266 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kertoo aikas paljon suhteen laadusta, jos ei ole mtn keskusteluyhteyttä. Mutta lapsia tehdään kuitenkin. Olenko ymmärtänyt jtn väärin. Joku ei täsmää nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi