Näin Niemisillä: Toni kuuli avioerostaan IS:n toimittajalta!
Kommentit (266)
Eikö näille pitänyt olla muksu tulossa? Ainoa asia missä Toni ei tunnu epäonnistuvan on tuo siittäminen.
Keskenkasvuisia kakaroita molemmat!
Ja lisää tehdään...
Tuokin ero varmasti vielä raukeaa ja sit taas ollaan pusi pusi ;D
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaimo vaikuttaa aivan kaistapäiseltä.
Ja tuo Toni ikuinen haihattelija, aina pitää olla menossa, ei jaksa 7-16 elämää.
Ihmettelen aina yhtä paljon, miksi tehdään lisää lapsia hyvin epävarmoissa parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina yhtä paljon, miksi tehdään lisää lapsia hyvin epävarmoissa parisuhteissa.
Ja miksi sillä lasten tekemisellä on ihan aina niin julmettu hoppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen aina ihmetellyt. Satuhäät- ohjelmassakin yleensä lapsi on heti ensitapaamisen jälkeen tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen aina ihmetellyt. Satuhäät- ohjelmassakin yleensä lapsi on heti ensitapaamisen jälkeen tulossa.
Kun muuta ei osata, niin luonto ainakin opettaa lapsensa naimaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näille pitänyt olla muksu tulossa? Ainoa asia missä Toni ei tunnu epäonnistuvan on tuo siittäminen.
No siinähän Mattikin onnistui.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
Minkä takia niitä lapsia pitää tehdä tällaiseen epävakaaseen suhteeseen lisää koko ajan?
Ei, uusi vauva ei korjaa huonoa suhdetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä on ennestäänkin, vaikka kuinka monen kanssa.
Matti&Mervi II...sekopäistä touhua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Tonista, mutta tuosta mammasta en ole pitänyt ikinä. Nytkään hän ei ole voinut puhua miehen kanssa asiasta, vaan se on tullut näin tietoon.
Mamma jää tietenkin kersoineen asumaan taloon ja mies häädetään pihalle, mamma nostaa kaikki rahat mitä ikinä saa ja mies maksaa elarit ja elämän. Mamma ei anna lapsia isälle, koska kun vauvakin syntyy, on se liian pieni isällään olemaan jne. Hienoa.
Eikös Toni ole ulosotossa oleva persaukinen? Eipä siltä mitään elareita taida saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän Mattikin onnistui.
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
AINA!? Mä en ikinä...
Onko kaikki tämän ketjun kommentoijat miehiä?
Johtuisikohan raskaushormoneista? Heidi ottanut nokkiinsa hormonipäissään jostain tosi pahasti.
Miten mulle tuli deva ju-olo. Tämä on tapahtunut näille ennenkin? Eikö joskus tuo muidu ollu päivittäny jonneki sossumediaan erosta ja tilitti jopa lehdissäkin ja toni sai kuulla haastattelupyynnön yhteydessä toimittajalta? Kyllä on todella sairasta tuollainen käytös.
Naurettavaa touhua aikuisilta ihmisiltä.
Se Tonin ensimmäinen vaimo lienee tyytyväinen, että sai tuon töhlön pois nurkistaan.
Musta tuntuu ettei se lapsi edes ole Tonin..😄
Toni vaimoineen yrittää olla uusi Matti ja Mervi