Onko kukaan käynyt selvännäkijällä?
Osasiko kertoa tulevaisuudesta mitään? Haluaisin käydä, mutten tiedä täältä pääkaupunkiseudulta ketään varteenotettavaa. Tuntuu, että kaikki hyvät ennustajat ovat kuolleet. Netistä bongasin nimen Naomi Mesin, kellään kokemusta hänestä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hän näki kohdallani matkan lähitulevaisuudessa ja raha-asioihin oli tulossa positiivinen muutos ja jaahas, tässä nyt näyttäisi joku tummahiuksinen nainen aiheuttavan jotain jne. Mikään ei toteutunut :D
Tuntuu olevan joku näkijöitten painajainen taas joka tuollain kommentoi. Varmaan justiinsa niitä joille ei koskaan mitään oikeasti tapahdu niin onpa näkijän siihen vaikea mitään nostella ja eikös jokainen tee joka päiva jotain matkaa että ruikuti ruikuti.
Olen vuosia ollut Naomin asiakas ja juuri siksi että ne hänen ennustamansa menee aina aivan nappiin. Jokainen joka hänellä oikeasti on käynyt tajuaa varmasti että hän on todellakin hyvä näkijä että aika lapsellista tilitystä tuollanen.
Mahtaako vallan joku kateellinen panettelija olla joka itse haluaisit olla selvännäkijä mutta millä naruilla. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän näki kohdallani matkan lähitulevaisuudessa ja raha-asioihin oli tulossa positiivinen muutos ja jaahas, tässä nyt näyttäisi joku tummahiuksinen nainen aiheuttavan jotain jne. Mikään ei toteutunut :D
Tuntuu olevan joku näkijöitten painajainen taas joka tuollain kommentoi. Varmaan justiinsa niitä joille ei koskaan mitään oikeasti tapahdu niin onpa näkijän siihen vaikea mitään nostella ja eikös jokainen tee joka päiva jotain matkaa että ruikuti ruikuti.
Olen vuosia ollut Naomin asiakas ja juuri siksi että ne hänen ennustamansa menee aina aivan nappiin. Jokainen joka hänellä oikeasti on käynyt tajuaa varmasti että hän on todellakin hyvä näkijä että aika lapsellista tilitystä tuollanen.
Mahtaako vallan joku kateellinen panettelija olla joka itse haluaisit olla selvännäkijä mutta millä naruilla. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Olet siis vuosikaudet kantanut rahaa jollekin huijarille ja myönnät sen vielä...
Miten tyhmä voi ihminen olla?
Olen käynyt. Meillä oli eräänlaiset pikkujoulut, johon oli hommattu myös korteista ennustava vanha mustalaisnainen. En tiedä miten hän sen teki, mutta hän "näki" matkan ja ihmetteli miten hän on nähnyt saman monelle muullekin, lisäksi hän näki minulla kaksi vaaleaa naista, joista toinen on väistymässä, mutta toisen kanssa elän pitkään, en kuitenkaan elämäni loppuun saakka.
En muista mitä muuta hän höpötti, mutta todella olimme lähes koko parikymmenpäinen porukka lähdössä risteilylle, eli kai sekin voidaan matkaksi tulkita. Nuo molemmat naisjutut menivät nappiin, tuo väistyvä oli hetken työpaikkaromanssi ja toisen kanssa olin naimisissa pitkään, kunnes erosimme., niin ja molemmat blondeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin tyhmä että käy vuosia jossakin "selvänäkijällä".
Olet pelkkä trolli.
Minä olen käynyt pian vuosikymmenen Naomilla ja meinaan käydä niin kauan kuin näkijöillä käyn.
En ollenkaan pidä itseäni tyhmänä enkä "trollina" ja ne jotka huijareiksi täällä muita nimittelevät ovat varmaan tietoisia että netissä on ihan samat säännöt kuin muutenkin noissa kunnianloukkauksellisissa asioissa.
Kyseessä kuitenkin erittäinkin tunnettu ja arvostettu näkijänainen, jolla minun lisäksenikin tiedetään olevan asiakkainaan hyvinkin korkeissa viroissa olevia ja julkisuuden henkilöitä, että häntä ei nyt varmaan kannata noissa jupinakommenteissa ihan samaan sarjaan minkään puhelinennustelijoitten ja monenkirjavien alalle pyrkivien "viihteen vuoksi" -tekijöitten kanssa laittaa.
Työskentelen ammatissa jossa minun pitää osata ikään kuin ennakoida asioita ja Naomilla käynnit ovat minua suunnattomasti näiden vuosien varrella auttaneet.
Minä kävin vuonna 2005. Oli ihmissuhteet ja työkuviot niin sekaisin. Selvännäkijä hymisteli silmämunat vilkkuen. Näki suoraselkäisen ja suorapuheisen miehen, hartiat olivat leveät. Kysyin hänen ammattiaan, niin vastaus oli, että voi olla joku tohtorikin. Hiukset ovat kuulemma vaaleat ja olkapäille. Näki monia miehiä ympärilläni, ettei sen takia osannut oikein hiustyylistä sanoa. Ristiverinen kuitenkin.
Varoitteli paljastamasta kaikkea kaikille, että juttu saattaa mennä pilalle. Mutta ehkä sitten toteutuu kuitenkin.
Minun tulevia aloja ovat markkinointi- ja mainosala, mutta voi myös olla sosiaaliala.
Lähtiessä ennustaja tuli halaamaan minua oikein tiukasti ja sanoi, että olen ihana nainen. Maksoin puolet käyntimaksusta, kun olin opiskelija.
Tavallaan osa on toteutunut. Ei niin, kuin odotin.
Kai sekin voi olla kristillistä johdatusta, että menee ennustajalle. Onhan raamatussakin ennustuksia. Tietysti se voi myös olla vaarallista, jos uskoo liikaa ennustuksiin.
Välillä soitan puhelinennustajalle, kun epätoivo iskee. Viimeksi sanoi, että ei mene enää kauan, kun elämääni astuu mies. Saas nyt nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä soitan puhelinennustajalle, kun epätoivo iskee. Viimeksi sanoi, että ei mene enää kauan, kun elämääni astuu mies. Saas nyt nähdä.
Nainen on niin mukava, että sen takia tekisi mieli soittaa useamminkin. Lähettää puuenergiaa minulle aamutuimaan nojaillen pihakoivuihin. Varmasti raskasta nähdä eri asioita ja ei niistä puheluista kuitenkaan kovin paljon jää nettoa.
Poliisikin käyttää näkijöitä ratkomaan selvittämättömiä rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin vuonna 2005. Oli ihmissuhteet ja työkuviot niin sekaisin. Selvännäkijä hymisteli silmämunat vilkkuen. Näki suoraselkäisen ja suorapuheisen miehen, hartiat olivat leveät. Kysyin hänen ammattiaan, niin vastaus oli, että voi olla joku tohtorikin. Hiukset ovat kuulemma vaaleat ja olkapäille. Näki monia miehiä ympärilläni, ettei sen takia osannut oikein hiustyylistä sanoa. Ristiverinen kuitenkin.
Varoitteli paljastamasta kaikkea kaikille, että juttu saattaa mennä pilalle. Mutta ehkä sitten toteutuu kuitenkin.
Minun tulevia aloja ovat markkinointi- ja mainosala, mutta voi myös olla sosiaaliala.
Lähtiessä ennustaja tuli halaamaan minua oikein tiukasti ja sanoi, että olen ihana nainen. Maksoin puolet käyntimaksusta, kun olin opiskelija.
Tavallaan osa on toteutunut. Ei niin, kuin odotin.
No tuollaiset varmaan juuri niitä kokemuksia mitä saa kun käy niillä "aikuisten leikisti -ennustelijoilla. Kannattaisi kääntyä oikeitten näkijöitten puoleen. Itse olen viime vuodet ollut Naomi M:n asiakkaana ja siinä ei kyllä hymistellä eikä ladota mitään ympäripyöreitä latteuksia. Sitä ennen oli kahden ennustajan luona vastaavanlaisia kokemuksia, molemmat ennustajat heittelivät myös kuin arpomalla. Kyllähän niissä sitten joku voi kuin vahingossa toteutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu kieltää ja varoittaa näistä.
Ihan syystä?Jos tuo satukirja tekee tosiaan niin ihan fiksusti sanottu.
Koska nuo ovat kaikki yksiä huijareita. Joka ikinen noista roistoista haluaa pelkästää käyttää herkkäuskoisia hölmöjä taloudellisesti hyväkseen.
Aikamoista rienaamista pyhästä kirjasta. Vaikka ei itse uskoisi ei saisi loukata muiden uskoa. Sopii hävetä!
Jos tuo satukirja tekee tosiaan niin ihan fiksusti sanottu.
Koska nuo ovat kaikki yksiä huijareita. Joka ikinen noista roistoista haluaa pelkästää käyttää herkkäuskoisia hölmöjä taloudellisesti hyväkseen.